Exeyi Penceresiz Calıstırma
-
hocam bunu sizin dedğiniz gibi yaptıgımda windows dosyayı bulamadı diye hata veriyor o yuzden sordum ben calıstırcagı exe yi nasıl gosterebilirim die mesela D:/a.exe calıstırılcak
ya aynı klasöre atacaksın ya da D:\a.exe yazacaksın
-
Daft bunu yazdı
hocam bunu sizin dedğiniz gibi yaptıgımda windows dosyayı bulamadı diye hata veriyor o yuzden sordum ben calıstırcagı exe yi nasıl gosterebilirim die mesela D:/a.exe calıstırılcak
ya aynı klasöre atacaksın ya da D:\a.exe yazacaksın
hocam son bir sorum olcak dedğiniz gibi calıstı ancak .bat dosyasını calıstırmıo bu sekilde onun icin farklı biseymi gerek exeye calısma komudu var batın icinde o yuzden exeyi batin icindeki komutlarla calıstırmam gerek ve o exeninde calıstıgında gorunmesini istemiyorum
-
doz4 bunu yazdıDaft bunu yazdı
hocam bunu sizin dedğiniz gibi yaptıgımda windows dosyayı bulamadı diye hata veriyor o yuzden sordum ben calıstırcagı exe yi nasıl gosterebilirim die mesela D:/a.exe calıstırılcak
ya aynı klasöre atacaksın ya da D:\a.exe yazacaksın
hocam son bir sorum olcak dedğiniz gibi calıstı ancak .bat dosyasını calıstırmıo bu sekilde onun icin farklı biseymi gerek exeye calısma komudu var batın icinde o yuzden exeyi batin icindeki komutlarla calıstırmam gerek ve o exeninde calıstıgında gorunmesini istemiyorum
o zaman bat dosyasını bırakıp her şeyi autoit ile yapacaksın.
bat dosyasını buraya yaz yardımcı olayım.
-
cizik
