Exeyi Penceresiz Calıstırma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    hocam bunu sizin dedğiniz gibi yaptıgımda windows dosyayı bulamadı diye hata veriyor o yuzden sordum ben calıstırcagı exe yi nasıl gosterebilirim die mesela D:/a.exe calıstırılcak

    ya aynı klasöre atacaksın ya da D:\a.exe yazacaksın

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doz4
    doz4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2011
    Erkek
    Daft bunu yazdı

    hocam bunu sizin dedğiniz gibi yaptıgımda windows dosyayı bulamadı diye hata veriyor o yuzden sordum ben calıstırcagı exe yi nasıl gosterebilirim die mesela D:/a.exe calıstırılcak

    ya aynı klasöre atacaksın ya da D:\a.exe yazacaksın

    hocam son bir sorum olcak dedğiniz gibi calıstı ancak .bat dosyasını calıstırmıo bu sekilde onun icin farklı biseymi gerek exeye calısma komudu var batın icinde o yuzden exeyi batin icindeki komutlarla calıstırmam gerek ve o exeninde calıstıgında gorunmesini istemiyorum


    Zifti Kaynatsan Olurmu Seker Cinsini Sevdiğim Cinsine ceker
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
    doz4 bunu yazdı
    Daft bunu yazdı

    hocam bunu sizin dedğiniz gibi yaptıgımda windows dosyayı bulamadı diye hata veriyor o yuzden sordum ben calıstırcagı exe yi nasıl gosterebilirim die mesela D:/a.exe calıstırılcak

    ya aynı klasöre atacaksın ya da D:\a.exe yazacaksın

    hocam son bir sorum olcak dedğiniz gibi calıstı ancak .bat dosyasını calıstırmıo bu sekilde onun icin farklı biseymi gerek exeye calısma komudu var batın icinde o yuzden exeyi batin icindeki komutlarla calıstırmam gerek ve o exeninde calıstıgında gorunmesini istemiyorum

    o zaman bat dosyasını bırakıp her şeyi autoit ile yapacaksın.

    bat dosyasını buraya yaz yardımcı olayım.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mert045
    Mert045's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2012
    Erkek
    cizik

    Ördek çükü gibi birşey bu hayat, Tuhaflığı ölümden geliyor, Daha doğrusu doğmaktan.(CY)
Toplam Hit: 1679 Toplam Mesaj: 15