Explorer Yaması Yayınlandı
-
Beyler ya Korsan kullanıyorum Bürodaki pcde bunu nasıl update sitesine girmeden indiririz :)=
Bu ara yayınlandı orjina veya orjinal gibi görenler güncelleye bilir
-
opera rulaz deyip konuyu saptırayım, hatta tartışma ortamı yaratayım :W
haydi fanatikler dökülün ie mi ff mi opera mı :P
-
YesTERFoX bunu yazdı:
-----------------------------opera rulaz deyip konuyu saptırayım, hatta tartışma ortamı yaratayım :W
haydi fanatikler dökülün ie mi ff mi opera mı :P
-----------------------------
ya bende firefox kullanıyom ama şirketin sitesi ie den başka giriş e izin vermiyo sanki ie çok güvenli ya
-
IE 7 için dün çıkan en son güvenlik yamasını alttaki linke tıklayarak indirebilirsiniz.
17 Aralık Internet Explorer 7 for Windows XP için Güvenlik Güncelleştirmesi (KB960714).
-
YesTERFoX bunu yazdı:
-----------------------------opera rulaz deyip konuyu saptırayım, hatta tartışma ortamı yaratayım :W
haydi fanatikler dökülün ie mi ff mi opera mı :P
-----------------------------valla hojam düne kadar firefoxdu lakin artık opera neden diyceksin(iz), firefox kadar hantal cpu yiyen başka bir tarayıcı yok
benimde pcim mütevazi bir pci oldugu için opera benim performansımı daha dogrusu pcinin performansını arttırdı.
ilerde uzay pcici kurarsam firefoxa dönerim :D
-
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=79442
Buna da bi cevap verinde cıksın aradan :)
-
konqueror dan daha kötü bir tarayıcı olmadığına dair hemfikirsek sorun yok aslında :P
-
stillalive bunu yazdı:
-----------------------------IE 7 için dün çıkan en son güvenlik yamasını alttaki linke tıklayarak indirebilirsiniz.
17 Aralık Internet Explorer 7 for Windows XP için Güvenlik Güncelleştirmesi (KB960714).
-----------------------------
hacı ben 6.0 kullanıyorum ama? :)=
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
hacı ben 6.0 kullanıyorum ama? :)=
-----------------------------Hacım başta belirtmemişsin ama :)
17 Aralık Internet Explorer 6 for Windows XP için Güvenlik Güncelleştirmesi (KB960714).
for
- Windows XP SP2
- Windows XP SP3
-
stillalive bunu yazdı:
-----------------------------DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
hacı ben 6.0 kullanıyorum ama? :)=
-----------------------------Hacım başta belirtmemişsin ama :)
17 Aralık Internet Explorer 6 for Windows XP için Güvenlik Güncelleştirmesi (KB960714).
for
- Windows XP SP2
- Windows XP SP3
-----------------------------
ı LOVE YOU BAYBİ :)
-
Ya bunun vista olanı varmı bende diyom neden hata veriyo vista explorer 7.0 varmı?
güncellemesi
