folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder F Klavye Geliştirme



F Klavye Geliştirme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rushOut
    rushOut's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    Doğrudur hocam ilk başta beyninde bir zorlanma oluyor bunu Q klavyeye alışık olduğun için zannediyorsun ama aslında olan o değil on parmak düzeni f kalvyede gerçekten bulmaca çözmek gibi birşey ayrıca türkçe dil yapısına göre düzenlendiği için bizim kelimeler genelde bir sessiz bir sesli bu sıralamada gider sesliler sol tarafta sessizler ise sağ budurum da sol sağ sol sağ sol sağ şeklinde düzenli bir şekilde vuruşlar dediğim gibi bulmaca gibi birşey ayrıca eğerki devlet dairelerini boşver işin gereği yazı yazmak zorunluluğun var ise f klavye sana yüzde 50 60 zaman kazandıracaktır emin ol. ama işte sorun gerçekten on parmak yazmasını iyi öğrenmek genelde hızlı yazmayı 10 parmak yazmak olarak algılarlar halbuki alakası yoktur 2 parmakla hızlı yazıp atıorum dakikada 100 kelime yazan bir insan eğer sabredip te 10 parmak'ı güzel bir şekilde öğrenseydi 1 dakkda 200 250 yazardı. Dünya rekoru 375 diye biliorum oda bir türke ait velhasılı bilgisayar ortamında yazı yazanlar için gerçekten çok yarayışlı artı devlet daireleride artık malum f klavye bilgisi istiyor. Öğrenmek zor değil ama sabır istiyor. ( 2 parmak ile hızlı yazmak değil 10 parmak ile nitro attrımaktan bahesidiyorum :)


    Biz bizimle bizdeydik Biz bizimle bize geldik Biz bizimle bizdeyken Bizi bizden mi sorarlar
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    banneduser
    banneduser's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2013
    Erkek

    Vay be inanamadım;

    F KLAVYENİN BAŞARISI

    • 1955'ten itibaren uluslararası daktilografi ve steno yarışmaları başladı.
    • Yarışmacılarımız bu şampiyonalarda 28 defa dünya birincisi oldular. 
    • Bu birinciliklerin 14'ünde dünya rekoru kırıldı.
    • Hatta Fransızlar 'Türkler yarışma için özel olarak tertip edilmiş bir klavye kullanıyorlar' diye itiraz ettiler.
    • 6 saat süren tartışmalardan sonra, Fransızlar'a siz de yapın o halde özel bir klavye' denilmiştir.
    • 2003 Dünya Bilgisayar ve Stenografi Şampiyonası’na “F klavye” ile katılan Türk yarışmacıları takım halinde dünya 2’ncisi olmuşlardır.

    Hatta yazının hepsini vereyim: http://www.ticaretmeslekliseliler.com/fklavye.htm


    ride or die..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hsyN
    hsyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2011
    Erkek
    banneduser bunu yazdı

    Vay be inanamadım;

    F KLAVYENİN BAŞARISI

    • 1955'ten itibaren uluslararası daktilografi ve steno yarışmaları başladı.
    • Yarışmacılarımız bu şampiyonalarda 28 defa dünya birincisi oldular. 
    • Bu birinciliklerin 14'ünde dünya rekoru kırıldı.
    • Hatta Fransızlar 'Türkler yarışma için özel olarak tertip edilmiş bir klavye kullanıyorlar' diye itiraz ettiler.
    • 6 saat süren tartışmalardan sonra, Fransızlar'a siz de yapın o halde özel bir klavye' denilmiştir.
    • 2003 Dünya Bilgisayar ve Stenografi Şampiyonası’na “F klavye” ile katılan Türk yarışmacıları takım halinde dünya 2’ncisi olmuşlardır.

    Hatta yazının hepsini vereyim: http://www.ticaretmeslekliseliler.com/fklavye.htm

    ucuza f klavye satılır :)


    test 1 2
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxkomandoxx1
    xxkomandoxx1's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    Q klavyeyi nasıl öğrendiysen o şekilde yapsan olmuyormu ?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rushOut
    rushOut's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    Q klavye 10 parmak yazabiliyormusun hocam ? Kandırmayalım kendimizi :) 


    Biz bizimle bizdeydik Biz bizimle bize geldik Biz bizimle bizdeyken Bizi bizden mi sorarlar
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    yaza yaza chat leşe chat leşe.

    şu Q klavye kullanımı kalksa tüm dünya F e geçsede rahatlasak.

     Normalye yasaklara karşıyım ama internet cafe , ofis , kamu kuruluşları gibi yerlerde F zorunluluğu olmalı artık yoksa bu geçişin hızlanacağı yok.

    PanxeR tarafından 30/Ara/13 23:45 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hsyN
    hsyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2011
    Erkek

    Bugün gittim F klavye aldım, tuşlara baka baka yazıyorum, cs oynarken Q ya çeviriyorum ama bi daha tuş ayarlarıyla uğraşmamak için :)


    test 1 2
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cem305
    cem305's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2013
    Erkek

    beyler ben alıştım f klavyeye yeminle bişey yazarken zevk alıyorum ya düşünün gerisini :D 1 ay sıkıntı çekiyosun ama sonra çok güzel :)

    cem305 tarafından 02/Oca/14 13:23 tarihinde düzenlenmiştir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Salu3
    Salu3's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Geçen sene öğrendim gayet de memnunum. Geçen sene sürekli buradaki metinleri yazıyordum: http://10fastfingers.com/typing-test/turkish Giriş için dersler var mı yok mu tam hatırlamıyorum fakat gayet güzel iş görüyor. 


    Tren odun seçmez hacı abi...
Toplam Hit: 2510 Toplam Mesaj: 20