F Klavye Geliştirme
-
Doğrudur hocam ilk başta beyninde bir zorlanma oluyor bunu Q klavyeye alışık olduğun için zannediyorsun ama aslında olan o değil on parmak düzeni f kalvyede gerçekten bulmaca çözmek gibi birşey ayrıca türkçe dil yapısına göre düzenlendiği için bizim kelimeler genelde bir sessiz bir sesli bu sıralamada gider sesliler sol tarafta sessizler ise sağ budurum da sol sağ sol sağ sol sağ şeklinde düzenli bir şekilde vuruşlar dediğim gibi bulmaca gibi birşey ayrıca eğerki devlet dairelerini boşver işin gereği yazı yazmak zorunluluğun var ise f klavye sana yüzde 50 60 zaman kazandıracaktır emin ol. ama işte sorun gerçekten on parmak yazmasını iyi öğrenmek genelde hızlı yazmayı 10 parmak yazmak olarak algılarlar halbuki alakası yoktur 2 parmakla hızlı yazıp atıorum dakikada 100 kelime yazan bir insan eğer sabredip te 10 parmak'ı güzel bir şekilde öğrenseydi 1 dakkda 200 250 yazardı. Dünya rekoru 375 diye biliorum oda bir türke ait velhasılı bilgisayar ortamında yazı yazanlar için gerçekten çok yarayışlı artı devlet daireleride artık malum f klavye bilgisi istiyor. Öğrenmek zor değil ama sabır istiyor. ( 2 parmak ile hızlı yazmak değil 10 parmak ile nitro attrımaktan bahesidiyorum :)
-
Vay be inanamadım;
F KLAVYENİN BAŞARISI
• 1955'ten itibaren uluslararası daktilografi ve steno yarışmaları başladı.
• Yarışmacılarımız bu şampiyonalarda 28 defa dünya birincisi oldular.
• Bu birinciliklerin 14'ünde dünya rekoru kırıldı.
• Hatta Fransızlar 'Türkler yarışma için özel olarak tertip edilmiş bir klavye kullanıyorlar' diye itiraz ettiler.
• 6 saat süren tartışmalardan sonra, Fransızlar'a siz de yapın o halde özel bir klavye' denilmiştir.
• 2003 Dünya Bilgisayar ve Stenografi Şampiyonası’na “F klavye” ile katılan Türk yarışmacıları takım halinde dünya 2’ncisi olmuşlardır.Hatta yazının hepsini vereyim: http://www.ticaretmeslekliseliler.com/fklavye.htm
-
banneduser bunu yazdı
Vay be inanamadım;
F KLAVYENİN BAŞARISI
• 1955'ten itibaren uluslararası daktilografi ve steno yarışmaları başladı.
• Yarışmacılarımız bu şampiyonalarda 28 defa dünya birincisi oldular.
• Bu birinciliklerin 14'ünde dünya rekoru kırıldı.
• Hatta Fransızlar 'Türkler yarışma için özel olarak tertip edilmiş bir klavye kullanıyorlar' diye itiraz ettiler.
• 6 saat süren tartışmalardan sonra, Fransızlar'a siz de yapın o halde özel bir klavye' denilmiştir.
• 2003 Dünya Bilgisayar ve Stenografi Şampiyonası’na “F klavye” ile katılan Türk yarışmacıları takım halinde dünya 2’ncisi olmuşlardır.Hatta yazının hepsini vereyim: http://www.ticaretmeslekliseliler.com/fklavye.htm
ucuza f klavye satılır :)
-
Q klavyeyi nasıl öğrendiysen o şekilde yapsan olmuyormu ?
-
Q klavye 10 parmak yazabiliyormusun hocam ? Kandırmayalım kendimizi :)
-
yaza yaza chat leşe chat leşe.
şu Q klavye kullanımı kalksa tüm dünya F e geçsede rahatlasak.
Normalye yasaklara karşıyım ama internet cafe , ofis , kamu kuruluşları gibi yerlerde F zorunluluğu olmalı artık yoksa bu geçişin hızlanacağı yok.
PanxeR tarafından 30/Ara/13 23:45 tarihinde düzenlenmiştir -
Bugün gittim F klavye aldım, tuşlara baka baka yazıyorum, cs oynarken Q ya çeviriyorum ama bi daha tuş ayarlarıyla uğraşmamak için :)
-
beyler ben alıştım f klavyeye yeminle bişey yazarken zevk alıyorum ya düşünün gerisini :D 1 ay sıkıntı çekiyosun ama sonra çok güzel :)
cem305 tarafından 02/Oca/14 13:23 tarihinde düzenlenmiştir -
Geçen sene öğrendim gayet de memnunum. Geçen sene sürekli buradaki metinleri yazıyordum: http://10fastfingers.com/typing-test/turkish Giriş için dersler var mı yok mu tam hatırlamıyorum fakat gayet güzel iş görüyor.
