folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilişim Güvenliği
linefolder F-Security Yi Deneyen Varmı?



F-Security Yi Deneyen Varmı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    wert bunu yazdı:
    -----------------------------
    BLaCkH4cK bunu yazdı:
    -----------------------------
    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------

    kaspersky sadece kendi virüslerini buluyor..diğerlerini kaçırıyor

    rene ye katılıyorum avira ama sadece avira yetmeyebilir..full güvenlik için aviranın yanına ad ware ve comodo yükleyebilirler..


    -----------------------------

    Ne alakası var ya ? Güvenlikten 1 haber adamlar yorum yapıyo Kaspersky fake bi antivirüs değil kendi virüsünü silsin bulaştırsın.Kaspersky ve Avira antivirüs kapsamında en iyi programlardır.Ayrıca Ad-Aware çok boktan bi programdır onun yerine SuperAntiSpyware veya AVG Antispyware kat kat daha iyi tercihtir.Ad-Aware Norton ayarında bi program çalışan ama bişeye yaramayan.


    -----------------------------

    insanlar nortona neden bukadar yükleniyorlar neden aşşalıyorlar anlamış değilim :S hiç nortonu kullanmışlarmı onuda merak ediyorum son günlerde yükleyip silmiştir okadar 2000 2001 yıllarında kullandılarmı peki onu merk ediyorum :S


    -----------------------------

    aynen. benım patronda bi ara norton kullanıyodu. o kadar da kötü bişi değildi. 2008in cracki daha cıkmadı sanıyorum. demekki sağlam bişimiş ki kıramamışlar :) 


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BLaCkH4cK
    BLaCkH4cK's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2008
    Erkek
    2008 in cracki ortalarda ne biçim dolanırken nasıl göremiyosun anlamadım :) Her kırılmayan program süpermi ? Nortonu kurdunmu diyen arkadaşada şunu sölim antivirüs testlerinde ilk 10 da olmayan programları kullanmam.Sen CHIP,PCNET gibi dergileri okumaya devam et onların testleri parayı bastır birinci ol meselesi.Şuanda en iyi antivirüsler Kaspersky ve Avira olmasına rağmen adamlar nerdeyse testlerine sokmuyolar.Ama gel görki editörlerin screenlerine baktım Kaspersky var :) Zaten Nortonun antivirüs veya internet security gibi programlarını kullananların pc bilgisinden şüphe ederim çünkü pc bilmeyen veya bildiğini zannedenler bi 5 yıl sonra Norton hakkında neler diyeceğini görürüm.Ayrıca o Norton kurdunmu hiç diyen arkadaşa lafım ben eskiden Norton lisanslı sürümlerini aldım oda cahillik dönemiydi pcye blaster virüsü bulaştı sene 2001-2002 eski olanlar bilirler bu virüsü onu silemedide boş boşa Norton almıştım.Onun için gelipte bana Nortonun bu konudaki ürünlerini savunmayın.Bağımsız testlere bakın dergilere değil...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    kaspersky anti-virus 2009 ve outpost pro firewall 2009 derim başka da bişey demem =)

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    braveheart
    braveheart's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2005
    Erkek

    F-security yi zamanında kullanmıştım. Gayet güzel bir antivirüs. Yalnız bilgisayarı çok fazla kasıyor. Antivir anlık korumada çok kötü. Diğer açılardan güzel. 

    Bence en iyileri Kasper-Dr. web-fsecure-arcavir ve mks. Aslında nod32 de hiç fena değil :)


    İdeal zamanı beklemeyin, çünkü asla gelmeyecek.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    bitdefender da fena değil hatta baya iyi ben kullanıyorum çok memnunum. tabi lisanslı olursa..

    ama ben bide avira yı deneyecem bide ona bakalım


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    avira bulmada en iyi lafım yok.

    ama silme konusunda iyi değil arkadasın pc sinde hexiyle oynanmıs turkojanı bulup silemiyorum demesi beni benden aldı :| kasper manyak yeniden baslatıyo bişiler edior siliyor canlı tanıgım :)


    Amphetamine Logic.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanacasta
    sanacasta's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2003
    Erkek
    walla avg free kullanıyorum ve şikayetim yok. kasıntı da yok crack derdi de yok.

    https://twitter.com/ElliotticianRB
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sertan_06
    sertan_06's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2007
    Erkek
    hacım hiç bulaşma derim makinayı çok kasıo ota boka hata verio hele 25 makinalı bi ağ üzerine kurdum tam bir facia dosya paylaşımına bile zar zor izin verio ama avira ve nod32 gayet ii derim :) cd leri felan bile duruo istersen yarın uplarım :)

    spor akademisi hazırlık kurslarımız ankarada açılmıştır.tbt dekilere duyurulur.firtina_kickbox@hotmail.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    BLaCkH4cK bunu yazdı:
    -----------------------------
    2008 in cracki ortalarda ne biçim dolanırken nasıl göremiyosun anlamadım :) Her kırılmayan program süpermi ? Nortonu kurdunmu diyen arkadaşada şunu sölim antivirüs testlerinde ilk 10 da olmayan programları kullanmam.Sen CHIP,PCNET gibi dergileri okumaya devam et onların testleri parayı bastır birinci ol meselesi.Şuanda en iyi antivirüsler Kaspersky ve Avira olmasına rağmen adamlar nerdeyse testlerine sokmuyolar.Ama gel görki editörlerin screenlerine baktım Kaspersky var :) Zaten Nortonun antivirüs veya internet security gibi programlarını kullananların pc bilgisinden şüphe ederim çünkü pc bilmeyen veya bildiğini zannedenler bi 5 yıl sonra Norton hakkında neler diyeceğini görürüm.Ayrıca o Norton kurdunmu hiç diyen arkadaşa lafım ben eskiden Norton lisanslı sürümlerini aldım oda cahillik dönemiydi pcye blaster virüsü bulaştı sene 2001-2002 eski olanlar bilirler bu virüsü onu silemedide boş boşa Norton almıştım.Onun için gelipte bana Nortonun bu konudaki ürünlerini savunmayın.Bağımsız testlere bakın dergilere değil...
    -----------------------------

    vb100 deki sonuçları

    44 Success / 6 Failure / 8 No Entry

    6 tane başarısızlık da 1999 dan önce :)

    vb100e de para basmıyolar heralde?


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    Bana kalırsa en iyi kombinasyon Aktif av olarak: Kav 2009 av Pasif av olarak: Avira Firewall+hips: Comodo Firefox+no script eklentisi, ve biraz olsun güvenlik bilinciniz varsa bilgisayarınıza zararlı bulaşma ihtimali çok ama çok düşük.

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
Toplam Hit: 20485 Toplam Mesaj: 45