F-Security Yi Deneyen Varmı?
-
wert bunu yazdı:
-----------------------------
BLaCkH4cK bunu yazdı:
-----------------------------
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------kaspersky sadece kendi virüslerini buluyor..diğerlerini kaçırıyor
rene ye katılıyorum avira ama sadece avira yetmeyebilir..full güvenlik için aviranın yanına ad ware ve comodo yükleyebilirler..
-----------------------------Ne alakası var ya ? Güvenlikten 1 haber adamlar yorum yapıyo Kaspersky fake bi antivirüs değil kendi virüsünü silsin bulaştırsın.Kaspersky ve Avira antivirüs kapsamında en iyi programlardır.Ayrıca Ad-Aware çok boktan bi programdır onun yerine SuperAntiSpyware veya AVG Antispyware kat kat daha iyi tercihtir.Ad-Aware Norton ayarında bi program çalışan ama bişeye yaramayan.
-----------------------------insanlar nortona neden bukadar yükleniyorlar neden aşşalıyorlar anlamış değilim :S hiç nortonu kullanmışlarmı onuda merak ediyorum son günlerde yükleyip silmiştir okadar 2000 2001 yıllarında kullandılarmı peki onu merk ediyorum :S
-----------------------------aynen. benım patronda bi ara norton kullanıyodu. o kadar da kötü bişi değildi. 2008in cracki daha cıkmadı sanıyorum. demekki sağlam bişimiş ki kıramamışlar :)
-
2008 in cracki ortalarda ne biçim dolanırken nasıl göremiyosun anlamadım :) Her kırılmayan program süpermi ? Nortonu kurdunmu diyen arkadaşada şunu sölim antivirüs testlerinde ilk 10 da olmayan programları kullanmam.Sen CHIP,PCNET gibi dergileri okumaya devam et onların testleri parayı bastır birinci ol meselesi.Şuanda en iyi antivirüsler Kaspersky ve Avira olmasına rağmen adamlar nerdeyse testlerine sokmuyolar.Ama gel görki editörlerin screenlerine baktım Kaspersky var :) Zaten Nortonun antivirüs veya internet security gibi programlarını kullananların pc bilgisinden şüphe ederim çünkü pc bilmeyen veya bildiğini zannedenler bi 5 yıl sonra Norton hakkında neler diyeceğini görürüm.Ayrıca o Norton kurdunmu hiç diyen arkadaşa lafım ben eskiden Norton lisanslı sürümlerini aldım oda cahillik dönemiydi pcye blaster virüsü bulaştı sene 2001-2002 eski olanlar bilirler bu virüsü onu silemedide boş boşa Norton almıştım.Onun için gelipte bana Nortonun bu konudaki ürünlerini savunmayın.Bağımsız testlere bakın dergilere değil...
-
kaspersky anti-virus 2009 ve outpost pro firewall 2009 derim başka da bişey demem =)
-
F-security yi zamanında kullanmıştım. Gayet güzel bir antivirüs. Yalnız bilgisayarı çok fazla kasıyor. Antivir anlık korumada çok kötü. Diğer açılardan güzel.
Bence en iyileri Kasper-Dr. web-fsecure-arcavir ve mks. Aslında nod32 de hiç fena değil :)
-
bitdefender da fena değil hatta baya iyi ben kullanıyorum çok memnunum. tabi lisanslı olursa..
ama ben bide avira yı deneyecem bide ona bakalım
-
avira bulmada en iyi lafım yok.
ama silme konusunda iyi değil arkadasın pc sinde hexiyle oynanmıs turkojanı bulup silemiyorum demesi beni benden aldı :| kasper manyak yeniden baslatıyo bişiler edior siliyor canlı tanıgım :)
-
walla avg free kullanıyorum ve şikayetim yok. kasıntı da yok crack derdi de yok.
-
hacım hiç bulaşma derim makinayı çok kasıo ota boka hata verio hele 25 makinalı bi ağ üzerine kurdum tam bir facia dosya paylaşımına bile zar zor izin verio ama avira ve nod32 gayet ii derim :) cd leri felan bile duruo istersen yarın uplarım :)
-
BLaCkH4cK bunu yazdı:
-----------------------------
2008 in cracki ortalarda ne biçim dolanırken nasıl göremiyosun anlamadım :) Her kırılmayan program süpermi ? Nortonu kurdunmu diyen arkadaşada şunu sölim antivirüs testlerinde ilk 10 da olmayan programları kullanmam.Sen CHIP,PCNET gibi dergileri okumaya devam et onların testleri parayı bastır birinci ol meselesi.Şuanda en iyi antivirüsler Kaspersky ve Avira olmasına rağmen adamlar nerdeyse testlerine sokmuyolar.Ama gel görki editörlerin screenlerine baktım Kaspersky var :) Zaten Nortonun antivirüs veya internet security gibi programlarını kullananların pc bilgisinden şüphe ederim çünkü pc bilmeyen veya bildiğini zannedenler bi 5 yıl sonra Norton hakkında neler diyeceğini görürüm.Ayrıca o Norton kurdunmu hiç diyen arkadaşa lafım ben eskiden Norton lisanslı sürümlerini aldım oda cahillik dönemiydi pcye blaster virüsü bulaştı sene 2001-2002 eski olanlar bilirler bu virüsü onu silemedide boş boşa Norton almıştım.Onun için gelipte bana Nortonun bu konudaki ürünlerini savunmayın.Bağımsız testlere bakın dergilere değil...
-----------------------------vb100 deki sonuçları
44 Success / 6 Failure / 8 No Entry
6 tane başarısızlık da 1999 dan önce :)
vb100e de para basmıyolar heralde?
-
Bana kalırsa en iyi kombinasyon Aktif av olarak: Kav 2009 av Pasif av olarak: Avira Firewall+hips: Comodo Firefox+no script eklentisi, ve biraz olsun güvenlik bilinciniz varsa bilgisayarınıza zararlı bulaşma ihtimali çok ama çok düşük.
