Facebokun Gruplarına Sinir Olanlar
-
Leprosy bunu yazdı:
-----------------------------
"37.580 Kişi Bunu Beğendi" ben de bu insanlara sinir oluyorum... bu insanlar yüzünden bu tür gruplar ortalığı bu kadar kirletebiliyor.... üye ol gözlerini aç kapa feysbukun arka planı değişsin diyen gruplar ve buna inanan insanlar var lan...
-----------------------------hacı o neki.. bunu yapman için önce bizim sayfamıza hayran ol sonra arkadaşlarnı davet et. sonra fasıkbukun arkaplan değiştirisn.....
-
Bu gruplara katılan, bu grupların düzmece olduğunu anlayamayan, bu kadar küçük bir olayı çözemeyecek kadar beyni olmayan ve tüm listesini davet eden özürlü gençler. Sizden TİSKİNİYORUM.
-
Halkımızın facebooku kullanış biçimi.
-
Özürlü gençlerin yaşama sevinci...
-
hadi facebook gruplarına sinir olanlar diye grup açalım
-
Buna sitemimi belli eden bi grup açmıştım bi kaç ay önce fazla tutmadı gerçi :D
http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=166997558429&ref=ts
-
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
hadi facebook gruplarına sinir olanlar diye grup açalım
-----------------------------al bide burdan yak ,)
-
Sırf bu tarz gruplar ve bir sürü dangalak insala aynı ortamı paylaşmamak için facebook kulanmamaktayım. birde polis bile birini araştırdığında önce facebooka bakıyor :)
-
haklisin bu grubu sikayet etsek kapatirlar
report abuse !
-
Paragrafi bunu yazdı:
-----------------------------
Bu gruplara katılan, bu grupların düzmece olduğunu anlayamayan, bu kadar küçük bir olayı çözemeyecek kadar beyni olmayan ve tüm listesini davet eden özürlü gençler. Sizden TİSKİNİYORUM.
----------------------------
