Facebokun Gruplarına Sinir Olanlar
-
ya arkadaşlar dayanamıyorum şu gruplara ya
az önce bir tane buldum adamların dediğine bak yaavs... :
Facebook Premium Üyelik Sistemi Başladı...
Yapmanız Gerekenler :
- Sayfaya Hayran Olun
- Sol menüden arkadaşlara önere tıklayın.
- Listenizin Tamamına Sayfayı Önerin ( Platin Üyelik Bedava )
- Listenizden 50 Kişiye Gönderin ( Gold Üyelik Bedava)
- Listenizden 25 Kişiye Gönderin ( Silver Üyelik Bedava)
Bu İşlemi Yaptıktan Sonra Mesaj Kutusuna 7 Gün İçerisinde Gelecek Olan Mesajı Onaylayarak Tekrar Giriş Yapın, Siz de Artık Bir Facebook Premium Üyesi Olun.
Premium Üyeliklerin Getirdigi Yenilikler :
- Şuan Profilinizde Kimlerin Oldugunu Görebilme
- Kapalıyken Sizin Profilinize Kim Bakmış
- Sizin Adınızı Kimler Aramış
- Kimler Sizi Arkadaşlıktan Silmiş
- Herkesin Profilini Görebilme
Gibi Daha Bir Çok Yenilikten Yararlanın..bunlar kendilerini çook mu akıllı sanıyor yoksa halkı sazan olarak mı görüor
ahanda bakınız
http://www.facebook.com/pages/FACEBOOKTA-PREMIUM-UYELIK-SISTEMI-BASLADI-UCRETSIZ-GECMEK-ICIN-TIKLAYIN/276900572758
-
bunların kolpa oldugu kesinde neden böyle saçmalıklar yapıyorlar davet edince noluyo onlar paramı kazanıyo anlamıyorumki :S
-
En güzeli direk facebook a sinir olmak böylece hiç derdin olmaz :)
-
Aryan başkan :|
-
hocam benim sinir olduğum taraf şu. arkadaş listeni davet et bilemm ne olcak.. töbe yarebbi töbeee .... şikayet etsenize şunları. kapansın grupları
-
önce smıley sonra bu. hoca ugrasacak daha önemli işlerin yok mu ?
kapat hesabını o zaman.
hayret bişi.
-
Reklam alıyo sayfaya Hocam 5 bin üyem avr diyor koparıyo parayı ;)
-
facebook'un kendısıne sınır olanlar?
edit:
aygdahueıueahdı
37,578 People Like This
37,578 mal :D
2.edit:
simdi Senden 1 DakikaNi alabiLirmiyim Allah(C.C.) ve Peygamber Efendimiz (S.A.V.) için ..
Peygamber Efendimiz için 1 Salavat Getir (Allahümme Salli Ala Seyyidina Muhammedin Ve Ala Ali Seyyidina Muhammed)
Bunu 5 farklı bağlantı/video/not/resim altına yapıştır , 5 sayısı önemli değil , belki de yapıştırdığın kadar fazla kişi sayende salavat getirecek ve aynı şekilde bir o kadar fazla sevap kazanacaksın inşallahayuebaıaednaıednıaednajsdakednabsdhjhb ben feysbuku kapattıgımdan berı neler olmus boyle auıshaejdaeajahha
-
AntiSeptiK bunu yazdı:
-----------------------------
facebook'un kendısıne sınır olanlar?
-----------------------------facebooku yaratan beynin ben a.q
-
Aryan bunu yazdı:
-----------------------------
AntiSeptiK bunu yazdı:
-----------------------------
facebook'un kendısıne sınır olanlar?
-----------------------------facebooku yaratan beynin ben a.q
-----------------------------Mark Zuckerberg miydi neydi soyadında meymenet yok :D
-
"37.580 Kişi Bunu Beğendi" ben de bu insanlara sinir oluyorum... bu insanlar yüzünden bu tür gruplar ortalığı bu kadar kirletebiliyor.... üye ol gözlerini aç kapa feysbukun arka planı değişsin diyen gruplar ve buna inanan insanlar var lan...
