Facebook Hesabım Kapatılmış
-
yaw kardes niye kapatiyolar bu hesabiiiii anlamiyorum ben yaw.. kafalarina göre disable edebiliyorlar skiim böle sitenin güvenilebilirligini.. bi ton bilgim, dosyam, kontagim hepsi duman oldu.. ne bi grub a üyeligim var ne kimseye ters bi cevabim.. geri actirma olaylarina baktim tirt gibi duruyor.. nasil alicam bu hesabi geri bilgisi olan mürid varmi cok acil lazim yaw.. hesabi kapaninca geri actiran kimse oldu mu?
-
olmadı olmazda geçmiş olsun kardiş hemen başka hesap aç dayan gitsin silbaştan
-
hesabı kapatılan uye cok varda,gerı actırabılen pek nadır...hatta yok gıbı...
-
yok haci ne hesab acicam yeniden yaw, o kontaklari mikseler toplayamami yeniden coguda is cevresiydi ag! hem yenidne gitmeyecegini nerden bilecem, pat diye kafasina eseni kapatiylarsa bu hipneler.. nasi güvencemde hesap acacam yeniden.. yiyecem yaptiklari isi ya..
-
İşte bu yüzden böyle sitelere üye olmuyorum. Kafalarına göre hesap kapatmayı bırak, kişisel bilgilerin ne kadar korunaklı olduğu da tartışılır bence :/
-
eskiden face mi varmış salla
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
eskiden face mi varmış salla
-----------------------------Helal , iyi söyledin koy gitsin.
-
JaCKaL bunu yazdı:
-----------------------------
yok haci ne hesab acicam yeniden yaw, o kontaklari mikseler toplayamami yeniden coguda is cevresiydi ag! hem yenidne gitmeyecegini nerden bilecem, pat diye kafasina eseni kapatiylarsa bu hipneler.. nasi güvencemde hesap acacam yeniden.. yiyecem yaptiklari isi ya..
-----------------------------hacı çok mu kasıyodun ne yapıyordun küfürlü mesaj mı attın abuk subuk gruplara mı katıldın yada kurdun
-
facebook un işine mi girmiş :|
not: tmm sakin sadece bir espriydi:)
-
sittin sene alaman
-
durup dururken hesap mı kapatılırmış..
