folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Facebook Hesabım Kapatılmış



Facebook Hesabım Kapatılmış

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byeren
    byeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2010
    Erkek

    ben kullanmiyorum 

    profiline kim yorum yapmiş 

     

    kim kimleymiş hiç biri beni ilgilendirmiyor dişaridaki hayat daha güzel ...

    asosyalleşmek istemem


    asdasdsa
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gumusservi
    gumusservi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Dişi

    Zachariah bunu yazdı:
    -----------------------------

    gumusservi bunu yazdı:
    -----------------------------

    tanımadığın insanları eklemiceksin arkadaşlarına..gecen bi arkadaşı gördüm 1000 küsür arkadaşı var yuhh dedim sordum kendisine çoğunu tanımıyorum falan dedi...iyi dedim bende :)) biri şikayet ediyordur inatla sana gıcık olan biri yoksa neden kapatsınlar ki anlayamadım valla..


    -----------------------------

    sikayet etmek icin arkadas olmak gerekmiyoki


    -----------------------------

     

    evet doğru..:)) ey gidi facebooka ilk üye olduğum günler aklıma geldi pek bi sevinmiştim hemen ilk okuldaki ,orta okuldaki tek taraflı aşklarımı aratmıştım :)) bulamamıştım ama..sonra gecen ay bir baktım o aradığım ilkokul aşkım bulmuş beni ahaha :)) ne gülmüştüm yaa.. vay be bizi de merak edenler varmış dedim.. :))


    Çok fotojenik bir "acı" çekiyorum. G ü l ü m s e . . .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zachariah
    Zachariah's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    gumusservi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Zachariah bunu yazdı:
    -----------------------------

    gumusservi bunu yazdı:
    -----------------------------

    tanımadığın insanları eklemiceksin arkadaşlarına..gecen bi arkadaşı gördüm 1000 küsür arkadaşı var yuhh dedim sordum kendisine çoğunu tanımıyorum falan dedi...iyi dedim bende :)) biri şikayet ediyordur inatla sana gıcık olan biri yoksa neden kapatsınlar ki anlayamadım valla..


    -----------------------------

     

    sikayet etmek icin arkadas olmak gerekmiyoki


    -----------------------------

     

     

    evet doğru..:)) ey gidi facebooka ilk üye olduğum günler aklıma geldi pek bi sevinmiştim hemen ilk okuldaki ,orta okuldaki tek taraflı aşklarımı aratmıştım :)) bulamamıştım ama..sonra gecen ay bir baktım o aradığım ilkokul aşkım bulmuş beni ahaha :)) ne gülmüştüm yaa.. vay be bizi de merak edenler varmış dedim.. :))


    -----------------------------

    ortak arkadas veya kaydoldugu msn yoksa imkansız gbi bisey blmak ben daha liseli oldugumdan sorun olmuyo acıkcası:S


    Anime - Manga
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    gumusservi bunu yazdı:
    -----------------------------

    tanımadığın insanları eklemiceksin arkadaşlarına..gecen bi arkadaşı gördüm 1000 küsür arkadaşı var yuhh dedim sordum kendisine çoğunu tanımıyorum falan dedi...iyi dedim bende :)) biri şikayet ediyordur inatla sana gıcık olan biri yoksa neden kapatsınlar ki anlayamadım valla..


    -----------------------------

    hocam en fazla 400 ark vardi hepside tanidigim insanlardi, tanimadiklarima ileti talep göndermedim, msj atmadim.. grup üyeligim falanda yok.. sadece bi ara hesabi dondurup 10 gün kadar geri actim.. öle gicikligina sikayet edecek hipneler varmidir bilemem.. ama sikayet etselerde hareketleri incelerler heralde kapatmadan?


    choosing my confessions...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    tantum bunu yazdı:
    -----------------------------

    ilk açtığım hesabı kullanıyorum hiçde birşey olmadı 500 milyon kullanıcıyı idare eden sistem durduk yere kafayı snamı takmış e bu kadar bahtsızsan önce su iç sonrada çöle bi çık derim


    -----------------------------

    birader 3-5 forum dolansan benim durumumda olan durduk yere hesabi kapanan bi sürü kisinin mesajini okursun.. ben kapandiktan sora arastirinca denk geldim baya özellikle yabanci sitelerde.. hatta bununla ililgi bir site bile var.. ayi sana denk gelmedi diye ekvatorda artizlik yabmican, düsersin kutuplara 2 sikayetle sende :D


    choosing my confessions...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zachariah
    Zachariah's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    JaCKaL bunu yazdı:
    -----------------------------

    gumusservi bunu yazdı:
    -----------------------------

    tanımadığın insanları eklemiceksin arkadaşlarına..gecen bi arkadaşı gördüm 1000 küsür arkadaşı var yuhh dedim sordum kendisine çoğunu tanımıyorum falan dedi...iyi dedim bende :)) biri şikayet ediyordur inatla sana gıcık olan biri yoksa neden kapatsınlar ki anlayamadım valla..


    -----------------------------

     

    hocam en fazla 400 ark vardi hepside tanidigim insanlardi, tanimadiklarima ileti talep göndermedim, msj atmadim.. grup üyeligim falanda yok.. sadece bi ara hesabi dondurup 10 gün kadar geri actim.. öle gicikligina sikayet edecek hipneler varmidir bilemem.. ama sikayet etselerde hareketleri incelerler heralde kapatmadan?


    -----------------------------

    hocam sahte profil falan diye etmiş olabilirler sonuçta kimin kim oldugu belli değil adamlar nerden bilsin hangisinin gercek kişi oldugunu böle sebeplerden ötürü sikayet aldıysan kapanmıs olabilir bilmiyorm


    Anime - Manga
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BeYaZZZ
    BeYaZZZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2010
    Erkek

    JaCKaL bunu yazdı:
    -----------------------------

    tantum bunu yazdı:
    -----------------------------

    ilk açtığım hesabı kullanıyorum hiçde birşey olmadı 500 milyon kullanıcıyı idare eden sistem durduk yere kafayı snamı takmış e bu kadar bahtsızsan önce su iç sonrada çöle bi çık derim


    -----------------------------

    birader 3-5 forum dolansan benim durumumda olan durduk yere hesabi kapanan bi sürü kisinin mesajini okursun.. ben kapandiktan sora arastirinca denk geldim baya özellikle yabanci sitelerde.. hatta bununla ililgi bir site bile var.. ayi sana denk gelmedi diye ekvatorda artizlik yabmican, düsersin kutuplara 2 sikayetle sende :D


    -----------------------------

     

    hoca durduk yere dıll hıbneler paso sıkayet etmıslerdır hergun hergun takıp ettıklerı fılan yok ne kadar cok sıkayet o kadar cok ban sendede bıraz bahtsız bedevı sansı var sanırsam kutup ayısı sana denk gelmıs çölde yenisine rahmet diyiceksin hoca


    THE BeYaZ
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    zor valla, giden onca kontaktan sora yenisinin ag. dahada acmam hesap..


    choosing my confessions...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Öncelikle firefox un facebook için bir eklentisi vardı.Herbişeyini yedekliyor.Onu kullanmaya başla !

    Sonrada şunu bilmen lazım ki bazı profilleri tek şikayet ile postalıyorlar.Bazılarını ise en az 3.

    Eğer sen durmadan birilerini ekliyorsan ve bunlardan birisi seni facebook a raporladıysa sana güle güle demiş olabilirler.

     

    Profilini de geri alamazsın.Bir bardak soğuk su içebilirsin.Geçmiş olsun.


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    eklentinin adi aklinda mi hocam?


    choosing my confessions...
Toplam Hit: 6175 Toplam Mesaj: 43