Facebook Hesabım Silindi - Noluyoruz Birader?
-
geçmiş olsun hoca.
boşa mail atmayın. gelecek olan cevab: hesabınız kapatılmıştır üzgünüz olacaktır.
şuan kullandığım yanılmıyorsam 13üncü hesabım (10dan sonra saymayı bıraktım) :/
kronikleşti bende. 2 aya bir kapatıyorlar. alıştım artık :|
sizde alışırsınız..
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
geçmiş olsun hoca.
boşa mail atmayın. gelecek olan cevab: hesabınız kapatılmıştır üzgünüz olacaktır.
şuan kullandığım yanılmıyorsam 13üncü hesabım (10dan sonra saymayı bıraktım) :/
kronikleşti bende. 2 aya bir kapatıyorlar. alıştım artık :|
sizde alışırsınız..
-----------------------------bende bir ara sayıyodum senin hesaplarını karışınca bende bıraktım :)
-
Şimdi git bir bardak su iç sonra güzel bir nefes al yak bir sigara bir daha da feysbok açmayacağına yemin et ve hayatına devam et. Onlar seni kaybetti sen bişey kaybetmedin takma kafaya değmez...
-
Şunu bir silin allasen ya
-
Benimde hesabımı kapattılar... Şimdi kullandığım 3. hesabım... birinci hesabımda o kadar resim fialn vardı... Ne kadar sövdüm bir bilsen...
-
ben dondurdum hesabı dondurdum donduralı milletin hesaplar kapanıo şifreler çalınıyor noluor eey.. bu akşam açacam içindeki herkeze mesaj geçecem mail adresimi verecem eklesinler fotoğraflarımın hepsini alacam ve silecem hesabı bomboş hale getirip cırt hesabımı tamamen kapatma isteğinde buluncam yeter yaw.
-
x) Geçmiş olsun hocam .. aynısı benimde başıma geldi ne kadar mail vs atsanda boşuna ilgilenmiyorlar ... sadece tek yababilceğin küfür etmek olur bu saatten sora
-
gecen gün benım hesabımıda sildiler serefsizler .
-
2-3 kişi profilinizi şikayet ettiği zaman hiç araştırmadan hesabınızı siliyorlar.Kısacası tam bir saçmalık.
