

Facebook Mobil Dolandırılıcıgı Hakkında Yardım
-
Abi ortada suc teskil eden bir sey var mi sence ? Esin hür iradesiyle onaylamis.
hani izinsiz olarak 200 tl ni alip goturse savciliga git diyecegim de simdi buyuk ihtimal kovusturmaya yer olmadigina karari cikacaktir.
ancak bu benim yorumumdur hukuki konular icin bir avukata danismani oneririm.
sorumluluk kabul edilemez.
-
rapidhacker550 bunu yazdı
Abi ortada suc teskil eden bir sey var mi sence ? Esin hür iradesiyle onaylamis.
hani izinsiz olarak 200 tl ni alip goturse savciliga git diyecegim de simdi buyuk ihtimal kovusturmaya yer olmadigina karari cikacaktir.
ancak bu benim yorumumdur hukuki konular icin bir avukata danismani oneririm.
sorumluluk kabul edilemez.
Kardeş Zaten Canım Buna sıkılıyor ya arkdası diye olay kaç kişinin canı yanmıstır boyle biliyorum gitmiş onay vermiş ama bende olayı sıcagı sıcagına sogumadan bişiler yapayım diye sizlerden akıl alıyorum nasıl bir yok izleyim diye
-
Bilişim suçları soruşturma bürosunda çalışan bir kişi olarak savcılığa şikayet için gidip boşa zamanını harcama.. direk takipsizlik veriliyor. çünkü bulunamıyor.. ah keske o mesajları bir güzel okusanız, mesajda paranın çekileceği yazıyor.. geçmiş olsun.