Facebook Videoları Eklenmesin
-
ya şimdi ben istesem paylaşırım sende istersen üye olabilirsin sen özgürsen bende özgürüm
istersen face linki verildiğinde başlığa yazılsın sizde merak edip girmezsiniz :W
-
Bencede facebook videoları konulmasın :)
-
SeRDaR bunu yazdı:
-----------------------------
şu siteden paylaşılsı bu siteden paylaşılsın da değil herkesin rahatlıklar görebileceği bir sistem olsunda hangisi olursa olsun
-----------------------------bende onu demek istiyorum insanın rahat rahat girdiği siteler var niye face den paylaşılmasına karşıyım adam gibi video sitelerindeki paylaşımları etkiliyor
hadi sen tak diye link i kopyaladın koydun ama başkası koydu zaman da izlerken zorlanıyorsun
orası kendi kişisel profiliniz... özentiler ünlü yaptı hala da öyle her tarafı amele kaynıo bizde üyeyiz bizde ameleyiz. .. çünki adam gibi servisleri adam gibi insanlar malesef kullanamıyo
en basitinden parası olan ama bilgisayardan anlamayan adamın gidip bana en pahalısını ver dediğinde eline işine yaramayan özellikleri olan şeyler vermeleri gibi
-
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------ya şimdi ben istesem paylaşırım sende istersen üye olabilirsin sen özgürsen bende özgürüm
istersen face linki verildiğinde başlığa yazılsın sizde merak edip girmezsiniz :W
-----------------------------
önceki yazlarımı okusan böyle bir hür davranışın yanlışolduğunu anlattım
abc filmi izdirmeden izle lnki (zottirikforuma kayıtlı olanlar izlesin)
böylemi açalım konuları adminlerin konu hakkındakiyorumuu bekliyorumonların vereceği karara boynum kldan ince
-
Facebook kullanmak istemiyorum diyorsun ama yayınlanan videolarıda izlemek istiyorum diyorsun. Sadece videoları izlemek için bir üyelik almak ne seni facebookcu yapar, ne de zamanını alır. Yani bukadar yaygara yapmana değmez bir konu. Kendi düşüncemdir; bence gereksiz bir tartışma konusu olmuş.
-
paylaşım yapıyorsan seçmemelisin hitap ettiğin kitleyi, herkesin yararlanmasını, görmesini hedeflemelisin...
ki facebook bir sosyal arkadaşlık sitesidir; amacından şaşması çok rahatsız ediyor nedense beni =)) (burası kişisel oldu biliyorum)
sonuç olarak paylaşılmasın ulaan :P =))
-
Branxian bunu yazdı:
-----------------------------Facebook kullanmak istemiyorum diyorsun ama yayınlanan videolarıda izlemek istiyorum diyorsun. Sadece videoları izlemek için bir üyelik almak ne seni facebookcu yapar, ne de zamanını alır. Yani bukadar yaygara yapmana değmez bir konu. Kendi düşüncemdir; bence gereksiz bir tartışma konusu olmuş.
-----------------------------face kullanmak istemiyorum ,, video ları da izmeke istiyorum diye bişi yok video izlemek için face e üye olmak istemiyorum
+ üyeyim ama gene de amelelik bu adam gibi video paylaşım siteleri bi tarafa mı girdi ?
-
bsgneresi amelelik hocam. yoksa başka paylaşım sitelerinde facede varsa nerden bulcam
-
feysbuk bu vidyo işine niye girdi anlamadım, yutubdan kısayol alıp gösterselerdi feysdeki vidyoları bu sorun olmazdı.
bende feys bünyesindeki videoların paylaşılmasından faydalanmayanlardanım.
-
Ortak bi feyzbuk sayfası açalım, şifresini dağıtalım merak eden girip baksın sonra çıksın:))))))))))))))))))).
