Facebook Videoları Eklenmesin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    ya şimdi ben istesem paylaşırım sende istersen üye olabilirsin sen özgürsen bende özgürüm

    istersen face linki verildiğinde başlığa yazılsın sizde merak edip girmezsiniz :W


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek
    Bencede facebook videoları konulmasın :)

    Naber la?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UploaDeR
    UploaDeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2009
    Erkek

    SeRDaR bunu yazdı:
    -----------------------------
    şu siteden paylaşılsı bu siteden paylaşılsın da değil herkesin rahatlıklar görebileceği bir sistem olsunda hangisi olursa olsun
    -----------------------------

    bende onu demek istiyorum insanın rahat rahat girdiği siteler var niye face den paylaşılmasına karşıyım adam gibi video sitelerindeki paylaşımları etkiliyor

    hadi sen tak diye link i kopyaladın koydun ama başkası koydu zaman da izlerken zorlanıyorsun

    orası kendi kişisel profiliniz... özentiler ünlü yaptı hala da öyle her tarafı amele kaynıo bizde üyeyiz bizde ameleyiz. .. çünki adam gibi servisleri adam gibi insanlar malesef kullanamıyo

     en basitinden parası olan ama bilgisayardan anlamayan adamın gidip bana en pahalısını ver dediğinde eline işine yaramayan özellikleri olan şeyler vermeleri gibi 


    Bizim yaptığımız paylaşımlar , o kadar emeğe bir gün de başkalarının yaptığı (Ç)ALINTI lar kadar değer verseniz ne olur ?ölmessiniz...,, ATEİZM ! ATeist Üye
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya şimdi ben istesem paylaşırım sende istersen üye olabilirsin sen özgürsen bende özgürüm

    istersen face linki verildiğinde başlığa yazılsın sizde merak edip girmezsiniz :W


    -----------------------------
    önceki yazlarımı okusan böyle bir hür davranışın yanlışolduğunu anlattım

    abc filmi izdirmeden izle lnki (zottirikforuma kayıtlı olanlar izlesin)


    böylemi açalım konuları  adminlerin konu hakkındakiyorumuu bekliyorumonların vereceği karara boynum kldan ince

    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Facebook kullanmak istemiyorum diyorsun ama yayınlanan videolarıda izlemek istiyorum diyorsun. Sadece videoları izlemek için bir üyelik almak ne seni facebookcu yapar, ne de zamanını alır. Yani bukadar yaygara yapmana değmez bir konu. Kendi düşüncemdir; bence gereksiz bir tartışma konusu olmuş.


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    paylaşım yapıyorsan seçmemelisin hitap ettiğin kitleyi, herkesin yararlanmasını, görmesini hedeflemelisin...

    ki facebook bir sosyal arkadaşlık sitesidir; amacından şaşması çok rahatsız ediyor nedense beni =))   (burası kişisel oldu biliyorum)

    sonuç olarak paylaşılmasın ulaan :P =))


    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UploaDeR
    UploaDeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2009
    Erkek

    Branxian bunu yazdı:
    -----------------------------

    Facebook kullanmak istemiyorum diyorsun ama yayınlanan videolarıda izlemek istiyorum diyorsun. Sadece videoları izlemek için bir üyelik almak ne seni facebookcu yapar, ne de zamanını alır. Yani bukadar yaygara yapmana değmez bir konu. Kendi düşüncemdir; bence gereksiz bir tartışma konusu olmuş.


    -----------------------------

     

    face kullanmak istemiyorum ,, video ları da izmeke istiyorum diye bişi yok video izlemek için face e üye olmak istemiyorum

    + üyeyim ama gene de amelelik bu  adam gibi video paylaşım siteleri bi tarafa mı girdi ? 


    Bizim yaptığımız paylaşımlar , o kadar emeğe bir gün de başkalarının yaptığı (Ç)ALINTI lar kadar değer verseniz ne olur ?ölmessiniz...,, ATEİZM ! ATeist Üye
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bykamu
    bykamu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2008
    Erkek
    bsgneresi amelelik hocam. yoksa başka paylaşım sitelerinde facede varsa nerden bulcam
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    feysbuk bu vidyo işine niye girdi anlamadım, yutubdan kısayol alıp gösterselerdi feysdeki vidyoları bu sorun olmazdı.

    bende feys bünyesindeki videoların paylaşılmasından faydalanmayanlardanım.


    ///______________
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    astegmen
    astegmen's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2008
    Erkek
    Ortak bi feyzbuk sayfası açalım, şifresini dağıtalım merak eden girip baksın sonra çıksın:))))))))))))))))))).

    Bismillah Her Hayrın Başıdır
Toplam Hit: 7457 Toplam Mesaj: 33