Facebook'ta Sorun Mu Var
-
bende ve sorduğum bir kaç arkadaşta açılmıyor.Sizde sorun varmı ?
-
evet turkıye lokasyonundan kaynaklanan problem var su anda çalışmaktayız kısa bir süre içerisinde problemi çözeceğiz.
-
demeye kalmadan konu açıldı :D
-
harddeath0070 bunu yazdı:
-----------------------------demeye kalmadan konu açıldı :D
-----------------------------
-
matematik1 bunu yazdı:
-----------------------------
evet turkıye lokasyonundan kaynaklanan problem var su anda çalışmaktayız kısa bir süre içerisinde problemi çözeceğiz.
-----------------------------
kimlerdensin gardaş :D senmi çözcen sorunu :D -
facebook açılmayınca kendinizi boşlukta hissediyorsunuz herhalde.. Ne garip bir siteymiş yahu insan anatomisini değiştirior.. Allahtan bulaşmamışım. Ne demişler nerde çokluk orda bokluk.
-
matematik1 bunu yazdı:
-----------------------------
evet turkıye lokasyonundan kaynaklanan problem var su anda çalışmaktayız kısa bir süre içerisinde problemi çözeceğiz.
-----------------------------Anladım hocam.Türkiye ait bir sorun olmasa şaşardım zaten. (: kolay gelsin.
-
Apocrypha bunu yazdı:
-----------------------------
facebook açılmayınca kendinizi boşlukta hissediyorsunuz herhalde.. Ne garip bir siteymiş yahu insan anatomisini değiştirior.. Allahtan bulaşmamışım. Ne demişler nerde çokluk orda bokluk.
-----------------------------Yok öyle birşey hocam.Arkadaşlarım var facebook'ta.. Kullanmasını bilene güzel bir araçtır facebook.
-
msn'mi? o da ne?
-
CyberAngel bunu yazdı:
-----------------------------
Apocrypha bunu yazdı:
-----------------------------
facebook açılmayınca kendinizi boşlukta hissediyorsunuz herhalde.. Ne garip bir siteymiş yahu insan anatomisini değiştirior.. Allahtan bulaşmamışım. Ne demişler nerde çokluk orda bokluk.
-----------------------------Yok öyle birşey hocam.Arkadaşlarım var facebook'ta.. Kullanmasını bilene güzel bir araçtır facebook.
-----------------------------İstisnalar illaki vardır hocam. Kullanmadım kullanmıcam. Heryerde şurda foto çekeyim profile koyarım face e koyarım gibi dialoglar kastı beni artık. Hele hele o cümleyi "feyse koyarım" değilde "faceye" koyarım diyenlerin ağzını yüzünü kırasım gelior.. Kişisel nefret hacım bendeki :D
-
Google Chrome'den giriyor suan sorun yok mozilla da gırmıyor ama ..
