Facebook'ta Sorun Mu Var
-
Kafamı soktum feysbuka devreleri yandı, açılmamamk üzere kapandı.
-
bende gayetde güzel açılıyor
-
Apocrypha bunu yazdı:
-----------------------------
CyberAngel bunu yazdı:
-----------------------------
Apocrypha bunu yazdı:
-----------------------------
facebook açılmayınca kendinizi boşlukta hissediyorsunuz herhalde.. Ne garip bir siteymiş yahu insan anatomisini değiştirior.. Allahtan bulaşmamışım. Ne demişler nerde çokluk orda bokluk.
-----------------------------Yok öyle birşey hocam.Arkadaşlarım var facebook'ta.. Kullanmasını bilene güzel bir araçtır facebook.
-----------------------------İstisnalar illaki vardır hocam. Kullanmadım kullanmıcam. Heryerde şurda foto çekeyim profile koyarım face e koyarım gibi dialoglar kastı beni artık. Hele hele o cümleyi "feyse koyarım" değilde "faceye" koyarım diyenlerin ağzını yüzünü kırasım gelior.. Kişisel nefret hacım bendeki :D
----------------------------- -
ahanda geldi elektirik bekler gibi bekliyoz amk :D
