folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Farklı Bi Ülkede Site Açsak.........



Farklı Bi Ülkede Site Açsak.........

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    öncelikle merak ettiğim konuyu forumda hiç bir yere uygun görmedim içinde web falan fıstık geçtiği için de buraya yazıyom.hatalıysam lütfen uyarın!!!

     

    arkadaşlar malum ülkemizde yayın yapan bazı şifreli kanal platformları var(hani kendilerinin hakkında internette paylaşım yapılmasına izin verdirmeyenler) isimlerini yazmıyom belki bi kıllık olur diye.

     

    neyse sadede gelelim bunlar hani türk forumlarını falan inceliyorya kendileri hakkında şifre falan paylaşımı yaptırtmıyorlar peki yabancı bir ülkeden alan alsak (yurt dışında olan birçok tanıdık var onların biririn üzerine) ordan paylaşım yapılsa olur mu?eğer olursa benim böyle projem varda

     

    valla konu başlığınıda ancak böle bişe buldum 


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    forumu kapatmasalar bile girişi kapatırlar bknz. youporn.com :)

    (doğru anlamışımdır umarım dediğini)


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hotboy
    hotboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    isterlerse kapattırabilirler. yasa heryerde yasadır. bazen deişiklik gösterse bile.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek
    pessimist bunu yazdı:
    -----------------------------

    forumu kapatmasalar bile girişi kapatırlar bknz. youporn.com :)

    (doğru anlamışımdır umarım dediğini)


    -----------------------------

     

    o zaman da dns ile gireriz dimi üyeleri toplarım her türlü engellemeye karşı bilgilendiririm olur.ama o ülke ile işbirliği yapıp kapatamaz dimi


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    hotboy bunu yazdı:
    -----------------------------
    isterlerse kapattırabilirler. yasa heryerde yasadır. bazen deişiklik gösterse bile.
    -----------------------------

     

    yasaları bu tür konularda esnek olan veya bir zaman bizdede olmayan sanal suç vb.gibi kanunları olmayan bi yer olsa olur sanırım 


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    heza bunu yazdı:
    -----------------------------
    pessimist bunu yazdı:
    -----------------------------

    forumu kapatmasalar bile girişi kapatırlar bknz. youporn.com :)

    (doğru anlamışımdır umarım dediğini)


    -----------------------------

     

    o zaman da dns ile gireriz dimi üyeleri toplarım her türlü engellemeye karşı bilgilendiririm olur.ama o ülke ile işbirliği yapıp kapatamaz dimi


    -----------------------------

     

    ülkeyle iş birliği yapıcaklarını sanmıyorum..

    ruslar warezde bir numara..

    onların önünü keserlerdi yoksa :)

    +

    DNS le giriş yaptırabilirsin tabi.. ama öyle ne kadar hit toplayabilirsin bilmem.

     


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek
    pessimist bunu yazdı:
    -----------------------------

    heza bunu yazdı:
    -----------------------------
    pessimist bunu yazdı:
    -----------------------------

    forumu kapatmasalar bile girişi kapatırlar bknz. youporn.com :)

    (doğru anlamışımdır umarım dediğini)


    -----------------------------

     

    o zaman da dns ile gireriz dimi üyeleri toplarım her türlü engellemeye karşı bilgilendiririm olur.ama o ülke ile işbirliği yapıp kapatamaz dimi


    -----------------------------

     

    ülkeyle iş birliği yapıcaklarını sanmıyorum..

    ruslar warezde bir numara..

    onların önünü keserlerdi yoksa :)

    +

    DNS le giriş yaptırabilirsin tabi.. ama öyle ne kadar hit toplayabilirsin bilmem.

     


    -----------------------------

     

    amaç zaten hit değil ilk mesaj da dediğm gibi sadece  paylaşım  zaten iş keşke sadece hite kalsa hem parasal bi çıkar olmayacak


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    internet saglıyıcısına baskı uygulayıp türkiyeden dns'li dnssiz tüm veri akışını durdurmak için baskı yapabilirler(bununda cagresi var gerci) ama iyicene işin bokunu çıkartırlarsa host firmasını dava ederler.Onlar yırtmak için senin bilgilerini verirler sonra ugraş dur.

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    444
    444's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    bu tur digital sifreleme ile ilgili konularda, cok problem cikartiyorlar. hosting aldigin firmaya seni $ikayet ediyorlar, illegal icerik oldugundan dolayi, senin icerigi illegal oldugunu kabul ederlerse, hosting firmasi seni istemez zaten. yeni bir hosting bulman lazim, dt ile ilgili i$ler zamaninda hep boyle oluyordu.

    bir zamanlar beceriksizler bu konuda 1 numaraydi, hosting degi$tirmekten biktilar, en sonunda dt ile ilgili konular yasaklandi.
    sorun devletten ziyade, hosting firmasina seni $ikayet ediyorlar. (telif hakki falan filan firmada oldugundan, o siteyi yayindan kaldirin gibi bir talep hakki oluyor)


    nox...!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    sunucunun ip yi banlarlar. sittin sene uğraşırsın

    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    ip banlansa bile vtunnel var.

    siteyi 0 görsellikle kodlanır. beyaz üstüne siyah yazılar. 

    öenmli olan link değilmi zaten :D


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
Toplam Hit: 2334 Toplam Mesaj: 13