Farklı Bi Ülkede Site Açsak.........
-
hoca amaç paylaşım diyosan isteyen versin mail adresini isteyenlerin adresleri birbirinde olur
eline bişey geçen basar maili çıkar işin içinden
en temizi........ host most parada gitmez hem
buda benim önerim
-
tacir bunu yazdı:
-----------------------------hoca amaç paylaşım diyosan isteyen versin mail adresini isteyenlerin adresleri birbirinde olur
eline bişey geçen basar maili çıkar işin içinden
en temizi........ host most parada gitmez hem
buda benim önerim
-----------------------------aslın biraz daha mantıklı ama yine sıkıntılı ee peki googlegrup kursam görünüş farklı olur yeni bi halt bulunca da tek mesajla herkes haberdar olur
ya benim bu tür işlere bi çare bulmam lazım sinir oluyom parayla yayın izlemeye sözde ücretsiz olacak diyenler bile sonradan döndü.hele bi bulayım bi ton beleş site açar forumlardanda millete bangır bangır duyururum zaten bizm milletimiz bu tür işlere meraklı hemen sömürüler
olmadı o verdikleri kartı kopyalamanın bi yolunu mutlaka bulacam oda olmadı beş para etmez cihazlarına bi çözüm bulacam ama mutlaka bişe bulacam
