Farklı Kafa Yapma Yöntemleri?
-
iMPaLa bunu yazdı:
-----------------------------
nakamura2 bunu yazdı:
-----------------------------
Güneş altında Şalgam tek geçerim!
-----------------------------
olum manyaksın sen he:)) şalgamın kafa yapanını ilk defa duyuyorum..güneş altında olması bana biraz inandırası geliyor ama bilmiyorum denicem ulan:D
-----------------------------
Abim:D 12-1 gibi çıkıyosun tam gneş tepede bidona şalgamı atıosun yalnız bol bol bol acılı:) dikiyosun öyle bi yanıo öyle bi yanıo ki kafan 1500:D sıçarken ayrı bi kendinden geçiyosun değişmem hiç.Şalgama aşığım zate cips+şalgam vazgeçilmezimdir.. -
unisom,insidon bu ilaçlarda kafa yapar.
-
Frukonun gazını çekmenizde ısrarcıyım hala beyler :D
-
antidepresan olayı var. ismini hatırlamıyorum bir kere denedim. baban ölse ölümlü dünya der geçersin :)
onun dışında computerwolf'tan öğrendim ve aylardır şalgam kullanıyorum. nakamuranın da dediği gibi şalgam bir numaralı kafa aracıdır ;P
-
şalgamı nası kullancaz ben hep içiom bişi olmuyo
-
olay konsantrasyon da bitiyor hacı. konsantre olursan babalar gibi kafa yapıyo :|
-
Peder bey hep şalgamla içer rakı'yı sonra cebime doldurur parayı
-
tofranil iyi yapar bayağı kafayı içinde alkol olan her türlü şurbu kafaya diktinmi süper yapar ben bricalyn seviyorum alkolü bol bayağı
-
edit/
-
Tbt şalgam partisi olsa nası güzel olur yahu:| Real haklı deneyin konsantre olun!adanalılardan açıklama bekliyoruz..
Toplam Hit: 79075 Toplam Mesaj: 55
