folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Farmville Oynayanlar



Farmville Oynayanlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thanatosus
    thanatosus's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Erkek

    Musket bunu yazdı:
    -----------------------------

    Çok zorlanmanın alemi yok,

    Bkz: AutoIT v3


    -----------------------------

     

    O ne yenilirmi içilirmi?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Geenmeboo
    Geenmeboo's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek


    NEDEN? (soru olarak)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    T-Bag
    T-Bag's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2009
    Erkek

    Başlangıçta ameleyi nasıl samanların arasına sıkıştırıyoruz ben denedim hep kurtuluyor şerefsiz :)

    Bi de çift tıklama programı var mı ya fareyle fazla uğraşmadan otomatik tıklayacak...


    Oyun yeni başlıyor...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alicem
    alicem's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    hackworm bunu yazdı:
    -----------------------------

    +rep güzel ipuçları


    -----------------------------

    dalgamısın?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackworm
    hackworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    alicem bunu yazdı:
    -----------------------------

    hackworm bunu yazdı:
    -----------------------------

    +rep güzel ipuçları


    -----------------------------

    dalgamısın?


    -----------------------------

    espri yapmışız ukala mısın ?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    Valira bunu yazdı:
    -----------------------------

    EmQceR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Buda benimki ama son 1 haftadır ekip biçmiyorum sadece ağaçlardan ve hayvanlarda kazandıysam kazanıyorum.
    + Valira insan değil 35 Level olması lazım :D

    -----------------------------

     

    35im de sıktı artık ya sadece harvest icin giriyorum yeni heyecanlar lazim :P


    -----------------------------

    arada feed ette tarlayı şenlenek yegenim : )


    http://twitter.com/#!/yasiinergul
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alicem
    alicem's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    hackworm bunu yazdı:
    -----------------------------

    alicem bunu yazdı:
    -----------------------------

    hackworm bunu yazdı:
    -----------------------------

    +rep güzel ipuçları


    -----------------------------

     

    dalgamısın?


    -----------------------------

     

    espri yapmışız ukala mısın ?


    -----------------------------

    la sana kefil olan adam bile 31k sen şov yapıyosun. o mesajı ciddi bi şekilde yazmasaydın sonuna smiley koyardın

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kartalkethuda
    kartalkethuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    buyrun hocam benden size bi kıyak :)

    tarlanıza giriş yapıyosunuz bu botu açıyosunuz sonra tarlanızın kaça kaç olduğunu veya ne kadarını ekmek istediğinizi seçiyosunuz ( mesela 20*10) sonra tarlanın sol alt köşesine gelip home tuşuna basıyosunuz. burayı başlama yeri olarak alıyor. sonrada insert tuşuna basıyosunuz. seçtiğiniz hıza göre tıkır tıkır biçiyo, ekiyo sürüyo :) yanlış biyerlere tıklamaya başlarsa delete tuşuna basıyosunuzduruyo :)

    http://rapidshare.com/files/303642194/Farmville_Auto_Bot.zip

    ahanda bu :)


    maşiyi görüyon mu maşiyi?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    T-Bag
    T-Bag's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2009
    Erkek

    kartalkethuda bunu yazdı:
    -----------------------------

    buyrun hocam benden size bi kıyak :)

    tarlanıza giriş yapıyosunuz bu botu açıyosunuz sonra tarlanızın kaça kaç olduğunu veya ne kadarını ekmek istediğinizi seçiyosunuz ( mesela 20*10) sonra tarlanın sol alt köşesine gelip home tuşuna basıyosunuz. burayı başlama yeri olarak alıyor. sonrada insert tuşuna basıyosunuz. seçtiğiniz hıza göre tıkır tıkır biçiyo, ekiyo sürüyo :) yanlış biyerlere tıklamaya başlarsa delete tuşuna basıyosunuzduruyo :)

    http://rapidshare.com/files/303642194/Farmville_Auto_Bot.zip

    ahanda bu :)


    -----------------------------

    Valla bu çok iyimiş ha bu arada bu yanından çıkan zımbırtı ne?? Sound App! diyor


    Oyun yeni başlıyor...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kartalkethuda
    kartalkethuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    işlevi yok hocam onun. sadece garip bi melodi çıkarıyor.


    maşiyi görüyon mu maşiyi?
Toplam Hit: 9261 Toplam Mesaj: 42