Farmville Oynayanlar
-
Musket bunu yazdı:
-----------------------------
Çok zorlanmanın alemi yok,
Bkz: AutoIT v3
-----------------------------O ne yenilirmi içilirmi?
-

-
Başlangıçta ameleyi nasıl samanların arasına sıkıştırıyoruz ben denedim hep kurtuluyor şerefsiz :)
Bi de çift tıklama programı var mı ya fareyle fazla uğraşmadan otomatik tıklayacak...
-
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
+rep güzel ipuçları
-----------------------------dalgamısın?
-
alicem bunu yazdı:
-----------------------------
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
+rep güzel ipuçları
-----------------------------dalgamısın?
-----------------------------espri yapmışız ukala mısın ?
-
Valira bunu yazdı:
-----------------------------
EmQceR bunu yazdı:
-----------------------------
Buda benimki ama son 1 haftadır ekip biçmiyorum sadece ağaçlardan ve hayvanlarda kazandıysam kazanıyorum.
+ Valira insan değil 35 Level olması lazım :D-----------------------------
35im de sıktı artık ya sadece harvest icin giriyorum yeni heyecanlar lazim :P
-----------------------------arada feed ette tarlayı şenlenek yegenim : )
-
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
alicem bunu yazdı:
-----------------------------
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
+rep güzel ipuçları
-----------------------------dalgamısın?
-----------------------------espri yapmışız ukala mısın ?
-----------------------------la sana kefil olan adam bile 31k sen şov yapıyosun. o mesajı ciddi bi şekilde yazmasaydın sonuna smiley koyardın
-
buyrun hocam benden size bi kıyak :)
tarlanıza giriş yapıyosunuz bu botu açıyosunuz sonra tarlanızın kaça kaç olduğunu veya ne kadarını ekmek istediğinizi seçiyosunuz ( mesela 20*10) sonra tarlanın sol alt köşesine gelip home tuşuna basıyosunuz. burayı başlama yeri olarak alıyor. sonrada insert tuşuna basıyosunuz. seçtiğiniz hıza göre tıkır tıkır biçiyo, ekiyo sürüyo :) yanlış biyerlere tıklamaya başlarsa delete tuşuna basıyosunuzduruyo :)
http://rapidshare.com/files/303642194/Farmville_Auto_Bot.zip
ahanda bu :)
-
kartalkethuda bunu yazdı:
-----------------------------
buyrun hocam benden size bi kıyak :)
tarlanıza giriş yapıyosunuz bu botu açıyosunuz sonra tarlanızın kaça kaç olduğunu veya ne kadarını ekmek istediğinizi seçiyosunuz ( mesela 20*10) sonra tarlanın sol alt köşesine gelip home tuşuna basıyosunuz. burayı başlama yeri olarak alıyor. sonrada insert tuşuna basıyosunuz. seçtiğiniz hıza göre tıkır tıkır biçiyo, ekiyo sürüyo :) yanlış biyerlere tıklamaya başlarsa delete tuşuna basıyosunuzduruyo :)
http://rapidshare.com/files/303642194/Farmville_Auto_Bot.zip
ahanda bu :)
-----------------------------Valla bu çok iyimiş ha bu arada bu yanından çıkan zımbırtı ne?? Sound App! diyor
-
işlevi yok hocam onun. sadece garip bi melodi çıkarıyor.
