Farmville Oynayanlar
-
şahsi fikir//
boş iş
//
-
bende mafia wars oynuyorum varmı oynuyan müritler?
-
Bende müthiş sarmış durumdayım oyuna. Sabah ürünleri toplayacağım diye işe geç kaldığım oldu, akşam yine ürün ekeceğim diye uykusuzluk çektiğim oldu :)
Ömrümde hiç tarlaya girmedim ama güzel birşeye benziyor cidden :)
-
Macro fln benimde aklıma geldi deli gibi kasardımda ne gereği ve ne zevki var diye düşündükten sora vazgeçtim :)
aha buda benim tarla..Padok bile yaptım atlar için :))

-
hiç oynayasım yoktuda bi baktım hacklemişler farmvilleyi :)
bende yapıyım dedim 1 günde 25 level fln yaptım^^ şimdi 30 lvlim hack çalışmıyo çalışsa :Z -
harbi hastalık bu oyun ya:)
-
http://44mb.net/browser-games/farmville-clicker.html
-
-
Tarlayı büyütücem ama 1 tane bile komşu yok :D
Bana komşu olacak dini bütün, misafirperver, komşuluk ilişkileri iyi kişiler aranıyor :)
-
alicem bunu yazdı:
-----------------------------
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
alicem bunu yazdı:
-----------------------------
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
+rep güzel ipuçları
-----------------------------dalgamısın?
-----------------------------espri yapmışız ukala mısın ?
-----------------------------la sana kefil olan adam bile 31k sen şov yapıyosun. o mesajı ciddi bi şekilde yazmasaydın sonuna smiley koyardın
-----------------------------bana kefil olan adamla alaka ne yaw :D alalhım akıl ver şuna :D espri yapıp yapmadığımı sondaki smile olmadan anlayabilecek bir beynin olmamasına üzüldüm açıkçası :D:D

