folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Faxtan Tarama Yaptırmak Ağ Yolu İle



Faxtan Tarama Yaptırmak Ağ Yolu İle

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plastner
    plastner's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2011
    Erkek

    Ben ağdan faxımı bağlamak ve tarama yapmak istiyorum ağ yolunu fax adını doğru girmeme rağmen yolu bulamıyor bana tam olarak anlatabilecek var mı ??Kullandığım işletim sistemi Windows 7 .
    tam olarak adını yazıyorum şu uyarıyı alıyorum.
    (Bir hata oluştu.Lütfen işlemi daha sonra deneyin veya yöneticinize başvurun)

     

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...


    Busiest men find the most time....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    cihazın marka model önemli snmp falan varmı yokmu ayrıca taramayı pc nin klasöre düşürmeyi düşünüyorsun sanırım. ilgisayarda klasörü paylaşıma açtın mı ?
    firewall kapalı mı ?  
    bilgisayar adını yazarken domain kullanıosanız domaini yazmayı unutma

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    1. önce fax a ip ver, domaine/ağa ekle.

    2. sonra bilgisayarından, artık ağda görünen fax/tarayıcı nın arayüzüne gir.

    3. faxın arayüzünde, domaindeki/ağdaki kendi kullanıcı adına, bir paylaşım dosyası oluştur.

    4. artık tarayıcıda senin klasörün görünecektir. ister tarayıcının kendisinden tarat yolla, ister bilgisayardan kendi domaininle girip açtığın oturumdan.

    5. default olarak tarattığın belgeler "Resimlerim" klasörüne düşecektir.


    All I need is a possibility.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    venom88
    venom88's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2008
    Erkek

    Gatewayı falan girmezsen bu tip sıkıntılar yapabilir.


    Venom88 burdaydı.[Cevapını duymak istemeyeçeğin soruları sorma,sormak istemiçeğin sorulara cevap arama]
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plastner
    plastner's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2011
    Erkek

    Modeli Samsung normal yazıcı olarak tanıtabiliyorum.güvenlik duvarını kapattım.paylaşıma açtım ama sadece yazıcı özelliğini etkinleştirdim şuan sadece cıktı alınabiliyor.
    Tarayıcım olarak kullanmak istiyorum.Ağdaki adı bulamadım , tam ağ yolunu yazınca hata  oluştu diyor.anlamadım şu şekilde yazıyordum.

    \\Bilgisayar1\Samsung SCX4x21 Series


    Busiest men find the most time....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plastner
    plastner's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2011
    Erkek

    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    1. önce fax a ip ver, domaine/ağa ekle.

    2. sonra bilgisayarından, artık ağda görünen fax/tarayıcı nın arayüzüne gir.

    3. faxın arayüzünde, domaindeki/ağdaki kendi kullanıcı adına, bir paylaşım dosyası oluştur.

    4. artık tarayıcıda senin klasörün görünecektir. ister tarayıcının kendisinden tarat yolla, ister bilgisayardan kendi domaininle girip açtığın oturumdan.

    5. default olarak tarattığın belgeler "Resimlerim" klasörüne düşecektir.


    -----------------------------
    Faxa nasıl ip vericem cisco paket tracer kullanarakmı bu tür bilgilere internetten baktım ama beni tatmin edecek yanıtlar bulamadım yardımcı olursan :)


    Busiest men find the most time....
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    cenker_1993 bunu yazdı:
    -----------------------------

    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    1. önce fax a ip ver, domaine/ağa ekle.

    2. sonra bilgisayarından, artık ağda görünen fax/tarayıcı nın arayüzüne gir.

    3. faxın arayüzünde, domaindeki/ağdaki kendi kullanıcı adına, bir paylaşım dosyası oluştur.

    4. artık tarayıcıda senin klasörün görünecektir. ister tarayıcının kendisinden tarat yolla, ister bilgisayardan kendi domaininle girip açtığın oturumdan.

    5. default olarak tarattığın belgeler "Resimlerim" klasörüne düşecektir.


    -----------------------------
    Faxa nasıl ip vericem cisco paket tracer kullanarakmı bu tür bilgilere internetten baktım ama beni tatmin edecek yanıtlar bulamadım yardımcı olursan :)


    -----------------------------

    hocam teamwiever aç bi bakayım belkim çözerim


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    cenker_1993 bunu yazdı:
    -----------------------------

    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    1. önce fax a ip ver, domaine/ağa ekle.

    2. sonra bilgisayarından, artık ağda görünen fax/tarayıcı nın arayüzüne gir.

    3. faxın arayüzünde, domaindeki/ağdaki kendi kullanıcı adına, bir paylaşım dosyası oluştur.

    4. artık tarayıcıda senin klasörün görünecektir. ister tarayıcının kendisinden tarat yolla, ister bilgisayardan kendi domaininle girip açtığın oturumdan.

    5. default olarak tarattığın belgeler "Resimlerim" klasörüne düşecektir.


    -----------------------------
    Faxa nasıl ip vericem cisco paket tracer kullanarakmı bu tür bilgilere internetten baktım ama beni tatmin edecek yanıtlar bulamadım yardımcı olursan :)


    -----------------------------

    yok kardeşim, paket tracerla işin yok. eğer bi domain server kullanmıyorsan, aldığı ip yi aynen kullanarak cihazın arayüzüne erişebilirsin


    All I need is a possibility.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plastner
    plastner's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2011
    Erkek

    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    cenker_1993 bunu yazdı:
    -----------------------------

    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    1. önce fax a ip ver, domaine/ağa ekle.

    2. sonra bilgisayarından, artık ağda görünen fax/tarayıcı nın arayüzüne gir.

    3. faxın arayüzünde, domaindeki/ağdaki kendi kullanıcı adına, bir paylaşım dosyası oluştur.

    4. artık tarayıcıda senin klasörün görünecektir. ister tarayıcının kendisinden tarat yolla, ister bilgisayardan kendi domaininle girip açtığın oturumdan.

    5. default olarak tarattığın belgeler "Resimlerim" klasörüne düşecektir.


    -----------------------------
    Faxa nasıl ip vericem cisco paket tracer kullanarakmı bu tür bilgilere internetten baktım ama beni tatmin edecek yanıtlar bulamadım yardımcı olursan :)


    -----------------------------

    yok kardeşim, paket tracerla işin yok. eğer bi domain server kullanmıyorsan, aldığı ip yi aynen kullanarak cihazın arayüzüne erişebilirsin


    -----------------------------
    Paylaşıma açtığım bilgisayar XP işletim sistemi yüklü ağ adını tam yazdığımdan eminim Firewall kapalı , herseyi kontrol ettim direk ip ile bahsettiğin nedir ?
    ağ yolunu yazdığım yere ip adresi girsem kabul edermi? denemedim ama


    Busiest men find the most time....
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    yazıcının arkasına ethernet kablosunu taktın mı kardeş?

    hangi ip yi aldı?


    All I need is a possibility.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plastner
    plastner's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2011
    Erkek

    Bağlı şuan paylaşımda ve cıktımı alabiliyorum sıkıntım windows 7nin özelliğini kullanamamak  :S


    Busiest men find the most time....
Toplam Hit: 2243 Toplam Mesaj: 17