Faxtan Tarama Yaptırmak Ağ Yolu İle
-
Ben ağdan faxımı bağlamak ve tarama yapmak istiyorum ağ yolunu fax adını doğru girmeme rağmen yolu bulamıyor bana tam olarak anlatabilecek var mı ??Kullandığım işletim sistemi Windows 7 .
tam olarak adını yazıyorum şu uyarıyı alıyorum.
(Bir hata oluştu.Lütfen işlemi daha sonra deneyin veya yöneticinize başvurun)Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
-
cihazın marka model önemli snmp falan varmı yokmu ayrıca taramayı pc nin klasöre düşürmeyi düşünüyorsun sanırım. ilgisayarda klasörü paylaşıma açtın mı ?
firewall kapalı mı ?
bilgisayar adını yazarken domain kullanıosanız domaini yazmayı unutma -
1. önce fax a ip ver, domaine/ağa ekle.
2. sonra bilgisayarından, artık ağda görünen fax/tarayıcı nın arayüzüne gir.
3. faxın arayüzünde, domaindeki/ağdaki kendi kullanıcı adına, bir paylaşım dosyası oluştur.
4. artık tarayıcıda senin klasörün görünecektir. ister tarayıcının kendisinden tarat yolla, ister bilgisayardan kendi domaininle girip açtığın oturumdan.
5. default olarak tarattığın belgeler "Resimlerim" klasörüne düşecektir.
-
Gatewayı falan girmezsen bu tip sıkıntılar yapabilir.
-
Modeli Samsung normal yazıcı olarak tanıtabiliyorum.güvenlik duvarını kapattım.paylaşıma açtım ama sadece yazıcı özelliğini etkinleştirdim şuan sadece cıktı alınabiliyor.
Tarayıcım olarak kullanmak istiyorum.Ağdaki adı bulamadım , tam ağ yolunu yazınca hata oluştu diyor.anlamadım şu şekilde yazıyordum.\\Bilgisayar1\Samsung SCX4x21 Series
-
mizahi bunu yazdı:
-----------------------------1. önce fax a ip ver, domaine/ağa ekle.
2. sonra bilgisayarından, artık ağda görünen fax/tarayıcı nın arayüzüne gir.
3. faxın arayüzünde, domaindeki/ağdaki kendi kullanıcı adına, bir paylaşım dosyası oluştur.
4. artık tarayıcıda senin klasörün görünecektir. ister tarayıcının kendisinden tarat yolla, ister bilgisayardan kendi domaininle girip açtığın oturumdan.
5. default olarak tarattığın belgeler "Resimlerim" klasörüne düşecektir.
-----------------------------
Faxa nasıl ip vericem cisco paket tracer kullanarakmı bu tür bilgilere internetten baktım ama beni tatmin edecek yanıtlar bulamadım yardımcı olursan :) -
cenker_1993 bunu yazdı:
-----------------------------mizahi bunu yazdı:
-----------------------------1. önce fax a ip ver, domaine/ağa ekle.
2. sonra bilgisayarından, artık ağda görünen fax/tarayıcı nın arayüzüne gir.
3. faxın arayüzünde, domaindeki/ağdaki kendi kullanıcı adına, bir paylaşım dosyası oluştur.
4. artık tarayıcıda senin klasörün görünecektir. ister tarayıcının kendisinden tarat yolla, ister bilgisayardan kendi domaininle girip açtığın oturumdan.
5. default olarak tarattığın belgeler "Resimlerim" klasörüne düşecektir.
-----------------------------
Faxa nasıl ip vericem cisco paket tracer kullanarakmı bu tür bilgilere internetten baktım ama beni tatmin edecek yanıtlar bulamadım yardımcı olursan :)
-----------------------------hocam teamwiever aç bi bakayım belkim çözerim
-
cenker_1993 bunu yazdı:
-----------------------------mizahi bunu yazdı:
-----------------------------1. önce fax a ip ver, domaine/ağa ekle.
2. sonra bilgisayarından, artık ağda görünen fax/tarayıcı nın arayüzüne gir.
3. faxın arayüzünde, domaindeki/ağdaki kendi kullanıcı adına, bir paylaşım dosyası oluştur.
4. artık tarayıcıda senin klasörün görünecektir. ister tarayıcının kendisinden tarat yolla, ister bilgisayardan kendi domaininle girip açtığın oturumdan.
5. default olarak tarattığın belgeler "Resimlerim" klasörüne düşecektir.
-----------------------------
Faxa nasıl ip vericem cisco paket tracer kullanarakmı bu tür bilgilere internetten baktım ama beni tatmin edecek yanıtlar bulamadım yardımcı olursan :)
-----------------------------yok kardeşim, paket tracerla işin yok. eğer bi domain server kullanmıyorsan, aldığı ip yi aynen kullanarak cihazın arayüzüne erişebilirsin
-
mizahi bunu yazdı:
-----------------------------cenker_1993 bunu yazdı:
-----------------------------mizahi bunu yazdı:
-----------------------------1. önce fax a ip ver, domaine/ağa ekle.
2. sonra bilgisayarından, artık ağda görünen fax/tarayıcı nın arayüzüne gir.
3. faxın arayüzünde, domaindeki/ağdaki kendi kullanıcı adına, bir paylaşım dosyası oluştur.
4. artık tarayıcıda senin klasörün görünecektir. ister tarayıcının kendisinden tarat yolla, ister bilgisayardan kendi domaininle girip açtığın oturumdan.
5. default olarak tarattığın belgeler "Resimlerim" klasörüne düşecektir.
-----------------------------
Faxa nasıl ip vericem cisco paket tracer kullanarakmı bu tür bilgilere internetten baktım ama beni tatmin edecek yanıtlar bulamadım yardımcı olursan :)
-----------------------------yok kardeşim, paket tracerla işin yok. eğer bi domain server kullanmıyorsan, aldığı ip yi aynen kullanarak cihazın arayüzüne erişebilirsin
-----------------------------
Paylaşıma açtığım bilgisayar XP işletim sistemi yüklü ağ adını tam yazdığımdan eminim Firewall kapalı , herseyi kontrol ettim direk ip ile bahsettiğin nedir ?
ağ yolunu yazdığım yere ip adresi girsem kabul edermi? denemedim ama -
yazıcının arkasına ethernet kablosunu taktın mı kardeş?
hangi ip yi aldı?
-
Bağlı şuan paylaşımda ve cıktımı alabiliyorum sıkıntım windows 7nin özelliğini kullanamamak :S
