folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Faxtan Tarama Yaptırmak Ağ Yolu İle



Faxtan Tarama Yaptırmak Ağ Yolu İle

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plastner
    plastner's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2011
    Erkek

    Mycity bunu yazdı:
    -----------------------------

    cenker_1993 bunu yazdı:
    -----------------------------

    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    1. önce fax a ip ver, domaine/ağa ekle.

    2. sonra bilgisayarından, artık ağda görünen fax/tarayıcı nın arayüzüne gir.

    3. faxın arayüzünde, domaindeki/ağdaki kendi kullanıcı adına, bir paylaşım dosyası oluştur.

    4. artık tarayıcıda senin klasörün görünecektir. ister tarayıcının kendisinden tarat yolla, ister bilgisayardan kendi domaininle girip açtığın oturumdan.

    5. default olarak tarattığın belgeler "Resimlerim" klasörüne düşecektir.


    -----------------------------
    Faxa nasıl ip vericem cisco paket tracer kullanarakmı bu tür bilgilere internetten baktım ama beni tatmin edecek yanıtlar bulamadım yardımcı olursan :)


    -----------------------------

    hocam teamwiever aç bi bakayım belkim çözerim


    -----------------------------
    Valla hocam şuan büroda değilim herseyine baktım bir ters taraf göremedim kaçırdığım küçük bir ayrıntı var ama nedir :S


    Busiest men find the most time....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plastner
    plastner's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2011
    Erkek

    FCN bunu yazdı:
    -----------------------------

    cihazın marka model önemli snmp falan varmı yokmu ayrıca taramayı pc nin klasöre düşürmeyi düşünüyorsun sanırım. ilgisayarda klasörü paylaşıma açtın mı ?
    firewall kapalı mı ?  
    bilgisayar adını yazarken domain kullanıosanız domaini yazmayı unutma


    -----------------------------
    İşletim sisteminde .net framework dosyaları yüklenmemiş bazı güncelleştirmeler yapılmamış bu yüzden olabilirmi ??


    Busiest men find the most time....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    cenker_1993 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bağlı şuan paylaşımda ve cıktımı alabiliyorum sıkıntım windows 7nin özelliğini kullanamamak  :S


    -----------------------------

    cihaza uzaktan bağlanabiliyor musun?

    yani cihazın arayüzüne girebiliyor musun?


    All I need is a possibility.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plastner
    plastner's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2011
    Erkek

    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    cenker_1993 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bağlı şuan paylaşımda ve cıktımı alabiliyorum sıkıntım windows 7nin özelliğini kullanamamak  :S


    -----------------------------

    cihaza uzaktan bağlanabiliyor musun?

    yani cihazın arayüzüne girebiliyor musun?


    -----------------------------

    şöyle söyliyim normal yazıcı olarak paylaşımda ve şuan yazıcı olarak kullanılıyor ama windowsun 7 ve vista sürümlerinde    tarama özellikleri eklenmiş bende bu özelliği kullanmak istiyorum.yazıcı olarak görüyorum ama fax hesaplarında eklerken ağ yolunu doğru yazmama rağmen görmüyor hata oluştu diyor.


    Busiest men find the most time....
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    cenker_1993 bunu yazdı:
    -----------------------------

    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    cenker_1993 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bağlı şuan paylaşımda ve cıktımı alabiliyorum sıkıntım windows 7nin özelliğini kullanamamak  :S


    -----------------------------

    cihaza uzaktan bağlanabiliyor musun?

    yani cihazın arayüzüne girebiliyor musun?


    -----------------------------

    şöyle söyliyim normal yazıcı olarak paylaşımda ve şuan yazıcı olarak kullanılıyor ama windowsun 7 ve vista sürümlerinde    tarama özellikleri eklenmiş bende bu özelliği kullanmak istiyorum.yazıcı olarak görüyorum ama fax hesaplarında eklerken ağ yolunu doğru yazmama rağmen görmüyor hata oluştu diyor.


    -----------------------------

    kardeşim ben anladığım olayı şöyle yazıyım da acaba doğru mu anlıyorum bi onaylayalım.

    yazıcın var. bir belge taratıyosun ve onu direk bilgisayarına göndermesini istiyorsun. doğru mu?


    All I need is a possibility.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plastner
    plastner's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2011
    Erkek

    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    cenker_1993 bunu yazdı:
    -----------------------------

    mizahi bunu yazdı:
    -----------------------------

    cenker_1993 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bağlı şuan paylaşımda ve cıktımı alabiliyorum sıkıntım windows 7nin özelliğini kullanamamak  :S


    -----------------------------

    cihaza uzaktan bağlanabiliyor musun?

    yani cihazın arayüzüne girebiliyor musun?


    -----------------------------

    şöyle söyliyim normal yazıcı olarak paylaşımda ve şuan yazıcı olarak kullanılıyor ama windowsun 7 ve vista sürümlerinde    tarama özellikleri eklenmiş bende bu özelliği kullanmak istiyorum.yazıcı olarak görüyorum ama fax hesaplarında eklerken ağ yolunu doğru yazmama rağmen görmüyor hata oluştu diyor.


    -----------------------------

    kardeşim ben anladığım olayı şöyle yazıyım da acaba doğru mu anlıyorum bi onaylayalım.

    yazıcın var. bir belge taratıyosun ve onu direk bilgisayarına göndermesini istiyorsun. doğru mu?


    -----------------------------
    yazıcım yok fax cihazım var fax geliyor arada windows 7 nin özelliği var tarama ve faxı alma ben şuan bu özelliği kullanmak istiyorum.şuan yazıcı gibi kullanabiliyorum onda bir sıkıntı yok.Fax var bende yani 


    Busiest men find the most time....
Toplam Hit: 2242 Toplam Mesaj: 17