Fiat Bis Konusunda Bilgisi Olanlar
-
merhabalar.ucuz olduğu için vede şekli şemali hoşuma gittiği için bi fiat bis alasım var daha önce kullanan varmı aramızda? sulusu havalısı falan varmış bunun hangisi iyidir? alınırmı alınmazmı 1.500 kadar vermeyi düşünüyorum maximum bu paraya alabileceğim başka bi araç varmıdır? (bilmeyenler için fiat bis : http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSQEJOjQ5cc3AjNcOCptO7fQ1ZTkfhHK0oPYaBS_FP7ZH7hFA3fEA)
-
5-6 sene önce lisedeyken bir arkadaşım almıştı temiz araçtı bir sorun yaşamadı küçük şirin bir tipi var. sanırım otobana çıkmak yasaktı o dönem için (en azından söylentilere göre) ayağını yerden kesmek için çok uygun bir alternatif. kendince karizması var hocam fiat bis'in.
-
bunların üstünü felan kestiriyolar üstü açık yapıyolar felan hoş araba güzel bişey yaparsan baya ilgi çekici olabilir aslında :)
-
recep ivedik sayesinde karizması yerle bir
-
6-7 ay kullanan biri olarak söylüyorum parçalarını Ankara ve İstanbul dışında bulman çok zor olur su ve hava soğutmalı olarak 2ye ayrılır tabiki su soğutmalıyı seçeceksin sebebi yaz ayların hava zaten sıcak olur ve motor sıcaklığını düşüremediği için bol bol hararet yapar 1 saat yol gidip yarım saat motorun soğumasını beklersin rezillik olur. Ayrıca 4 kişi alabildiğine bakma 2 kişiden fazla bindiğinde aracın çekişi düşer ve bol bol hararet yapar ancak alınabilitesi yüksek bir araçtır.
-
para olsa bende sıfırdan bı MK1 yada tospaa alcam (: http://speedhunters.com/archive/2011/10/27/car-spotlight-gt-gt-r1-powered-fiat-126.aspx hayran kaldım..
-
sRcN bunu yazdı:
-----------------------------
6-7 ay kullanan biri olarak söylüyorum parçalarını Ankara ve İstanbul dışında bulman çok zor olur su ve hava soğutmalı olarak 2ye ayrılır tabiki su soğutmalıyı seçeceksin sebebi yaz ayların hava zaten sıcak olur ve motor sıcaklığını düşüremediği için bol bol hararet yapar 1 saat yol gidip yarım saat motorun soğumasını beklersin rezillik olur. Ayrıca 4 kişi alabildiğine bakma 2 kişiden fazla bindiğinde aracın çekişi düşer ve bol bol hararet yapar ancak alınabilitesi yüksek bir araçtır.
-----------------------------
hocam istanbuldayım parça konusunda sıkıntı yaşamam sanırımda şöyle bi sorum olucak bu arabayı alsam aldığımda bi elden geçirtsem kaç yıl binerim? bide ilk arabam olucak trafiği araba sürmeyi falan öğrenirim işe gider gelirim. çok yakıyomu onu merak ediyorum bide? -
arkadaşımda var faça yaptı çekik jant mor renk görsen manitalar hasta oluyo :)
-
babamın bi lafı vardır kadının orospusu keraneye , erkeğin orospusu sanayiye düşermiş diye,
eğer sende erkeğin orospusu olmaya karar verdiysen düşünmeden al bi tane fiat bis.
Delimisin divanemisin allahını seversen arabayı almak der değil onu idame ettirmek dert, biraz biriktir paranı git en azından şahin , doğan ne bileyim serçe falan al ama bis falan alma sanayide herkesle kanka olursun, arabayı kullanmayı değil sanayi jargonunu öğrenirsin.
-
GebesH bunu yazdı:
-----------------------------
babamın bi lafı vardır kadının orospusu keraneye , erkeğin orospusu sanayiye düşermiş diye,
eğer sende erkeğin orospusu olmaya karar verdiysen düşünmeden al bi tane fiat bis.
Delimisin divanemisin allahını seversen arabayı almak der değil onu idame ettirmek dert, biraz biriktir paranı git en azından şahin , doğan ne bileyim serçe falan al ama bis falan alma sanayide herkesle kanka olursun, arabayı kullanmayı değil sanayi jargonunu öğrenirsin.
-----------------------------Beladan farksızdır.
Millet bakımlı, sorunsuz araç bakar, sen dertsiz başına dert arıyorsun.
Al bi tane scooter takıl hoca
-
Raptor veya ybr tarzı motorlara kaysın düşüncelerin. Eğer motor ile kaza endüşen varsa, koy paranı cebine toplu taşıma araçlarının keyfini sür.
