folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Fiat Bis Konusunda Bilgisi Olanlar



Fiat Bis Konusunda Bilgisi Olanlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    merhabalar.ucuz olduğu için vede şekli şemali hoşuma gittiği için bi fiat bis alasım var daha önce kullanan varmı aramızda? sulusu havalısı falan varmış bunun hangisi iyidir? alınırmı alınmazmı 1.500 kadar vermeyi düşünüyorum maximum bu paraya alabileceğim başka bi araç varmıdır? (bilmeyenler için fiat bis : http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSQEJOjQ5cc3AjNcOCptO7fQ1ZTkfhHK0oPYaBS_FP7ZH7hFA3fEA)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alibaba
    alibaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    5-6 sene önce lisedeyken bir arkadaşım almıştı temiz araçtı bir sorun yaşamadı küçük şirin bir tipi var. sanırım otobana çıkmak yasaktı o dönem için (en azından söylentilere göre) ayağını yerden kesmek için çok uygun bir alternatif. kendince karizması var hocam fiat bis'in.

    Rakı, şarap içiyorsam sana ne, Yoksa sana bir zararı içerim. İkimiz de gelsek kıldan köprüye, Ben dürüstsem sarhoşken de geçerim.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    bunların üstünü felan kestiriyolar üstü açık yapıyolar felan hoş araba güzel bişey yaparsan baya ilgi çekici olabilir aslında :)


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sipidik
    sipidik's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    recep ivedik sayesinde karizması yerle bir


    NesTo | same shit diffirent asshole
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek
    6-7 ay kullanan biri olarak söylüyorum parçalarını Ankara ve İstanbul dışında bulman çok zor olur su ve hava soğutmalı olarak 2ye ayrılır tabiki su soğutmalıyı seçeceksin sebebi yaz ayların hava zaten sıcak olur ve motor sıcaklığını düşüremediği için bol bol hararet yapar 1 saat yol gidip yarım saat motorun soğumasını beklersin rezillik olur. Ayrıca 4 kişi alabildiğine bakma 2 kişiden fazla bindiğinde aracın çekişi düşer ve bol bol hararet yapar ancak alınabilitesi yüksek bir araçtır.

    Wordpress - SEO & Digital Marketing
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek
    para olsa bende sıfırdan bı MK1 yada tospaa alcam (: http://speedhunters.com/archive/2011/10/27/car-spotlight-gt-gt-r1-powered-fiat-126.aspx hayran kaldım..

    N'oublie pas d'ou tu viens ..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    sRcN bunu yazdı:
    -----------------------------
    6-7 ay kullanan biri olarak söylüyorum parçalarını Ankara ve İstanbul dışında bulman çok zor olur su ve hava soğutmalı olarak 2ye ayrılır tabiki su soğutmalıyı seçeceksin sebebi yaz ayların hava zaten sıcak olur ve motor sıcaklığını düşüremediği için bol bol hararet yapar 1 saat yol gidip yarım saat motorun soğumasını beklersin rezillik olur. Ayrıca 4 kişi alabildiğine bakma 2 kişiden fazla bindiğinde aracın çekişi düşer ve bol bol hararet yapar ancak alınabilitesi yüksek bir araçtır.
    -----------------------------
    hocam istanbuldayım parça konusunda sıkıntı yaşamam sanırımda şöyle bi sorum olucak bu arabayı alsam aldığımda bi elden geçirtsem kaç yıl binerim? bide ilk arabam olucak trafiği araba sürmeyi falan öğrenirim işe gider gelirim. çok yakıyomu onu merak ediyorum bide?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xous
    xous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Erkek

    arkadaşımda var faça yaptı çekik jant mor renk görsen manitalar hasta oluyo :)

     


    sokayım onun tezine...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GebesH
    GebesH's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2008
    Erkek

    babamın bi lafı vardır kadının orospusu keraneye , erkeğin orospusu sanayiye düşermiş diye,

    eğer sende erkeğin orospusu olmaya karar verdiysen düşünmeden al bi tane fiat bis.

     

    Delimisin divanemisin allahını seversen arabayı almak der değil onu idame ettirmek dert, biraz biriktir paranı git en azından şahin , doğan ne bileyim serçe falan al ama bis falan alma sanayide herkesle kanka olursun, arabayı kullanmayı değil sanayi jargonunu öğrenirsin.


    Keep Going !
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    GebesH bunu yazdı:
    -----------------------------

    babamın bi lafı vardır kadının orospusu keraneye , erkeğin orospusu sanayiye düşermiş diye,

    eğer sende erkeğin orospusu olmaya karar verdiysen düşünmeden al bi tane fiat bis.

     

    Delimisin divanemisin allahını seversen arabayı almak der değil onu idame ettirmek dert, biraz biriktir paranı git en azından şahin , doğan ne bileyim serçe falan al ama bis falan alma sanayide herkesle kanka olursun, arabayı kullanmayı değil sanayi jargonunu öğrenirsin.


    -----------------------------

    Beladan farksızdır. 

    Millet bakımlı, sorunsuz araç bakar, sen dertsiz başına dert arıyorsun.

    Al bi tane scooter takıl hoca


    Solak Cerrah
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NaZi_
    NaZi_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2010
    Erkek

    Raptor veya ybr tarzı motorlara kaysın düşüncelerin. Eğer motor ile kaza endüşen varsa, koy paranı cebine toplu taşıma araçlarının keyfini sür.

     


    Kendimi bir akşam toplumun ete kemiğe bürünmüş hali ile yemeğe çıkarken hayal ediyorum şimdi; yemekler gelmiş ve çiğnemeye devam ediyoruz. Tam o sırada topluma doğru bakıyorum, ben aseksüel olmaya karar verdim, diyorum ve toplumun yüzü düşüyor. Başlıyor neden ve sonuçlarını sorgulamaya, felaket senaryoları anlatmaya ve yer yer yaftalamaya. Hayal ediyorum, yerimden kalkıyorum ve masanın etrafında bir yarım tur atıyorum, artık toplumun yanı başında, tabiri caizse ensesindeyim. Bir kolumu masaya dayıyorum ve kısa kollu tişörtümden uzanan kollarım yılların emeği sonucu bir kas yığını şeklinde, tam da toplumun bakacağı yerde duruyor. Kulağına doğru eğiliyorum ve şöyle diyorum; desene sen her bi sikimi çok iyi biliyorsun lan ?!
Toplam Hit: 3335 Toplam Mesaj: 19