Fikir Almak İstiyorum!
-
sezoo bunu yazdı:
-----------------------------
erol saadet zinciri :D
kolay gelsin hacım
-----------------------------
teşekkürler, evet harbiden uğraşıp kazanınca insanın içine huzur doluyor ama :) ultra süper mega kazanç vaadi sanıyorsun sanırım hala, neyse. -
boş iş bunlar..
O kadr kasacağına git ucuz laptop al sat 150-200 tl bırakır.
Yok onu üye yap yok şunu yap yok bunu yap :D Adamlar 10 liralık gömleği 100 liraya satıyor :D
Dolandırooo
-
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
boş iş bunlar..
O kadr kasacağına git ucuz laptop al sat 150-200 tl bırakır.
Yok onu üye yap yok şunu yap yok bunu yap :D Adamlar 10 liralık gömleği 100 liraya satıyor :D
Dolandırooo
-----------------------------
Adamların sattığı malın fiyatı beni alakadar etmiyor ki hocam, 1 e mal etsin 50 ye satsın , alıcısı olduktan sonra banane ki :) -
Hocam bu işin sonunda herkes gibi pişman olacaksın büyük ihtimal :| En iyi ihtimal başladığın noktaya dönersin...
-
NmC bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam bu işin sonunda herkes gibi pişman olacaksın büyük ihtimal :| En iyi ihtimal başladığın noktaya dönersin...
-----------------------------
evet en fazlada 70 TL kaybederim hocam :)
şuan sıcak satışlardan minimum bi 100 TL cebime girdi, bi güzelde yedim - primlerden doğan hakkımıda anca 3 üye bulursam kullancam. Onun için fikir arıyorum zaten, nasıl satarım diye sormuyorum yanlış anlaşılmasın. -
sanki üye arıyorsun gibi hocam ?
-
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------
sanki üye arıyorsun gibi hocam ?
-----------------------------
Tam üstüne bastın :) ama onun için fikir lazım. he buradan mı üye arıyorsun dersen, ilk amacım o değildi ama bir arkadaş sanırım üye olacak buradan. -
lockerzturkiye.com da bir sürü aç adam var gir söyle :D
-
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------
lockerzturkiye.com da bir sürü aç adam var gir söyle :D
-----------------------------
Uyguladım , teşekkürler hocam tavsiye için :)
