Fikrim Geldi.. :|
-
eet bikaç haftadır türkmuciti izliorum izleye izleye fikrim geldi :D iştecell hesabı :P
şimdi gidip de oraya atılıp rezil olmaya gerek yok burda ailemle paylaşiyim dedim..
şimdi malum türkiyede trafik kazaları baya yüksek rakamlarla belirtiliyor.. bi de ambulans olayı var.. iki araba çarpışıyo 50 kişi arabaların başına üşüşüyo birinin aklına ambulansı aramak gelmio.. ya da dielim ıssız bi yerde kaza oluo ambulans arıcak adam olmuyo vs vs.. nese ben poreceye geçiyom..
şimdi arabaya şöle bi sistem döşeyecez.. hava yastığı mantığıyla çalışacak.. malum araba çarpıştığında hava yastığı haşırt die açılıo şimdi araba çarptığında bizim alet direkman gps den bulunduğu yerin adresini sms ile sağlık görevlilerine bildirse.. fena olmazmı? birilerinin ambulansı aramasına gerek kalmaz kaza olur olmaz ambulansın haberi olur..
eet beğenirsiniz ya da beğenmezsiniz orası sizin yorumunuza kalmış zaman ayırdığınız için tşkler..
-
ama o zaman kaza olur kimse yaralanmaz ise ambulans boşu boşuna gelmiş olur ve o özel ambulanslar fena para alıyo :)
-
ilk mesajda proje çürütüldü :D
-
hem hava yastığı çalındığında yerini de bulurus :D
ama günde ne kadar çok hava yastığı açılyor her birine ambulans gidecek olsa ohoo hele bir de bura Türkiye ise
-
bence guzl.
-
hacı o zaman var gücünle mekandan tüyücen ambulans gelmeden :D :P
onu da düşündüm ikinci bi sms falan atsak mesela yaralı yok no problem gibisinden..
-
hatta hemşirelere sarkmak amaçlı "slm nbr =)" fln diye de atalım msj :D
-
bizde reno toros var 2000 model ama hava yastıımız yok :D
-
"hatta hemşirelere sarkmak amaçlı "slm nbr =)" fln diye de atalım msj :D "
ahahah :DD koptum walla :D
-
Telefona gelmeyen ambulans GPS'e hic gelmez :)
-
hackermemo bunu yazdı:
-----------------------------"hatta hemşirelere sarkmak amaçlı "slm nbr =)" fln diye de atalım msj :D "
ahahah :DD koptum walla :D
-----------------------------
hemşireyi tenhaya çekmek için mesaj gitse :) slm ormana gelin :)
