Fikrim Geldi.. :|
-
ne gerek var ormanda al eline bi iğne patlat hava yastığığnı :P
hemşire gelsin :P -
yaw abazalığa çektiniz güzelim porecemi.. :D
bu arada compi haklı :D
-
AnTiSoZeL bunu yazdı:
-----------------------------bizde reno toros var 2000 model ama hava yastıımız yok :D
-----------------------------:D:D guzel di ama buna da soyle bi cozum bulmus olalim sert bi sekilde kornaya basınca gondersin sms i :) kafa mafa carpar hane:P
-
bence harika olur ahanda buraya yazıom yakındada gavurun biri yapar siz gene gecersiniz dalganızı burdan hemşirelere laf atıyomu diye ...............
Hacım öldürdünüz beni gülmekten bee.

Hay allah sizi davul etmesin.Projeyi de mundar ettiniz allahıma.
-
hackermemo bunu yazdı:
-----------------------------hacı o zaman var gücünle mekandan tüyücen ambulans gelmeden :D :P
onu da düşündüm ikinci bi sms falan atsak mesela yaralı yok no problem gibisinden..
-----------------------------karşıdan da hemen bi sms geliyo:
-hadi gelmiş geçmiş olsun dikkatli olun bi daha olmasın.Bölgeye ambulans iptal kaportacı hasan gönderildi.
mesaj devlet hastanesi tarafından
07.06.2007 tarihinde gönderildi...
-
geyiğe dönmüş yaf konu...hemşirelerde bizi görecek mi?ne alaka bilmiyom ama....
-
hacı bu projeyi düşünmek kolay.
yanlız hayata geçirmek sandığın kadar kolay değil Bde Türkiyedeysen :D gerçekten kolay değil.
-
O proje IpV6 sayesinde hayata geçecek galiba yakında. Hoca derste IpV6'dan bahsediyordu bi defa biz yine msn'de muhabbet ediyorduk o ara. Kulak misafiri olmuştum da her elektronik cihaza bir IpV6 adresi verilerek sağlanacakmış bu olay. Yani öyle olması düşünülüyormuş. Hepsini dinlesem belki daha çok yardımcı olurdum ama...
-
Hoca güzel diyorsun ama sazın yok...
Bizim arabanın hava yastığı yok ki aq. Biz geberelim mi o zaman. Kaldıki bizim millet sırf arabanın alarmı çalsın diye arabaya tekme atıyorlar. O zamanda mahsus hava hastıklarını açarlar ki ambulans gelsin :)))
-
yurtdışında iyide yurdum insani için tehlikeli olabilir.
