Filtre Kahve Tavsiyesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ar0fer
    Ar0fer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2011
    Erkek

    5 para etmez makina hocam, filtre kahve yapmaz. Suda çözülebilir kahve yapıyor.

    Kahve seviyorsan filtre kahve makinası al keyfine bak. O nescafenin yaptığı kahveleri kendinde daha güzelini yaparsın.

    100 liraya kadar güzel bişi bulabilirsin. Pahalı diyorsan 10 liraya migrostan french press al keyfine bak.

    Atıyorsun içine 2 kaşık, 2-3 dakika bekleyip bastırıyorsun kahven hazır.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuhammeT
    MuhammeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek
    Ar0fer bunu yazdı

    5 para etmez makina hocam, filtre kahve yapmaz. Suda çözülebilir kahve yapıyor.

    Kahve seviyorsan filtre kahve makinası al keyfine bak. O nescafenin yaptığı kahveleri kendinde daha güzelini yaparsın.

    100 liraya kadar güzel bişi bulabilirsin. Pahalı diyorsan 10 liraya migrostan french press al keyfine bak.

    Atıyorsun içine 2 kaşık, 2-3 dakika bekleyip bastırıyorsun kahven hazır.

    Eyvallah sagolasin.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Filtre kahve seviyorsan Starbucks' tan uzak duracaksin.

    Ankara'da CoffeMania Boutique var Bilkent'te. Tunali'da elzinn 'in ilerisine 2 kahve dukkani acildi. Bir tanesinin adi koala, o da iyi. 

    Cayyolunda kraz cafe var. Orasi da kahvelerini Petra'dan alir. 

     

    Filtre seviyorsan, Petra Roasting'in kahvelerini kullanmani tavsiye ederim. Ben V60 ve Chemex kullanarak evde yapiyorum filtre, kahveleri Petra'dan alip. Kendi grinder'in olmasi da sart.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi
    anubisx bunu yazdı

    Filtre kahve seviyorsan Starbucks' tan uzak duracaksin.

    Ankara'da CoffeMania Boutique var Bilkent'te. Tunali'da elzinn 'in ilerisine 2 kahve dukkani acildi. Bir tanesinin adi koala, o da iyi. 

    Cayyolunda kraz cafe var. Orasi da kahvelerini Petra'dan alir. 

     

    Filtre seviyorsan, Petra Roasting'in kahvelerini kullanmani tavsiye ederim. Ben V60 ve Chemex kullanarak evde yapiyorum filtre, kahveleri Petra'dan alip. Kendi grinder'in olmasi da sart.

    Sen bilkent deyince aklima geldi, soyle bir etkinlik var katilmak isterseniz:

    http://www.biletix.com/etkinlik-grup/114813577/ANKARA/tr

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    izzmarit bunu yazdı

    Ruim kolombiyadan brezilyadan getirdigim kahveler var haftasonu gel al gotur.

    Bana da yolla dicem Calculus kitabına gönecek :d

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OdiN
    OdiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2008
    Erkek

    Memlekette starbuck olmadığından Jacobs Monarch kullanıyorum tavsiye ederim aroması güzel biraz sert yapınca daha da güzel oluyor :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nick6
    rui
    rui's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek

    pahalıya kaçmadan bi ufak makine de alayım o zaman. baya teferruatlı imiş bu arkadaş ya :d

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Bodum Kenya kullanıyorum tavsiye ederim. Biraz daha para veririm diyorsan Bodum Chambord.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi
    KrypT bunu yazdı
    izzmarit bunu yazdı

    Ruim kolombiyadan brezilyadan getirdigim kahveler var haftasonu gel al gotur.

    Bana da yolla dicem Calculus kitabına gönecek :d

    Gel al diyorum dikkat edersen :P bi sene oldu zaten bi zahmet artik.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Davos
    Davos's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek

    Beyler anlamadım nokta şu evde makina olmadan filtre kahve içebilirmiyiz sadece french press almak kolay. önemli olan çekilmiş kahveyi taze nasıl koruyacaz ? yoksa bende biliyorum starbucks dan kahve çektirip eve götürmeyi :d bozulmayacakmı çabuk ?

Toplam Hit: 2232 Toplam Mesaj: 48
filtre kahve :d filtre kahve nasıl yazılıyorsa artık