Final Macına 2 Bilet Alınacak !
-
baslık gayet acık.
zone 1 ve yanyana olması öncelikli.
maksimum 3 katını veririm.
satan biri olursa ulassın lütfen.
-
maksat up' lansın.
hocam bende baktım fiyatlara da . 500 civarı yaa :| . ucuz buLursan haber verirsin dmi =)
-
Aynen banada lazim manita gitmek istedi :|
En arka olsun ucuz olsun :D
-
USA'nın nasıl yendiğini görmek bu kadar zevk vermese gerek.
-
şampiyonadan önce basketbol federasyonuna elektrik tesisatı kamera alarm işlerini filan yaptık ama biletlerin çoğu satılmış kendileri için ayırdıkları biletlerde bitmiş.1 tane veriyorlar aq fazla alabilseydim dagıtırdım burada:(
-
Volaris bunu yazdı:
-----------------------------USA'nın nasıl yendiğini görmek bu kadar zevk vermese gerek.
-----------------------------
Müneccim şeyi mi yedin ? -
NoToLeRaNcE bunu yazdı:
-----------------------------
Volaris bunu yazdı:
-----------------------------
USA'nın nasıl yendiğini görmek bu kadar zevk vermese gerek.
-----------------------------
Müneccim şeyi mi yedin ?
-----------------------------Ya çok salaksın,yada hayal gücün çok geniş.
Amerika alıcak bu macı.
-
Volaris bunu yazdı:
-----------------------------
NoToLeRaNcE bunu yazdı:
-----------------------------
Volaris bunu yazdı:
-----------------------------
USA'nın nasıl yendiğini görmek bu kadar zevk vermese gerek.
-----------------------------
Müneccim şeyi mi yedin ?
-----------------------------Ya çok salaksın,yada hayal gücün çok geniş.
Amerika alıcak bu macı.
-----------------------------ya salak salak tartısmalar cıkarmayın acil diyorum bi de sizin yüzünüzden konu silinecek.
gidin özelden tartısın.
-
Volaris bunu yazdı:
-----------------------------
NoToLeRaNcE bunu yazdı:
-----------------------------
Volaris bunu yazdı:
-----------------------------
USA'nın nasıl yendiğini görmek bu kadar zevk vermese gerek.
-----------------------------
Müneccim şeyi mi yedin ?
-----------------------------Ya çok salaksın,yada hayal gücün çok geniş.
Amerika alıcak bu macı.
-----------------------------Çok uğraşmayın bu adamla bi cacık olmaz bundan adamın konusu piç olmasın. Ama şu postumda dursun. Ne kadar zor olsa da yeneriz falan gelir burda bi güzel cevabını veririm arkadaşın oda apıştığınla kalır böyle.
Hacı sadece buraya değil nette böyle olayların döndüğü diğer sitelere mutlaka konu aç durumu sıkışık olan falan varsa belki bulursun yada yarın kapıda bekle 3 katı fiyatına alacam bileti diye bağır kesin çıkar :D
-
FIBA 2010 Final
VIP bilet arıyorum. 2 adet zone1 biletim var. 2 adet zone1 bilet ile 1 VIP biletini takas etmek isteyen olursa...
dream2theatre
#175130
ekşiduyururda bunu buldum bu adama mesaj atabilen bi yardım etsin lütfen ya :S -
up..
Hacı eyvallah ya beni nekadar sevdiğini biliyordum adam benimle gidebilmek için haldır haldır bilet arıyor :p:p
