Fire Fox"U Kim Avladı
-
Gençler Hani fayrfoks haziranda tamamdı nooldu? gören duyanınız yok mu?
-
Opera 9.5 çıkmasını bekliyorlar heralde, bişiler çalcaklar firefox a ekliycekler :)
-
Firefox 3 Release Candidate 2 kur sende.
Sorunsuz calisiyor. -
opera gibi bir browser varken piyasada adamlar haklı çıkarmamakta; utanıyor yani insan...
-
ltcelik bunu yazdı:
-----------------------------
Gençler Hani fayrfoks haziranda tamamdı nooldu? gören duyanınız yok mu?
-----------------------------biz temuzdamıyız şu anda anlayamadım.:S
-
bugrahan45 bunu yazdı:
-----------------------------ltcelik bunu yazdı:
-----------------------------
Gençler Hani fayrfoks haziranda tamamdı nooldu? gören duyanınız yok mu?
-----------------------------biz temuzdamıyız şu anda anlayamadım.:S
-----------------------------10 numara cevap
-
Benim hatırımda haziran diye kalmıştı
http://www.tubiderbd.com/index.php?module=news&news_id=7820&cat_id=1
bu da ilgili arkadaşlara olsun, böyle olsun 100 numara cevap olsun
http://www.chip.com.tr/konu/Mozilla-Firefox-3-Haziranda-geliyor_6187.html
-
YesTERFoX bunu yazdı:
-----------------------------opera gibi bir browser varken piyasada adamlar haklı çıkarmamakta; utanıyor yani insan...
-----------------------------
Ne alaksı var olum Firefox gibi bir tarayıcı yok tur diye düşünüyorum :D -
ltcelik bunu yazdı:
-----------------------------Benim hatırımda haziran diye kalmıştı
http://www.tubiderbd.com/index.php?module=news&news_id=7820&cat_id=1
bu da ilgili arkadaşlara olsun, böyle olsun 100 numara cevap olsun
http://www.chip.com.tr/konu/Mozilla-Firefox-3-Haziranda-geliyor_6187.html
-----------------------------
Hocam şu an 9 Haziran'dayız Firefox'un çıkabileceği 21 gün daha var :\ Arkadaş onu belirtmek istemiş. -
ltcelik bunu yazdı:
-----------------------------Benim hatırımda haziran diye kalmıştı
http://www.tubiderbd.com/index.php?module=news&news_id=7820&cat_id=1
bu da ilgili arkadaşlara olsun, böyle olsun 100 numara cevap olsun
http://www.chip.com.tr/konu/Mozilla-Firefox-3-Haziranda-geliyor_6187.html
-----------------------------adam sana demişki biz hala hazirandayız. boşuna telaş yapma. haziran bittikten sonra telaş yapabilirsin.
-
herzaman söylerim FireFox Forever (:
