Firefox 22.0 Ram Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tuzlu Kahve
    EricNorthman
    EricNorthman's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Kasım/2010
    Erkek

    Selamın Aleykum abiler.

    Mozıllayı yıllardır kullanırım. Tek kullandığım kişiselleştirmede en sevdiğim tarayıcıdır. Ama

    Yakın zamanda elıme gelen donanım özellikleri çok düşük bir laptoptayım ve ram kullanımı 350-400mb çıkmakta.

    Eklentılerim youtube video  ve adblock tan ibaret. eklentilerden kasma yok.

    Ama çok fazla ram kullanımı var. Bunu Fark edilir derece düşürmek için bir eklentı veyahut yöntem varmıdır. Google amcada ne gördüysem dedim ama geçerli bişi yok. Yardımlarınızı beklerım abiler


    Bu plandan niye profil resmi değişmiyor
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catlax
    catlax's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

    var hocam, memory fox eklentisini kur, ram oldukça düşüyor


    Ne zaman kendini yenilmiş hissedersen hatırla; kazanan sperm sensin, doğuştan savaşcısın!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tuzlu Kahve
    EricNorthman
    EricNorthman's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Kasım/2010
    Erkek
    catlax bunu yazdı

    var hocam, memory fox eklentisini kur, ram oldukça düşüyor

    Hocam o kurulu vaziyette, o işe yaradı ama mantıken kurduğum eklentı bile 400 tutmaya neden oluyor. Yanı firefox bu kadar ram nasıl yiyor toplasan 4 sekme açıktır. face twitter tahribat olur fazla bişi ollmaz memory fox bile ancak 400e sabitleyebiliyor :)


    Bu plandan niye profil resmi değişmiyor
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catlax
    catlax's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

    o kadar yapmaması lazım, bende şuan 90 mb yiyior. 10 sekme açık olmasına rağmen


    Ne zaman kendini yenilmiş hissedersen hatırla; kazanan sperm sensin, doğuştan savaşcısın!!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JuMaN
    JuMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek

    Hocam şuan bende 10 tane sekme açık olmasına ragmen 640 mb ram yiyor choreme de böylemi acaba yoksa mozillayı şutlayacam ben.


    [URL=https://meettomy.site] Pretty Womans from your city[/URL]
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    flash, javascript'e göre değişse de 300 ile 1.5 gb arası değişiyor. bence ideal aslında.


    =)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    ya hocalar 8 gb ram var istediği harcasın ama performans versin istiyorum bazen takılıyo donuyo ayar oluyorum bende,yazayım dedim


  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tuzlu Kahve
    EricNorthman
    EricNorthman's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Kasım/2010
    Erkek

    Çok mantıksız hocam yanı ram kullanımı oldukça saçmalamış. Flas kullanıcak hiç bir şeyim yok tarıyıcıda şuan 3 tbt sekmesi bir face bir twitter açık ve 410 mb oldu ? Bu işte çok saçma biş var hala anlamış değilim


    Bu plandan niye profil resmi değişmiyor
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tuzlu Kahve
    EricNorthman
    EricNorthman's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Kasım/2010
    Erkek

    Up Up


    Bu plandan niye profil resmi değişmiyor
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    Hocam FF malesef donanımda HDD I/O ile ve BELLEK doldurmasıyla ünlü. Düzgün çalışsın diye SSD bile aldım düşün yani. Ama genede chrome a geçmem .


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek
    DrKill bunu yazdı

    Hocam FF malesef donanımda HDD I/O ile ve BELLEK doldurmasıyla ünlü. Düzgün çalışsın diye SSD bile aldım düşün yani. Ama genede chrome a geçmem .

    1 gb ram le   mozılla kullanıyorum. chrome yı acınca  az bı süre kullandırıyor sonra  ha babam bilgisayar mal oluyo donmalar kasmalar.  fırefox daha uzun surede kasma donma yapıyor. ram en az 2 gb olacak kı chrome yı tercıh edeyım.

Toplam Hit: 1914 Toplam Mesaj: 15