Firefox 3.0.2 Çıktı !
-
Evet arkadaşLar bugun yeni sürümü çıktı sevgiLi tarayıcımızın :)
Çoğunuzun haberi yoktur çünkü ff'nin otomatik günceLLemesi bende ve birkaç arkadaşımda çaLışmadı manueL oLarak aşağıdaki Linkten çekebiLirsiniz iyi SurfLer :)
http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all.html
-
eklentileri desteklemedikten sonra yarmışım 3.02 yi :)
-
Çoğunuzun haberi yoktur hmmm:|
-
adamlar boş durmuyor :)
-
Alpn bunu yazdı:
-----------------------------
Çoğunuzun haberi yoktur hmmm:|
-----------------------------
Otomatik günceLLeme şeysi günceLLemediğinden şeettim yoksa tabiki haberin oLur hocam :| -
indiriyom şuan
-
amele_2 bunu yazdı:
-----------------------------
eklentileri desteklemedikten sonra yarmışım 3.02 yi :)
-----------------------------
hay ağzını şey yapıyım abi :D -
aklıma sıçayım :-/
gittim kurdum da eklentilerin hiçbiri çalışmıyo. bunu nasıl geri döndürürüm?
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------aklıma sıçayım :-/
gittim kurdum da eklentilerin hiçbiri çalışmıyo. bunu nasıl geri döndürürüm?
-----------------------------tekrar 2.x i indir abi?
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------aklıma sıçayım :-/
gittim kurdum da eklentilerin hiçbiri çalışmıyo. bunu nasıl geri döndürürüm?
-----------------------------tekrar 2.x i indir abi?
-----------------------------güncellemeyle yapmıştım, direk setup idirip üstüne kurdum şimdi tüm eklentiler çalışıyo, veri kaybım da olmadı. teşekkürler.
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------aklıma sıçayım :-/
gittim kurdum da eklentilerin hiçbiri çalışmıyo. bunu nasıl geri döndürürüm?
-----------------------------tekrar 2.x i indir abi?
-----------------------------güncellemeyle yapmıştım, direk setup idirip üstüne kurdum şimdi tüm eklentiler çalışıyo, veri kaybım da olmadı. teşekkürler.
-----------------------------
yardımcı olabildiysem ne mutlu :)
