Firefox 3.0.2 Çıktı !
-
yaf hocalar benim firefox 2gündür sekmeleri kaydetmio mesala 3-4 sekme açıom firefoxu kapatıom hepsi silinio acep nedendir ?
-
OnlyDeath bunu yazdı:
-----------------------------
yaf hocalar benim firefox 2gündür sekmeleri kaydetmio mesala 3-4 sekme açıom firefoxu kapatıom hepsi silinio acep nedendir ?
-----------------------------aynısı bende de oluyo çözemedim henüz :-/
-
hocam benim firefox internete baglanmıyor operayla giriyorum:)varmıdır bi çözümü?sildim tekrar yükledim değişen bişi yok
-
deja-vu bunu yazdı:
-----------------------------
hocam benim firefox internete baglanmıyor operayla giriyorum:)varmıdır bi çözümü?sildim tekrar yükledim değişen bişi yok
-----------------------------firewall ayarlarındandır zamanında engellenmiştir. firewall engellenenler listesinden sil firefoxu. başka bi açıklama sanmıyorum ki olsun.
-
windows firewall acıkken kaspersky ınki kapalıydı şimdi 2 side acık ve bir sorun yok giriyor
-
yaf şimdi nie bizim kaydedilmio eskiden ne güzeldi yeni versiyon çıktı ondan mıdır acab a?
-
Konuyu ben açtım ama ekLentiLerimin çoğu çaLışmadığı için tekrar 3.0.1'e döndüm :D
-
valla hacı çıkalı 2 aydan fazla oldu bea ben bayadır kullanıyorum ;)
-
3.0.3
-
Operada 10 tane sayfa ac kapat yıne aynı yere donersin :) hemen opera reklamı yapalım :) hemende 3.0.3 cıkarmıslar..
