Firefox Sorunu( Parola Ve Kullanıcı Adı )
-
ff de girdiğim sayfaların hiç birinde otomatiok oturum acmıyor yani feys e girip cıkıorum ff i kapatıyorum tekrar acıp feyse girdiğimde parola ve kullanıcıyı hatırlamasına rağmen girmiyor.. her tekrar açışta bu oluyor mesela tarikatdada böle giriorum beni hatırla felan ff kapanıp acıldıktan sonra tekrar girmek zorunda kalıorum hatta igoogle sayfasında yaptıgım değişiklikler de yeniden acıldıgında geri gelmiyor..
çözüm? -
vista kullanıyordum aynısı bende de vardım sırf bu yüzden xpye döndüm, belki firefoxu kaldırıp yeniden yüklemek sorunu giderebilir ama bunu denemiş olacağını düşünüyorum. Geçmiş olsun çok pis bi durum :s bi firefoxumuz var başka neyimiz var
-
elbette sildim ve yeniden kurdum herşeyi giriyorum beni hatırla diyorum ama alttaki resimdeki gibi kalıyor yeniden açılınca..
-
bende de aynı sorun var ama senin kadar rahatsız etmedi bi tık yapıosun be hocam :D
-
ee bendede firefox da gmail açmıyo , chrome , opera , ie açıyo
ne iş anlamadım
bunun sorunu ne peki :/
-
generous bunu yazdı:
-----------------------------
bende de aynı sorun var ama senin kadar rahatsız etmedi bi tık yapıosun be hocam :D
-----------------------------
:) ben rahatsız etti valla
-
tarayıcıyı her kapadığımda gecmişi sil mi dedin ?
-
yok öyle birşey yapmadım nasıl da yapılır bilmem :)
-
araçlar - secenekler - gizlilik -- altta özel verilerimi tarayıcıyı kapadığımda temizle yazar o clickliyse bide ayarlar kısmından parolalarıda temizle demişse yapar :|
-
yok o secenek kapalı 2. olarak paroları silsemde kaç defa girdim ondan düzelirdi yani..
-
Kullandıgın eklentılerle ılgılı olabılır veya antivirüs kullanıyorsan onla ilgili de olabilir internet guvenlıgınden
Toplam Hit: 1823 Toplam Mesaj: 16
