Firefox Sorunu( Parola Ve Kullanıcı Adı )
-
kullandıgım eklentiler bi idm , iki java quick startet bide winamp toolbar
antivirüsde eset -
bilen gören yokmu..
-
yak bi sigara boşver takılıp kalma böyle şeylere :)
-
sirf bu yuzden feysbuka girmeye useniom cok uzun sifresi(=
-
Quetzalcoatl bunu yazdı:
-----------------------------
yak bi sigara boşver takılıp kalma böyle şeylere :)
-----------------------------
ya iyiki bi sigarayı bırakıyoruz haaa sıyırtcaksınız adama
ugurcum seni feys de daha cok görmek istiyoruz :D
Toplam Hit: 1825 Toplam Mesaj: 16
