Fizy Sözüme Geldi Sonunda!
-
Benimle beraber kim bilir kaç kişi atmıştır bilmiyorum :D Ama mood'dan şarkı aramak çoook uğraştırıyordu bilirsiniz
dinlemeye başlayın ve butonu görün :)) Sevindim ya.
-
baba bayadır var ya
-
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------
baba bayadır var ya
-----------------------------dün yoktu
-
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------
baba bayadır var ya
-----------------------------dün yoktu
-----------------------------:D
beta ya demek gösterip gösterip çekiyolar
çünkü çok önce gördüm ;)
-
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------baba bayadır var ya
-----------------------------
-
En aşağı 5 ay oldu son gördüğümde :)
-
hmm
-
bu mood ne oluyo?
-
hakkaten çok iyi yaw :)
-
myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------
tosun bunu yazdı:
-----------------------------
En aşağı 5 ay oldu son gördüğümde :)
-----------------------------
-----------------------------gündür o :|
-
güzelmiş hoşuma gitti :)
