Fizy Sözüme Geldi Sonunda!
-
Salu3 bunu yazdı:
-----------------------------
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------
baba bayadır var ya
-----------------------------
-
noneyim 3 aydır ben kullanıyorum :) sen daha yenimi gordun :)
-
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
noneyim 3 aydır ben kullanıyorum :) sen daha yenimi gordun :)
-----------------------------o başka bişeyden bashsediyor sanırım
-
Hocam ben yeni gördüm.Sağlam mevzuymuş.Bilmemek değil,öğrenmemek ayıp :) Eyvallah.
-
evet bayadır var ama bilmeyende varmış :D neyse tepe tepe kullanın :p
-
1 yildir var bro.
-
uzun zaman oldu
Toplam Hit: 2333 Toplam Mesaj: 18
