folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder FM 2013‘De Türk Vatandaşlığı ?



FM 2013‘De Türk Vatandaşlığı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RotKerim
    RotKerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    normal bir oyuncunun uyruk kısmına baktığımızda; http://prntscr.com/457ak0 görürüz yani 10 yıl aralıksız türkiyede futbol oynaması gerekiyor. Ama Srdjan Mijailovic adlı oyuncu 5 yıl oynadıktan (4 yıl bende, 1 yıl Kayserispor) sonra vatandaşlık için bürokrasi işlemleri devam ediyor yazıyor. http://prntscr.com/457bzh , kayseriden önce de Kızıl Yıldız takımında oynamış, http://prntscr.com/457dsv 

    sırp milli takımıyla hiç maça çıkmadan gelmiş türkiyeye, onla mı alakalı acaba? 

     

     

    not: konuyla alakasız ama aklıma geldi, Neden Kızıl Yıldız takımına Türkçe isim vermişiz? yani Arsenal takımına neden Cephane Futbol Takımı demiyoruz ?


    Fuck Mobb Deep Fuck Biggie Fuck Bad Boy as a staff record label and as a mother fuckin crew. En büyük hayalimi sordu geçenlerde birisi Midtown metrosundan inip Broadwayde bir kaç tur attıktan sonra Union Square Park karşındaki Starbucksda bir kahve içmek.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KizilS
    KizilS's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2015
    Homo

    hocam vali isterse istediğine vatandaşlık çıkartır. ilk başta geçici bir kağıt veriyorlar 1 sene sonra vatandaşsın. bunlar fasafiso. özbek bir aileye yardımcı olduk bu konuda ordan biliyorum. valiyle görüştük ettik , sakin bir aileydi vatandaşlık verdiler.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RotKerim
    RotKerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek
    tustanbakanadam bunu yazdı

    hocam vali isterse istediğine vatandaşlık çıkartır. ilk başta geçici bir kağıt veriyorlar 1 sene sonra vatandaşsın. bunlar fasafiso. özbek bir aileye yardımcı olduk bu konuda ordan biliyorum. valiyle görüştük ettik , sakin bir aileydi vatandaşlık verdiler.

    Gerçek hayattan bahsetmiyorum hocam Oyundaki kurallardan bahsediyorum :D


    Fuck Mobb Deep Fuck Biggie Fuck Bad Boy as a staff record label and as a mother fuckin crew. En büyük hayalimi sordu geçenlerde birisi Midtown metrosundan inip Broadwayde bir kaç tur attıktan sonra Union Square Park karşındaki Starbucksda bir kahve içmek.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek
    tustanbakanadam bunu yazdı

    hocam vali isterse istediğine vatandaşlık çıkartır. ilk başta geçici bir kağıt veriyorlar 1 sene sonra vatandaşsın. bunlar fasafiso. özbek bir aileye yardımcı olduk bu konuda ordan biliyorum. valiyle görüştük ettik , sakin bir aileydi vatandaşlık verdiler.

    sanirim olayi yanlis anladin haci :D


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RotKerim
    RotKerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek
    AbdullahAzad bunu yazdı
    tustanbakanadam bunu yazdı

    hocam vali isterse istediğine vatandaşlık çıkartır. ilk başta geçici bir kağıt veriyorlar 1 sene sonra vatandaşsın. bunlar fasafiso. özbek bir aileye yardımcı olduk bu konuda ordan biliyorum. valiyle görüştük ettik , sakin bir aileydi vatandaşlık verdiler.

    sanirim olayi yanlis anladin haci :D

    linklere bile tıklasa yeterdi :D


    Fuck Mobb Deep Fuck Biggie Fuck Bad Boy as a staff record label and as a mother fuckin crew. En büyük hayalimi sordu geçenlerde birisi Midtown metrosundan inip Broadwayde bir kaç tur attıktan sonra Union Square Park karşındaki Starbucksda bir kahve içmek.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    tustanbakanadam bunu yazdı

    hocam vali isterse istediğine vatandaşlık çıkartır. ilk başta geçici bir kağıt veriyorlar 1 sene sonra vatandaşsın. bunlar fasafiso. özbek bir aileye yardımcı olduk bu konuda ordan biliyorum. valiyle görüştük ettik , sakin bir aileydi vatandaşlık verdiler.

    oooovv :D


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek
    tustanbakanadam bunu yazdı

    hocam vali isterse istediğine vatandaşlık çıkartır. ilk başta geçici bir kağıt veriyorlar 1 sene sonra vatandaşsın. bunlar fasafiso. özbek bir aileye yardımcı olduk bu konuda ordan biliyorum. valiyle görüştük ettik , sakin bir aileydi vatandaşlık verdiler.

    Nem cok nem :D


    طדṮ
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    tustanbakanadam bunu yazdı

    hocam vali isterse istediğine vatandaşlık çıkartır. ilk başta geçici bir kağıt veriyorlar 1 sene sonra vatandaşsın. bunlar fasafiso. özbek bir aileye yardımcı olduk bu konuda ordan biliyorum. valiyle görüştük ettik , sakin bir aileydi vatandaşlık verdiler.

    sdfhsfhlsjf sesli güldüm :D

    kızılyıldız mevzusu ise sırpca'dan türkçeye çevirince öyle. ama arsenal'in adı arsenal, lakabı gunners.

    kızıl yıldız ın asıl ismi, Fudbalski klub Crvena zvezda söylemek istiyorsan sen bilirsin :D word of mouth dedigimiz olay.


    [22817//kaanabak]
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    hatun benle evlendi ne zaman Türk vatandaşı olur


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nrddnshn
    nrddnshn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Kasım/2013
    Erkek
    tustanbakanadam bunu yazdı

    hocam vali isterse istediğine vatandaşlık çıkartır. ilk başta geçici bir kağıt veriyorlar 1 sene sonra vatandaşsın. bunlar fasafiso. özbek bir aileye yardımcı olduk bu konuda ordan biliyorum. valiyle görüştük ettik , sakin bir aileydi vatandaşlık verdiler.

    hava bayaa sıcak :d


    Zayıfa acımak doğaya ihanettir..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Hacı valiyle git gorus anlat durumunu hal caresine bakaqwsae :D ulan asdawes :D


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
Toplam Hit: 2144 Toplam Mesaj: 17