folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ford Transit Connect Kullanan Mürid Varmı ?



Ford Transit Connect Kullanan Mürid Varmı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    khonyalim
    khonyalim's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2011
    Erkek

    hocalarım, bizim peder bey ticari araç alacak, tutturmuş ford transit connect diye temiz bide 2010 model 1.8 tdci 110 ps bi araç bulmuş. aracın katalog yakıt giderlerine inanmadığımdan sizlere sormak istedim bu araba ne yakar yüklü yüksüz sehirlerarası şehir içi karma ?? bi bilgisi olan varmı ? 


    Hep Oyunlar Senaryolar, Sustuysak Bi Yere Kadar, Aklınızdan Çıkarmayın, Türkiyedir GALATASARAY...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    ben kullanıyorum.

    bir depo mazotla klima kapalı şehirçi-şehirdışı karışık 600 km gidiyo. kadranda 200 kusurda olsa, 150 yi geçince araç hem bağırıto hem titremeye başlıyo (bizdeki 2011 model.)

    aracın sevmediğim yönü çok. 100-150km yol yapınca, sanki 10 saattir araç kullanıyormuşsun gibi yoruyor insanı. kütük gibi araba anlıcağın.

    devir olayı çok salak. devir göstergesi 1900 devirde vites değiştir diyo. ona uyarsan arabanın devri çok çabuk düşüyo. bazen ara devirde kalıyo araç. vitesi büyüğe atarsan sarsıyo, küçüğe atarsan bağırıyo-kapanıyo araç.

    kendime alcak olsam bir dakka düşünmem sktirederim :)


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    khonyalim
    khonyalim's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2011
    Erkek
    crimeangel bunu yazdı

    ben kullanıyorum.

    bir depo mazotla klima kapalı şehirçi-şehirdışı karışık 600 km gidiyo. kadranda 200 kusurda olsa, 150 yi geçince araç hem bağırıto hem titremeye başlıyo (bizdeki 2011 model.)

    aracın sevmediğim yönü çok. 100-150km yol yapınca, sanki 10 saattir araç kullanıyormuşsun gibi yoruyor insanı. kütük gibi araba anlıcağın.

    devir olayı çok salak. devir göstergesi 1900 devirde vites değiştir diyo. ona uyarsan arabanın devri çok çabuk düşüyo. bazen ara devirde kalıyo araç. vitesi büyüğe atarsan sarsıyo, küçüğe atarsan bağırıyo-kapanıyo araç.

    kendime alcak olsam bir dakka düşünmem sktirederim :)

    peki hocam şehirler arası ne yakıyo bu meret, bu araba dediğine göre 60 litre mazotla karma 10 lt yakıyo. çok aşrı fazla bu.. ben mazottan dolayı sktredesim geldi bea :D 


    Hep Oyunlar Senaryolar, Sustuysak Bi Yere Kadar, Aklınızdan Çıkarmayın, Türkiyedir GALATASARAY...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    deposu 50 lt alıyo. ortalama 600km işte. hesabını yap. araç 1.8 ve ağır bir araba. biz bide bunda öle ahım şahım bi yük taşımıyoruz. yükde binince ne yakar bilemicem :)


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    khonyalim
    khonyalim's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2011
    Erkek
    crimeangel bunu yazdı

    deposu 50 lt alıyo. ortalama 600km işte. hesabını yap. araç 1.8 ve ağır bir araba. biz bide bunda öle ahım şahım bi yük taşımıyoruz. yükde binince ne yakar bilemicem :)

    yok abi böle ticari arabada demekki doblo ne bileyim kangoo gibi araçlar alınması gerek... 


    Hep Oyunlar Senaryolar, Sustuysak Bi Yere Kadar, Aklınızdan Çıkarmayın, Türkiyedir GALATASARAY...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Biz siyaset yasak sanıyorduk meğer.

    Konu ID: 180083
    Konuyu Acan : PanxeR
    Konu Başlığı : 20 Bin TL YE Kadar Araba , Az Yakması Önemlidir.
    Silinme Sebebi : son zamanlarda çokça araba konusu açıldı 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek
    khonyalim bunu yazdı
    crimeangel bunu yazdı

    deposu 50 lt alıyo. ortalama 600km işte. hesabını yap. araç 1.8 ve ağır bir araba. biz bide bunda öle ahım şahım bi yük taşımıyoruz. yükde binince ne yakar bilemicem :)

    yok abi böle ticari arabada demekki doblo ne bileyim kangoo gibi araçlar alınması gerek... 

    caddy öneririm :) hem yakıtı normal. hemde araç kütük gibi değil.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Renard
    Renard's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2009
    Erkek

    110luk cok yakar 75'lik modeli bulabilirseniz ondan alın, taş gibi arabadır sorunu olmaz

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek
    Renard bunu yazdı

    110luk cok yakar 75'lik modeli bulabilirseniz ondan alın, taş gibi arabadır sorunu olmaz

    75 likde yükle beraber rampada falan bayıyo hocam ya. yada bizim kullandığımızda sıkıntı vardı :)


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Poet
    Poet's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2011
    Erkek
    crimeangel bunu yazdı
    khonyalim bunu yazdı
    crimeangel bunu yazdı

    deposu 50 lt alıyo. ortalama 600km işte. hesabını yap. araç 1.8 ve ağır bir araba. biz bide bunda öle ahım şahım bi yük taşımıyoruz. yükde binince ne yakar bilemicem :)

    yok abi böle ticari arabada demekki doblo ne bileyim kangoo gibi araçlar alınması gerek... 

    caddy öneririm :) hem yakıtı normal. hemde araç kütük gibi değil.

    caddy'i ben de öneririm..kafa ağrıtmaz,kalıbına göre gayet seri bi araçtır


    Ben de Özledim http://www.youtube.com/watch?v=ZKuF5ElELgU Dağılmayın lan çok yalnızım
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    khonyalim
    khonyalim's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2011
    Erkek

    bakalım peder beyi nasıl ikna edecez... 


    Hep Oyunlar Senaryolar, Sustuysak Bi Yere Kadar, Aklınızdan Çıkarmayın, Türkiyedir GALATASARAY...
Toplam Hit: 2067 Toplam Mesaj: 20