Ford Transit Connect Kullanan Mürid Varmı ?
-
hocalarım, bizim peder bey ticari araç alacak, tutturmuş ford transit connect diye temiz bide 2010 model 1.8 tdci 110 ps bi araç bulmuş. aracın katalog yakıt giderlerine inanmadığımdan sizlere sormak istedim bu araba ne yakar yüklü yüksüz sehirlerarası şehir içi karma ?? bi bilgisi olan varmı ?
-
ben kullanıyorum.
bir depo mazotla klima kapalı şehirçi-şehirdışı karışık 600 km gidiyo. kadranda 200 kusurda olsa, 150 yi geçince araç hem bağırıto hem titremeye başlıyo (bizdeki 2011 model.)
aracın sevmediğim yönü çok. 100-150km yol yapınca, sanki 10 saattir araç kullanıyormuşsun gibi yoruyor insanı. kütük gibi araba anlıcağın.
devir olayı çok salak. devir göstergesi 1900 devirde vites değiştir diyo. ona uyarsan arabanın devri çok çabuk düşüyo. bazen ara devirde kalıyo araç. vitesi büyüğe atarsan sarsıyo, küçüğe atarsan bağırıyo-kapanıyo araç.
kendime alcak olsam bir dakka düşünmem sktirederim :)
-
crimeangel bunu yazdı
ben kullanıyorum.
bir depo mazotla klima kapalı şehirçi-şehirdışı karışık 600 km gidiyo. kadranda 200 kusurda olsa, 150 yi geçince araç hem bağırıto hem titremeye başlıyo (bizdeki 2011 model.)
aracın sevmediğim yönü çok. 100-150km yol yapınca, sanki 10 saattir araç kullanıyormuşsun gibi yoruyor insanı. kütük gibi araba anlıcağın.
devir olayı çok salak. devir göstergesi 1900 devirde vites değiştir diyo. ona uyarsan arabanın devri çok çabuk düşüyo. bazen ara devirde kalıyo araç. vitesi büyüğe atarsan sarsıyo, küçüğe atarsan bağırıyo-kapanıyo araç.
kendime alcak olsam bir dakka düşünmem sktirederim :)
peki hocam şehirler arası ne yakıyo bu meret, bu araba dediğine göre 60 litre mazotla karma 10 lt yakıyo. çok aşrı fazla bu.. ben mazottan dolayı sktredesim geldi bea :D
-
deposu 50 lt alıyo. ortalama 600km işte. hesabını yap. araç 1.8 ve ağır bir araba. biz bide bunda öle ahım şahım bi yük taşımıyoruz. yükde binince ne yakar bilemicem :)
-
crimeangel bunu yazdı
deposu 50 lt alıyo. ortalama 600km işte. hesabını yap. araç 1.8 ve ağır bir araba. biz bide bunda öle ahım şahım bi yük taşımıyoruz. yükde binince ne yakar bilemicem :)
yok abi böle ticari arabada demekki doblo ne bileyim kangoo gibi araçlar alınması gerek...
-
Biz siyaset yasak sanıyorduk meğer.
Konu ID: 180083
Konuyu Acan : PanxeR
Konu Başlığı : 20 Bin TL YE Kadar Araba , Az Yakması Önemlidir.
Silinme Sebebi : son zamanlarda çokça araba konusu açıldı -
khonyalim bunu yazdıcrimeangel bunu yazdı
deposu 50 lt alıyo. ortalama 600km işte. hesabını yap. araç 1.8 ve ağır bir araba. biz bide bunda öle ahım şahım bi yük taşımıyoruz. yükde binince ne yakar bilemicem :)
yok abi böle ticari arabada demekki doblo ne bileyim kangoo gibi araçlar alınması gerek...
caddy öneririm :) hem yakıtı normal. hemde araç kütük gibi değil.
-
110luk cok yakar 75'lik modeli bulabilirseniz ondan alın, taş gibi arabadır sorunu olmaz
-
Renard bunu yazdı
110luk cok yakar 75'lik modeli bulabilirseniz ondan alın, taş gibi arabadır sorunu olmaz
75 likde yükle beraber rampada falan bayıyo hocam ya. yada bizim kullandığımızda sıkıntı vardı :)
-
crimeangel bunu yazdıkhonyalim bunu yazdıcrimeangel bunu yazdı
deposu 50 lt alıyo. ortalama 600km işte. hesabını yap. araç 1.8 ve ağır bir araba. biz bide bunda öle ahım şahım bi yük taşımıyoruz. yükde binince ne yakar bilemicem :)
yok abi böle ticari arabada demekki doblo ne bileyim kangoo gibi araçlar alınması gerek...
caddy öneririm :) hem yakıtı normal. hemde araç kütük gibi değil.
caddy'i ben de öneririm..kafa ağrıtmaz,kalıbına göre gayet seri bi araçtır
-
bakalım peder beyi nasıl ikna edecez...
