

Format Attıktan Sonra Klasörler Silinmiyor
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------
onarla kurla işin yok.. windowsları buldu ekranda esc ye bas.. sürücülerin listelensin.. C , D falan kaç tane bölüm warsa toplamda.. C ye gel D tuşuna bas..ENTERe bas .. L ye bas.. Sonra yeni bölüm olustur BÖLÜMLENMEMIS ALANın üstüne gelerek C ye bas.. enter de.. C nin yanında HAM Yeni yazar. ENTER de kurulumu baslat..
-----------------------------
hoca yeni bölüm mü oluşturuyoruz böle ne oluyor:S -
kur ekranında görürsün biçimlendir orada, sonra ver elini ubuntu, veya xp işte :Z :P
-
amq format atarken sil mesi için D ye basıyorum. format klasörleri burda silinemez diyo amq:S
bide D'ye basıp silince C: tamamen mi siliniyo yoksa içindekiler mi iliniyo:S
-
C sürücüsü siliniyor.. sen sonra tekrar olusturuosun.. anlattım ıste
-
değişik cd ile dene formatı ve hızlı format değil uzun olanı dene
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------C sürücüsü siliniyor.. sen sonra tekrar olusturuosun.. anlattım ıste
-----------------------------
:Dhoca d de yedeklemeler var sakata gelmez demi d:D yani korkuyomda:D hayatımın belgeleri onlr. giderse hayatım kayar:D
sadece c siliniyo tekrar kuruluyo o kadar de mi:D
bi de dediğim gibi "D" tuşu ile c yi sil dediğimde format için geçiçi dosyalar burda silinemz diyo:S
-
Jack_Daniels bunu yazdı:
-----------------------------
Slime işlemını Kur ekranında yapmıyormusun c yı sılıceksın,Biçimlendırıceksın daha sonra yenıden başlatıp xpyı kurucak bu kadar:S
-----------------------------
hadi canım sende..ya delirecem arakadaş hiç kimse anlamıyo mu? hiç bi bilen yok mu:S
sabaha 10larca işim var pc kafayı yedi...
ya biri yardım etsin amq ağlıyacam lan...
C yi sil diyorum silmiyor L ile içindekileri sil diyorum onuda silmiyor bu nasıl iş ya:S
biri anlatsın ya hadi gençler ya deliriyom burda:s
-
biosdan Cd i en basa aldınmı önyükleme için bir tusa basınız diyomu yani diyosa o
onar cık sayfası geldiği zaman esc = onarma yazıo ona tıklıcan bölümleri listelicek silcen sonra
c - d - e -f -g ayırcan istediğin bölümede enter la kur dicen*altı cizili olanları dikkate al gerisi yalan :F
-
ben mi anlatamıyorum acaba :(
-
Format atarken "Dosya sistemi aynı kaLsın" seçeneği yerine "BöLümü ntfs dosya sistemi iLe biçimLendir"i(hızlı değil yanında parantez içinde yazı yazmayanı) seç sorun ortadan kaLkar .