folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Format Attıktan Sonra Klasörler Silinmiyor



Format Attıktan Sonra Klasörler Silinmiyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------
    onarla kurla işin yok.. windowsları buldu ekranda esc ye bas.. sürücülerin listelensin.. C , D falan kaç tane bölüm warsa toplamda.. C ye gel D tuşuna bas..ENTERe bas .. L ye bas.. Sonra yeni bölüm olustur BÖLÜMLENMEMIS ALANın üstüne gelerek C ye bas.. enter de.. C nin yanında HAM Yeni yazar. ENTER de kurulumu baslat..
    -----------------------------
    hoca yeni bölüm mü oluşturuyoruz böle ne oluyor:S
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    kur ekranında görürsün biçimlendir orada, sonra ver elini ubuntu, veya xp işte :Z :P


    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    amq format atarken sil mesi için D ye basıyorum. format klasörleri burda silinemez diyo amq:S

    bide D'ye basıp silince C: tamamen mi siliniyo yoksa içindekiler mi iliniyo:S

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    C sürücüsü siliniyor.. sen sonra tekrar olusturuosun.. anlattım ıste

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alicem
    alicem's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    değişik cd ile dene formatı ve hızlı format değil uzun olanı dene
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------

    C sürücüsü siliniyor.. sen sonra tekrar olusturuosun.. anlattım ıste


    -----------------------------
    :D

    hoca d de yedeklemeler var sakata gelmez demi d:D yani korkuyomda:D hayatımın belgeleri onlr. giderse hayatım kayar:D

    sadece c siliniyo tekrar kuruluyo o kadar de mi:D

    bi de dediğim gibi "D" tuşu ile c yi  sil dediğimde format için geçiçi dosyalar burda silinemz diyo:S

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Jack_Daniels bunu yazdı:
    -----------------------------
    Slime işlemını Kur ekranında yapmıyormusun c yı sılıceksın,Biçimlendırıceksın daha sonra yenıden başlatıp xpyı kurucak bu kadar:S
    -----------------------------
    hadi canım sende..

    ya delirecem arakadaş hiç kimse anlamıyo mu? hiç bi bilen yok mu:S

    sabaha 10larca işim var pc kafayı yedi...

    ya biri yardım etsin amq ağlıyacam lan...

    C yi sil diyorum silmiyor L ile içindekileri sil diyorum onuda silmiyor bu nasıl iş ya:S

    biri anlatsın ya hadi gençler ya deliriyom burda:s

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    biosdan Cd i  en basa aldınmı önyükleme  için bir tusa basınız diyomu yani  diyosa  o
    onar  cık  sayfası geldiği zaman esc = onarma  yazıo   ona tıklıcan bölümleri listelicek silcen sonra
    c - d -  e  -f -g  ayırcan  istediğin bölümede  enter la kur dicen  

    *altı cizili olanları dikkate al gerisi yalan :F


    (:
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    ben mi anlatamıyorum acaba :(
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek
    Format atarken "Dosya sistemi aynı kaLsın" seçeneği yerine "BöLümü ntfs dosya sistemi iLe biçimLendir"i(hızlı değil yanında parantez içinde yazı yazmayanı) seç sorun ortadan kaLkar .
Toplam Hit: 7303 Toplam Mesaj: 44