Forumda Üç Kişiye Çiçek Yollayın
-
Forumda Üç Kişiye Çiçek yollayın .Hadi kolay gelsin
ilk ben; tüm tahribat müridlerine. olmazdı ama madem konuyu ben actım bi ayrıcalıgım olsun :)
sizler yine birer birer yollayın.Ben hepinize yollamıs oldum...
-
Çiçekten daha fazlasına layık olan arkadaşlarım var. 3 tane çiçekte yetmez. Bir çok kişi de benim gibidir. Sen sil bu konuyu en iyisi ya da çiçek sayısını artır; boşuna küfür yeme :D Neyse ben yatar.. Ciao
-
sildim gitti a.q.
vazgeçtim. silmiyorum a.q. -
yanlış anlaşılma olmasın sözüm konuyu açan arkadaşa değil ama iyiyden iyiye diğer geyik forumlarına benzemeye başladık ha..forum oyunları falan:))
Nese benden herkese çelenk.. -
Silme aq!
:D
Yatmıyorum ben de aq!
Vazgeçtim yatıyorum aq!
:D -
LYCRa
sana dikeni bol bi buket gül gönderiyorum dostum :)) -
benden de gecenin bu saatinde uyumayıp forumu kurcalayan arkadaşlara Lycra Gerilla sagopa ve diger arkadaşlara cicek
-
CH3 aramıza hoş geldin bu arada. çiçekler için saol :)))
-
berhudar ol aga hoş bulduk :P..
neyse ben yatar..yatmayanlara selamlar:)) -
sağol bu arada saat 5
-
?/;|||
Toplam Hit: 1860 Toplam Mesaj: 16
