Forumda Üç Kişiye Çiçek Yollayın
-
kendime arahmana koraya :D malum ortaklarıma yollicam tabüü :D kalanınıda sizlere hediye ediyom ir2 yok niee ???? şünküüü irc yine bozuldu a.k :D
-
3 çiçeği kardeş payı yapıp dağıtcam size :D
-
niye çiçek biz kızmıyız amk?
bize daha deeşik bişiler gönder ve bizde gönderelim:P -
sen ne istersen onu gönder o zaman dostum :)
-
sen bana para gönder ben sana pisiklet göderem:D yalnız bu göccük biraz bebehler binio üstüne haa bide üstüne bne oturdum teker atladı binebilcenni?işe falan gider gelirsin D:
:P
Toplam Hit: 1859 Toplam Mesaj: 16
