

Fotograf Denemelerim 10 Nisan 2011
-
kızma aga :|
-
wert bunu yazdı:
-----------------------------
kızma aga :|
-----------------------------YOK BE KIZMIYORUM İŞİN ŞAKASI :D
-
Ameros ne gündü ama :) Abi o çocukların üzerimize doğru resimlere bakmak için koşuşları neydi lan öyle,linç ediliyoduk az daha :D Güzel kareler yakaladık ama ikimizde.
-
Bir imza at hocam güzel çalışmaların var.Mutlaka imzala fotoğrafları.
-
teşekkürler
-
2.resim süper olmuş kanka...resimdeki kim
-
murdery bunu yazdı:
-----------------------------
2.resim süper olmuş kanka...resimdeki kim
-----------------------------hakıkaten 2 resimdeki çok yakısıklı :D ama tanımıyorum
-
wert bunu yazdı:
-----------------------------
bunlarda benim birkaç denemem :D


-----------------------------
o değilde benimkiler nasıl :P -
wert bunu yazdı:
-----------------------------
wert bunu yazdı:
-----------------------------
bunlarda benim birkaç denemem :D


-----------------------------
o değilde benimkiler nasıl :P
-----------------------------hocam bu resimlerde güzel ama kadeh olan resim daha iyi brnce
-
wert bunu yazdı:
-----------------------------
wert bunu yazdı:
-----------------------------
bunlarda benim birkaç denemem :D


-----------------------------
o değilde benimkiler nasıl :P
-----------------------------3d mi?