Fox Tv De Box Gecesi
-
46 maçın 33 ü nakavtla bitti. 3. raunda uzayan maçları var yani yanlış bilgilendirme yapmayalım.
-
ben butun maclarından bahsetmiyorum. wbc de unvan macına cıkması icin yapması gereken maclar var bunlardan ve kendi elinde bulunan unvanı korurken cıktıgı maclardan bahsediyorum dikkatli oku (:
-
o resim gercekmi :S oyle bu surat olamaz 3d lan :D
-
Bir vursam mına koyarım bakışı atmış bu resimdede :p -
ah ulan eski günlerim aklıma geldi :D mike tyson özentisi adamlardık :P
-
http://www.klitschko.com/en/index_en.html
aha işte var ilk sayfada ray austin trailer 1 -2 var indiriyorum nakavt videosu varsa izleyin.Abi manyak bir maçtı vallahi bu adam çok sıkı benden demesi. Evet işte nakavt resimleri

bu arada başka bir yumruk vardı sonucunda ne möi oldu işte;
http://www.klitchko.com/images/photo_1250_18a.jpg
http://www.klitchko.com/images/photo_1250_19a.jpg
-
Zümsük ben izledim videoyu da pek beğenmedim daha çok taktiksel bir maçtı. Mike Tyson'un maçlarını aradım açıkçası ama eleman gerçekten çok iyi. Haşim Rahman'ı devirememiş ama yine de çok iyi.
Toplam Hit: 9276 Toplam Mesaj: 18
