folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Galaxy Note 3 / Rootlasam Mı, Tavsiye Romlar ?



Galaxy Note 3 / Rootlasam Mı, Tavsiye Romlar ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    Zande bunu yazdı

    Edit: Çift Post... Yönetim istifa :P

    rootladıysan yoru yarıladın demektir.

    Evet custom rom herşeye değer çünkü bir ton özellik var senin TW de kullanamadığın salak samsung yüzünden.

    senin dünyan bundan sonra burası

    http://forum.xda-developers.com/galaxy-note-3/galaxy-note-3-exynos-android-development

    telefonuna yeniden aşık olman için gereken herşey burada.

    Note 3 kullanmıyorum o yüzden hangisi iyi hangisi kötü bilemem fakat CM kurma. CM bu işin temeli 0 noktası kara deliği :D

    Onun temel alıp yazılan ROM lar mevcut onları kur.

    ROM nasıl kuracaksın?

    Custum recovery lazım önce

    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2494245

    iyi oku sonra bana söylenme :)

    sonra istediğin romu indirip hafızaya atacaksın ve recovery'den kuracaksın.  Gapps geçer hep o google aplikasyonları. Custom romlarda Gapps ayrı paketler halindedir.

    Google'ın yüz tane uygulaması var. Sana seçenek sunarlar ama istersen full paket indirir yüklersin istersen pico paket (benim tercihim) indirirsin sadece play store vs yükler daha temiz kullanırsın.

     

    http://forum.xda-developers.com/galaxy-note-3/galaxy-note-3-exynos-android-development/rom-resurrection-remix-t3172889

    Al sana bir adet de rom tavsiyesi. CM tabanlı çok güzel bir romdur. 6. sürümü yayınlamışlar sanırım android 5.1.1 de. Dene beğenmezsen başkasına geç 

    Welcome to the real world :D

     


    Almanya Fatihi
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zande
    Zande's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    Deja Vu, Allah razı olsun... Dalıyorum hemen konulara ;)

Toplam Hit: 1316 Toplam Mesaj: 13