Galaxy Note Almak Veya Almamak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Yeni bir laptop veya dslr almayı düşünürken ikisinide birleştiren bu ürünü alsammı diye arada kaldım (hatta tablet ve ceptelefonu dahil 4 ürünü)

     

    telefonu bilmeyenler için teknik özellikleri

    011322687139.png%20%28450×793%29

     

    http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_note-4135.php

    Also known as Samsung GT-N7000

    GENERAL 2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
    3G Network HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
    4G Network LTE 700 (region specific)
    Announced 2011, September
    Status Available. Released 2011, October
    SIZE Dimensions 146.9 x 83 x 9.7 mm
    Weight 178 g
    DISPLAY Type Super AMOLED capacitive touchscreen, 16M colors
    Size 800 x 1280 pixels, 5.3 inches (~285 ppi pixel density)
      - Gorilla Glass display
    - TouchWiz UI v4.0
    - Multi-touch input method
    - Accelerometer sensor for UI auto-rotate
    - Touch-sensitive controls
    - Proximity sensor for auto turn-off
    - Gyroscope sensor
    SOUND Alert types Vibration; MP3, WAV ringtones
    Loudspeaker Yes
    3.5mm jack Yes
    MEMORY Phonebook Practically unlimited entries and fields, Photocall
    Call records Practically unlimited
    Internal 16GB/32GB storage, 1 GB RAM
    Card slot microSD, up to 32GB, 2 GB included, buy memory
    DATA GPRS Class 12 (4+1/3+2/2+3/1+4 slots), 32 - 48 kbps
    EDGE Class 12
    3G HSDPA, 21 Mbps; HSUPA, 5.76 Mbps; LTE
    WLAN Wi-Fi 802.11 a/b/g/n, DLNA, Wi-Fi Direct, Wi-Fi hotspot
    Bluetooth Yes, v3.0+HS
    Infrared port No
    USB Yes, v2.0 microUSB (MHL), USB On-the-go
    CAMERA Primary 8 MP, 3264x2448 pixels, autofocus, LED flash, check quality
    Features Geo-tagging, touch focus, face and smile detection, image stabilization
    Video Yes, 1080p@24~30fps, check quality
    Secondary Yes, 2 MP
    FEATURES OS Android OS, v2.3.5 (Gingerbread)
    CPU Dual-core 1.4GHz ARM Cortex-A9 processor, Mali-400MP GPU, Exynos chipset
    Messaging SMS(threaded view), MMS, Email, Push Mail, IM, RSS
    Browser HTML
    Radio Stereo FM radio with RDS
    Games Yes
    Colors Black, White
    GPS Yes, with A-GPS support and GLONASS, barometer sensor
    Java Yes, via Java MIDP emulator
      - S Pen stylus
    - NFC connectivity (optional)
    - Active noise cancellation with dedicated mic
    - NFC support (optional)
    - TV-out (via MHL A/V link)
    - SNS integration
    - Digital compass
    - MP4/DivX/XviD/WMV/H.264/H.263 player
    - MP3/WAV/eAAC+/AC3/FLAC player
    - Organizer
    - Image/video editor
    - Document editor (Word, Excel, PowerPoint, PDF)
    - Google Search, Maps, Gmail,
    YouTube, Calendar, Google Talk, Picasa integration
    - Adobe Flash 10.1 support
    - Voice memo/dial/commands
    - Predictive text input (Swype)
    - Samsung ChatON
    - Barometer sensor
    BATTERY   Standard battery, Li-Ion 2500 mAh
    Stand-by Up to 960 h (2G) / Up to 820 h (3G)
    Talk time Up to 26 h 10 min (2G) / Up to 13 h 30 min (3G)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    12849.jpg%20%28550×301%29

    Şu sebep ile almam , şu sebep ile alırım gibi yorumlar bekliyorum hocalar , örnek iphone 4s in fiyatı belli fiyata laf yapmaya pek gerek oldugunu düşünmüyorum Galaxy S2 nin bile fiyatı yüksek kaldı okadar zaman geçmesine rağmen :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    çok büyük olduğu için almam, yoksa müthiş bi alet, şahane bişey.

    ha bi de param olmadığı için almam :D


    http://kocaer.me
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    66albay
    66albay's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2009
    Erkek

    bugün electroworldde inceledim biraz. özellikleri, ekran kalitesi vs olarak almamak için bi sebep yok. ama çok büyük be hocam. kulağına ipad tutuyomuşsun gibi sanki. dell streak da mesela güzel  alet .hemde ucuz vefakat çok büyük. 5" alet, telefon niyetine alınmaz.(bence)


    c farz , java sünnet, msdn kutsal kitaptır, f1 yardımcın olsun. Cumaya gittim dahada gelmem
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    bu samsunglar bana çok soğuk geliyo ya ne demekse


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    parmaklarım büyük olduğundan küçük dokunmatik ekranlar bana gelmiyor : (  telefonu henüz deneme fırsatı bulamadım izmir de deneyebileceğim bir yer biliyorsanız hafta sonu gidip bakayım ?  

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    parmaklarım büyük olduğundan küçük dokunmatik ekranlar bana gelmiyor : (  telefonu henüz deneme fırsatı bulamadım izmir de deneyebileceğim bir yer biliyorsanız hafta sonu gidip bakayım ?  


    -----------------------------

    ödemişte telefoncular çarşısında bulabılırsın :D şaka 

    çankayaya bak ta slr yerını tutar mı hıc 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    Ben Galaxy Note'u denedim. Gayet güzel verim aldım, ama gel gelelim oldukça büyük olduğu için Galaxy Note yerine Galaxy s2 aldım. Sana da aynısını yapmanı öneririm. Eğer tab manyağı değilsen, Note alma. Çizimler yapan bir adamsan, daha geniş ekranda oyun oynamak ve internette gezinmek istiyorsan al.

    Ayrıca, ekran dokunmatik hassasiyeti mükemmeldir note'un. 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek

    mpsi çok diye dslr yerine alacaksan alma ne kadar çok olursa olsun lensi sensörü iğne kadar çektiğin fotoğraflara dijital ortamda bakarken sorun gözükmeye bilir ama fotoğrafları bastırırken problemli çıkar...

     


    l enfer c est les autres Sartre ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Note alınacak bir cihaz ancak harbiden çok büyük ya.

    Çok acil değilse 2012yi bekle derim muhtemelen HTC rezoundun avrupa versiyonu cıkacaktır.

    Ek olarak şunları inceleyebilrsin/bekleyebilirsin

    Htc amaze

    samsung galaxy nessus

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    galaxy nexus ve motorolara da bi düşüklük vardı hem google hem samsung birbirlerinin önüne taş koymak istemediğinden sanırım.

    tam olarak gerçekten DSLR ın yerine koymak istiyemiyorum ama turkcell ile 80 TL / AY olarak sunulacakmış bu telefon ancak böyle bir paket ile alabilirim yani neden hiç bir firma Galaxy S 2 ye böyle birşey yapmadı merak ediyorum ?

Toplam Hit: 5448 Toplam Mesaj: 31