Galaxy Tab Türkçeleştirme?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Merhaba müritcanlar elimde ingilizce dil ve birkaç da saçma dilleri destekleyen bi galaxytab var buna türkçe dilini nasıl ne şekilde yükleyebilirim ben araştırdım yabancı olduğum için birşey bulamadım, illa orjinal türkçe galaxytab romunumu yüklemem gerekiyor? 

     

    Alette 2.2 froyo var bunlara dil paketi gibi program atılmıyor mu acaba?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    android 2.2'de Türkçe desteği olması lazım. Ayarlar'a gir Dil ve Klavye var orda ordan Türkçe'yi seç.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    g2k bunu yazdı:
    -----------------------------

    android 2.2'de Türkçe desteği olması lazım. Ayarlar'a gir Dil ve Klavye var orda ordan Türkçe'yi seç.


    -----------------------------

    aga zaten ayarlarda olsa yapcam da olmuyor aletin rpmu türkçeyi destelemiyor mazelocale 2 gibi bi program vardı romdaki dilleri açıyormuş ama bnim romda da türkçe yok ne bok yicek?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    anlayanınız yokmu ?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    romladım kendim yaptım yardımlarınız için teşekkürler

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Oskar
    Oskar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2011
    Erkek

    BosphorusPasha bunu yazdı:
    -----------------------------

    romladım kendim yaptım yardımlarınız için teşekkürler


    -----------------------------

    nasıl romladın?


    neoplanın üstüne otobüs tanımam.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Oskar bunu yazdı:
    -----------------------------

    BosphorusPasha bunu yazdı:
    -----------------------------

    romladım kendim yaptım yardımlarınız için teşekkürler


    -----------------------------

     

    nasıl romladın?


    -----------------------------

    avrupa romunu yükledim içinde onlarca dil var galaxy froyo 2.2. romu ama alette sim kat girişi olmasına rağmen simi takıyorum ve cihaz otomatik yeniden başlıuyor ama simi tanımıyor romlamadan öncey de böyleydi alırken romlanmış alet zaten arabistandan alınma galiba. 

     

     

    rom kılavuzu lazımsa http://www.somut.net/tag/galaxy-tab-2-2-orjinal-rom

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Oskar
    Oskar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2011
    Erkek

    yine hp telefon alıcam :)


    neoplanın üstüne otobüs tanımam.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    benvekendim
    benvekendim's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Hoca alakasız olucak ama bende bu cihazdan almayı düşünüyorum tavsiye edermisin?


    Her insan biraz Şeytan"dır. Eğer üzülmek istemiyorsan sen daha Şeytan olacaksın.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    hocam alet güzel ama ben sim kartlı çalıştıramadım şu an tam olarak kullanamıyorum o yüzden arkadaşımda var tek sorunu konuşurlken ya bluut yada normal kulaklık kullanman lazım. yoksa o aleti kulağuna götürmek dışardan çok abes karşılanıyor.. alet bence ipaddan güzel ufak ve zarif boyutları çok hoşuma gitti uygulama bakımından da acayip zewnginleşmiş android market tavsiyemdir..

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    benvekendim
    benvekendim's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Anladım teşekkürler android telefon kullandığımdan dolayı yabancı değilim zaten alete ben internete girmek görüntülü görüşme ve gps olarak kullanacağım


    Her insan biraz Şeytan"dır. Eğer üzülmek istemiyorsan sen daha Şeytan olacaksın.
Toplam Hit: 3776 Toplam Mesaj: 13