Galaxy Tab Türkçeleştirme?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sammy
    Sammy's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek

    Hocam ben Wi-Fi li olanından alıcam sım olmayanından da ıcınden ne cıkıo aksesuar olark


    ben sadece ben
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Sammy bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocama ben Wi-Fi li olanından alıcam sım olmayanından da ıcınden ne cıkıo aksesuar olark


    -----------------------------

    ikisindende aynı şey çııyo benimkinde sim yuvası var ama tanımıyor kerata tekrar romluycam bakalım. benimki P1000 modeli wifi mifi yazmıyor edge gprs hpupda diyor yani bunların simsiz modeli var eminim bendeki simlisi de çalışmıyo lanet şey adsabımmı bozuyor

Toplam Hit: 3775 Toplam Mesaj: 13