Galaxy Tab Türkçeleştirme?
-
Hocam ben Wi-Fi li olanından alıcam sım olmayanından da ıcınden ne cıkıo aksesuar olark
-
Sammy bunu yazdı:
-----------------------------
Hocama ben Wi-Fi li olanından alıcam sım olmayanından da ıcınden ne cıkıo aksesuar olark
-----------------------------ikisindende aynı şey çııyo benimkinde sim yuvası var ama tanımıyor kerata tekrar romluycam bakalım. benimki P1000 modeli wifi mifi yazmıyor edge gprs hpupda diyor yani bunların simsiz modeli var eminim bendeki simlisi de çalışmıyo lanet şey adsabımmı bozuyor
Toplam Hit: 3775 Toplam Mesaj: 13
