Garip Bir Hastalığım Var
-
dostum sen sevgilinle cinemaya falan gitme sakın ha D:
-
psikolojik. hiperaktifsin manyaksın :)
-
Hocam sende kinetik zeka var. Gayet normal. Kimiside ders çalışırken ritim tutar bunlar olacak.
-
bendede oluyor zaten tırnak yemede var ama artık 2 el yetmiyor :D biriyle klavye biriyle saçımı yoluyorum aradada tırnak falan.
-
Bu tip şeyler ilerleyebilen psikolojik rahatsızlıklarmış. Stres veya bulunduğu durumdan rahatsız olan kişilerde görülürmüş. Belli seviyeye kadar kişi kendini kontrol etmeye çalışarak üstesinden gelebilirmiş.
Yani olay biraz sende bitiyor hocam
-
her boka psikologa gitme.Oyna kardeşim ne zararı var.
-
kasVa bunu yazdı:
-----------------------------
her boka psikologa gitme.Oyna kardeşim ne zararı var.
-----------------------------hocamlar hemen boka sarıyorlar ne dersi dinlemiyorsun bişiler çikmek ne işe yarayamaz diyorlar bencede zararı yok
-
asiminnesli bunu yazdı:
-----------------------------
heza bunu yazdı:
-----------------------------
modern çağ rahatsızlıkların biri televizyonda epey duymuştum ama adı sanı nedir hatırlamıyorum psikolog işini görür senin :D
-----------------------------
tamam da psikoloğa gidip ne dicem elime bişiler alıyorum yardım mı??
-----------------------------:) git anlatmaya calis derdini. umarim yanlis anlamazlar
-
asiminnesli bunu yazdı:
-----------------------------
kasVa bunu yazdı:
-----------------------------
her boka psikologa gitme.Oyna kardeşim ne zararı var.
-----------------------------hocamlar hemen boka sarıyorlar ne dersi dinlemiyorsun bişiler çikmek ne işe yarayamaz diyorlar bencede zararı yok
-----------------------------biz bi ara bu site üyelerinden biriyle kalem çevirmeoalyına feci sardık kalemde düşmezdi elimizden.Banada çok dediler kendini dersine ver bi götün başında rhat durmuyodiye ama psikolog senden seansına 100 lira alınca bi teşhis koyucak sende bi sik yok amahasta psikolojisine giricen hiç gerekyok bulaşma parana yazık
-
