Garip Garip İnternet Sorunlarım
-
ya 3 farklı modem de şöyle bir şey var
modemlerin yanlarından geçildiğinde net kopuyor ya da modeme dokunuldugunda.
bugunde airties modemde şunu farkettim sanırım şofben çalıştıgında net kopuyor tekrar denicem onu
anlamadm arkadaşlar nedir bu durum çözemedim
-
ayrıca şöyle bir durum var airties modemin wifisinde 2 oda yandan veri alamıyorum bile. sürekli bir dalgalanma var 1 kb ile 50 kbs arasında sürekli saniyelik oynamalar var. bu benim elektrik hattımdan mı kaynaklı çözemedim
-
evet şuan şofben çalısıyor modem 2.kez koptu ve kopma sıraasında geri gelmesi çok uzun süürüyor. geldi 3 bekliyorum
-
Boy abdesti alirken, ilk burundanmi aliyorsun yoksa agizdanmi?
Diyesim geldi vazgeçtim.
Sebeke akimi dengesizligi modemdeki 9 veya 12w dengesini bozup kesintilere sebep olabilir.
Elektrikcisin la kafan almiyormu :)
-
UTHO bunu yazdı
Boy abdesti alirken, ilk burundanmi aliyorsun yoksa agizdanmi?
Diyesim geldi vazgeçtim.
Sebeke akimi dengesizligi modemdeki 9 veya 12w dengesini bozup kesintilere sebep olabilir.
Elektrikcisin la kafan almiyormu :)
ya onu alıyorda yanından geçiyoz modeme dokunuyoz 2 oda yandan wifi alamıyoz onu çözemiyorum :/
-
kablo ile bagli iken kopma oluyormu? wifi sinyalini 11. kanala gecirtirsen cozebilirsin birde elektrik hattinda yuksek dalgalanma varsa yapabilir adaptorunu 12 volt 2 amperlik veya ustu bisey bulup degistirip deneyebilirsin
-
ayhun bunu yazdı
kablo ile bagli iken kopma oluyormu? wifi sinyalini 11. kanala gecirtirsen cozebilirsin birde elektrik hattinda yuksek dalgalanma varsa yapabilir adaptorunu 12 volt 2 amperlik veya ustu bisey bulup degistirip deneyebilirsin
kablo ile bağlı pc de onda oluyor wifi de zaten bağlı yani her iki durumda da kopma var ve modem 11.kanalda ayrıca her sabah ya da 2 3 günde bir alt yapı istasyonu sürekli güncelleme yuapıyor. bir ara geçen hafta 16mbit kullanabiliyorken güncellemeden sonra 10mbit bile kulanamdıım snr marjinlerim 25 30 u buldu nedendir bilmiyorum. ayrıca sanırım dalgalanma orası öyle amma ve lakin yandan geçme ve wifiyi bir türlü çözemedim
-
evin altında yatır olmasın .
modemi bilememde .
o şohben elektrikli ise kaçak olabilir. kontrol kalemiyle git buzdolabının kapısına bak elektirk varmı . (şaka değil bütün elektrikli aletlerde kaçak yapıo )
-
samaccc bunu yazdı
evin altında yatır olmasın .
modemi bilememde .
o şohben elektrikli ise kaçak olabilir. kontrol kalemiyle git buzdolabının kapısına bak elektirk varmı . (şaka değil bütün elektrikli aletlerde kaçak yapıo )
şofben elektrikli ve dediğin doğru onun için adaptör bakmaya başlarımda dğer sorunları çözemedim bir türlü ve her 3 modem de aynısını yapıyor
2 adet tplink
1 adet air5341
-
Splinter i bi degistirme imkanin varsa bi deistir dene
-
Anlamanın çok basit bir yolu var. Yan komşudan rica edip 3lü priz bağlayıp internet bağlantın stabilmi diye bakacaksın. Stabil ise muhtemelen evdeki elektrik tehsisatındaki bir saçmalıktan dolayı (yanlış topraklama olması mümkün şofbende) voltaj düşüyor. Ama evdeki elektrik tesisatından ziyade adaptörüne bir bak derim.
