folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Garip Garip İnternet Sorunlarım



Garip Garip İnternet Sorunlarım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    ya 3 farklı modem de şöyle bir şey var

    modemlerin yanlarından geçildiğinde net kopuyor ya da modeme dokunuldugunda.

    bugunde airties modemde şunu farkettim sanırım şofben çalıştıgında net kopuyor tekrar denicem onu

    anlamadm arkadaşlar nedir bu durum çözemedim


    Boş İşler Uzmanı..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    ayrıca şöyle bir durum var airties modemin wifisinde 2 oda yandan veri alamıyorum bile. sürekli bir dalgalanma var 1 kb ile 50 kbs arasında sürekli saniyelik oynamalar var. bu benim elektrik hattımdan mı kaynaklı çözemedim


    Boş İşler Uzmanı..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    evet şuan şofben çalısıyor modem 2.kez koptu ve kopma sıraasında geri gelmesi çok uzun  süürüyor. geldi 3 bekliyorum


    Boş İşler Uzmanı..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Boy abdesti alirken, ilk burundanmi aliyorsun yoksa agizdanmi?

    Diyesim geldi vazgeçtim. 

    Sebeke akimi dengesizligi modemdeki 9 veya 12w dengesini bozup kesintilere sebep olabilir.

    Elektrikcisin la kafan almiyormu :)


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    UTHO bunu yazdı

    Boy abdesti alirken, ilk burundanmi aliyorsun yoksa agizdanmi?

    Diyesim geldi vazgeçtim. 

    Sebeke akimi dengesizligi modemdeki 9 veya 12w dengesini bozup kesintilere sebep olabilir.

    Elektrikcisin la kafan almiyormu :)

    ya onu alıyorda yanından geçiyoz modeme dokunuyoz 2 oda yandan wifi alamıyoz onu çözemiyorum :/


    Boş İşler Uzmanı..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    kablo ile bagli iken kopma oluyormu? wifi sinyalini 11. kanala gecirtirsen cozebilirsin birde elektrik hattinda yuksek dalgalanma varsa yapabilir adaptorunu 12 volt 2 amperlik veya ustu bisey bulup degistirip deneyebilirsin


    delimiyim ben?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    ayhun bunu yazdı

    kablo ile bagli iken kopma oluyormu? wifi sinyalini 11. kanala gecirtirsen cozebilirsin birde elektrik hattinda yuksek dalgalanma varsa yapabilir adaptorunu 12 volt 2 amperlik veya ustu bisey bulup degistirip deneyebilirsin

    kablo ile bağlı pc de onda oluyor wifi de zaten bağlı yani her iki durumda da kopma var ve modem 11.kanalda ayrıca her sabah ya da 2 3 günde bir alt yapı istasyonu sürekli güncelleme yuapıyor. bir ara geçen hafta 16mbit kullanabiliyorken güncellemeden sonra 10mbit bile kulanamdıım snr marjinlerim 25 30 u buldu nedendir bilmiyorum. ayrıca sanırım dalgalanma orası öyle amma ve lakin yandan geçme ve wifiyi bir türlü çözemedim


    Boş İşler Uzmanı..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    evin altında yatır olmasın  . 

    modemi bilememde .

    o şohben elektrikli ise kaçak olabilir. kontrol kalemiyle git buzdolabının kapısına bak elektirk varmı . (şaka değil bütün elektrikli aletlerde kaçak yapıo )


    Minimalist Değilim, Tembelim ( Artık yazmanın anlamı yok, açık hedef oluyoruz. Konuşarak, yazarak, kumda siyasetçilik oynayarak yapılabilecek şeyler bitti.)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    samaccc bunu yazdı

    evin altında yatır olmasın  . 

    modemi bilememde .

    o şohben elektrikli ise kaçak olabilir. kontrol kalemiyle git buzdolabının kapısına bak elektirk varmı . (şaka değil bütün elektrikli aletlerde kaçak yapıo )

    şofben elektrikli ve dediğin doğru onun için adaptör bakmaya başlarımda dğer sorunları çözemedim bir türlü ve her 3 modem de aynısını yapıyor

    2 adet tplink

    1 adet air5341


    Boş İşler Uzmanı..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    Splinter i bi degistirme imkanin varsa bi deistir dene


    delimiyim ben?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    S2kucuk
    S2kucuk's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Haziran/2015
    Erkek

    Anlamanın çok basit bir yolu var. Yan komşudan rica edip 3lü priz bağlayıp internet bağlantın stabilmi diye bakacaksın. Stabil ise muhtemelen evdeki elektrik tehsisatındaki bir saçmalıktan dolayı (yanlış topraklama olması mümkün şofbende) voltaj düşüyor. Ama evdeki elektrik tesisatından ziyade adaptörüne bir bak derim.

Toplam Hit: 2690 Toplam Mesaj: 28
modem