folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Garip Garip İnternet Sorunlarım



Garip Garip İnternet Sorunlarım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    hazır konu açılmışken bende bi soru sormak istiyorum.

    chrome dan veya explorer dan herhangi bir dosya indirdiğim esnada, feysbuk olsun, mail olsun, google olsun hiçbir siteyi açamıyorum, hep zaman aşımına uğruyor.

    16mbit bağlantı var, download 1,2 mb/s ile felan çekiyor ama hiçbir sayfaya giremiyorum. ayrıca ikinci bir dosyayı da indiremiyorum.

    fakat torrent üzerinden aynı anda 3-5 dosya indirebiliyorum, mesela 3 dosya varsa 400 kb/s, 500kb/s, 350 kb/s gibi hızlarda çekiyor. İnternette gezinirken herhangi bir problem yaşamıyorum,

    chrome da explorer da düzgün çalışıyor.

    ancak dediğim gibi tarayıcıdan dosya indirirken hiçbir siteyi açamıyorum.

    sıkıntı nerde olabilir?

    http://www.hizinitestet.com/

    buradan KABLOLU bağlantı kurarak, otomatik DNS, antivirüs ve tarayıcı uzantılarını devre dışı bırakarak bi test etsene... AKK'ya takılmamışsan ve 4mbps'nin altında hız alıyorsan İnternet servis sağlayıcını arayıp durumu anlat alt yapı değerlerini kontrol etsinler.

    @HeadBanger, 

    İSS'ni arayarak kopma problemin olduğunu söyleyip öncelikle kopma sayısına sonrada NoiseMargin (dB) değerlerini kontrol ettir derim.


    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    S2buyuk bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    hazır konu açılmışken bende bi soru sormak istiyorum.

    chrome dan veya explorer dan herhangi bir dosya indirdiğim esnada, feysbuk olsun, mail olsun, google olsun hiçbir siteyi açamıyorum, hep zaman aşımına uğruyor.

    16mbit bağlantı var, download 1,2 mb/s ile felan çekiyor ama hiçbir sayfaya giremiyorum. ayrıca ikinci bir dosyayı da indiremiyorum.

    fakat torrent üzerinden aynı anda 3-5 dosya indirebiliyorum, mesela 3 dosya varsa 400 kb/s, 500kb/s, 350 kb/s gibi hızlarda çekiyor. İnternette gezinirken herhangi bir problem yaşamıyorum,

    chrome da explorer da düzgün çalışıyor.

    ancak dediğim gibi tarayıcıdan dosya indirirken hiçbir siteyi açamıyorum.

    sıkıntı nerde olabilir?

    DNS adreslerinde sıkıntı var muhtemelen. Verilen domaini çözümleyemediğinde genelde bu senaryo oluşur. 8.8.8.8 ve 8.8.4.4 ü deneyip sonucu bildirirmisin?

    zaten dns ile kullanıyorum. sorun hala devam etmekte. 8.8 yerine 4.2.2.1 ve 4.2.2.2 yi de denedim çözüm olmadı.

     

     

    kafkafkaf bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    hazır konu açılmışken bende bi soru sormak istiyorum.

    chrome dan veya explorer dan herhangi bir dosya indirdiğim esnada, feysbuk olsun, mail olsun, google olsun hiçbir siteyi açamıyorum, hep zaman aşımına uğruyor.

    16mbit bağlantı var, download 1,2 mb/s ile felan çekiyor ama hiçbir sayfaya giremiyorum. ayrıca ikinci bir dosyayı da indiremiyorum.

    fakat torrent üzerinden aynı anda 3-5 dosya indirebiliyorum, mesela 3 dosya varsa 400 kb/s, 500kb/s, 350 kb/s gibi hızlarda çekiyor. İnternette gezinirken herhangi bir problem yaşamıyorum,

    chrome da explorer da düzgün çalışıyor.

    ancak dediğim gibi tarayıcıdan dosya indirirken hiçbir siteyi açamıyorum.

    sıkıntı nerde olabilir?

    http://www.hizinitestet.com/

    buradan KABLOLU bağlantı kurarak, otomatik DNS, antivirüs ve tarayıcı uzantılarını devre dışı bırakarak bi test etsene... AKK'ya takılmamışsan ve 4mbps'nin altında hız alıyorsan İnternet servis sağlayıcını arayıp durumu anlat alt yapı değerlerini kontrol etsinler.

    @HeadBanger, 

    İSS'ni arayarak kopma problemin olduğunu söyleyip öncelikle kopma sayısına sonrada NoiseMargin (dB) değerlerini kontrol ettir derim.

     

     

    akk 75 gb, onu aşmadım. kablosuz modem var ancak ethernet ile bağlanıyorum, laptopun wireless ı kapalı. dediğiniz siteden akşam bi test yapıp sonuçları buraya atayım.

    eset smart securitye var, onun tüm özelliklerini devredışı bırakarak mı testi yapayım?


    goo.gl/qBNZmW
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek

    Verdiğiniz adresten testi yaptım, sonuç bu şekilde


    goo.gl/qBNZmW
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    Verdiğiniz adresten testi yaptım, sonuç bu şekilde

    hacı hızın gayet iyi durumda, problem tarayıcı kaynaklı muhtemelen tarayıcılarını silip yeniden yükle, tarayıcılarındaki uzantılar eklentiler problem yaratıyor olabilir, .net framework, flash, java... ve driverları güncel tutmaya çalış

    -edit-

    indirme sırasında tüm önceliği indirdiğin paketlere veriyor, uydunet kullanırken aynı problemi yaşamıştım bi ara, problemi nasıl çözdüğümü hatırlamıyorum ama torrent ve modem arayüzünde oynama yaptıktan sonra problemin başladığını hatırlıyorum. Modem kaynaklı olabilir.

    kafkafkaf tarafından 28/Ağu/15 03:58 tarihinde düzenlenmiştir

    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    kafkafkaf bunu yazdı
     

    hacı hızın gayet iyi durumda, problem tarayıcı kaynaklı muhtemelen tarayıcılarını silip yeniden yükle, tarayıcılarındaki uzantılar eklentiler problem yaratıyor olabilir, .net framework, flash, java... ve driverları güncel tutmaya çalış

    -edit-

    indirme sırasında tüm önceliği indirdiğin paketlere veriyor, uydunet kullanırken aynı problemi yaşamıştım bi ara, problemi nasıl çözdüğümü hatırlamıyorum ama torrent ve modem arayüzünde oynama yaptıktan sonra problemin başladığını hatırlıyorum. Modem kaynaklı olabilir.

    hocam kullandığım modem turkcell superonline ın kendi getirip kurduğu Huawei marka 4 ethernet portlu, wifi li iyi bişi.

    dediğimi gibi torrentte herhangi bir sıkıntı yok, ekstra bir ayar da yapmadım, ama explorer, firefox, chrome hangisi olursa olsun tarayıcı üzerinden dosya indirirken net komple gidiyor, hiçbir sayfayı açamıyorum. hani bağlantı kopmuyor, çünkü dosya inmeye devam ediyor ve çekebileceği maksiumum değerle çekiyor.

    %95 chrome kullanıyorum, onun düzgün görüntüleyemediği zamanlarda da explorer, ancak ikisinde de ekstra herhangi bir eklenti yok, javanın son sürümü yüklü ve sağ altta çıkan uyarılara göre de güncelleme yapıyorum. daha önce tarayıcıları silip yükledim çözüm olmadı.


    goo.gl/qBNZmW
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    twilight_flame
    twilight_flame's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2006
    Erkek

    Geçmiş olsun hocam bende şuanda ttnetten çekmekteyim 23.08.2015 tarihinden bu yana arıza kaydım var sürekli kopma yaşıyorum 2 dk da bir desem yeridir, bölgesel arıza olmadığı benim portta bir sıkıntı olduğu, genel müdürlüğe bildirildiğini söylüyorlar ama ses seda yok, bugün tekrar aradım hataları nedeniyle taahhüt vermişsemde iptal edeceğimi cezai işlem yapamayacaklarını söyledim, tamam dediler, akşama kadar yapılmazsa süperonline a geçeceğim ama şöyle bir sıkıntım var, 

     

    Bulunduğum yerde adls hizmeti var sadece ve hizmette ttnetin alt yapısını kullanılıyormuş, süperonline adsl kullanan arkadaş var mı acaba? 


    Sevgimizin Bittiği yerde Nefretimiz Başlar...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    twilight_flame bunu yazdı

    Geçmiş olsun hocam bende şuanda ttnetten çekmekteyim 23.08.2015 tarihinden bu yana arıza kaydım var sürekli kopma yaşıyorum 2 dk da bir desem yeridir, bölgesel arıza olmadığı benim portta bir sıkıntı olduğu, genel müdürlüğe bildirildiğini söylüyorlar ama ses seda yok, bugün tekrar aradım hataları nedeniyle taahhüt vermişsemde iptal edeceğimi cezai işlem yapamayacaklarını söyledim, tamam dediler, akşama kadar yapılmazsa süperonline a geçeceğim ama şöyle bir sıkıntım var, 

     

    Bulunduğum yerde adls hizmeti var sadece ve hizmette ttnetin alt yapısını kullanılıyormuş, süperonline adsl kullanan arkadaş var mı acaba? 

    ben yaklaşık 10 aydır superonline kullanıyorum, geceleri bazen kopma oluyor onun haricinde hiç sıkıntı çekmedim.

    bu arada benim bu download sorununua başka çözüm önerisi olan var mıdır?


    goo.gl/qBNZmW
Toplam Hit: 2684 Toplam Mesaj: 28
modem