Geç Saatte Çok İlginç Bir Vaka
-
ArduouS bunu yazdı
hocam hiç sorma bende dün gece çok tedirgindim normalde hiç olmaz, buram buram terledim evden garip takırtılar geliyor gibi hissettim uyandım istem dışı yarım saat bekledim takırtılar gene olacak mı diye hırsız falan mı girdi diye düşünüp hiç kalkmadım, sonra baktım gelmiyor ses gittim elimi yüzümü yıkadım yattım tekrar
:D uyku sonrası normal bunlar rüya görüp hemen kalkdığında olur yani sen o rüyayı hatırlamasanda olur
işemeye giderken nasıl gidiyon :D
Bandito tarafından 04/Ağu/14 09:21 tarihinde düzenlenmiştir -
Hortum falan oldu diyorlar İstanbul da çatı fırtınadan dolayı uçmasın sakın.
-
Balkonda olduğun için tavanın olmaması normal değil mi?
-
Bandito bunu yazdıArduouS bunu yazdı
hocam hiç sorma bende dün gece çok tedirgindim normalde hiç olmaz, buram buram terledim evden garip takırtılar geliyor gibi hissettim uyandım istem dışı yarım saat bekledim takırtılar gene olacak mı diye hırsız falan mı girdi diye düşünüp hiç kalkmadım, sonra baktım gelmiyor ses gittim elimi yüzümü yıkadım yattım tekrar
:D uyku sonrası normal bunlar rüya görüp hemen kalkdığında olur yani sen o rüyayı hatırlamasanda olur
işemeye giderken nasıl gidiyon :D
işemeyle ne alakası var ? Dün gece ilk defa başıma böyle bir tedirginlik oldu dedim
-
ArduouS bunu yazdıBandito bunu yazdıArduouS bunu yazdı
hocam hiç sorma bende dün gece çok tedirgindim normalde hiç olmaz, buram buram terledim evden garip takırtılar geliyor gibi hissettim uyandım istem dışı yarım saat bekledim takırtılar gene olacak mı diye hırsız falan mı girdi diye düşünüp hiç kalkmadım, sonra baktım gelmiyor ses gittim elimi yüzümü yıkadım yattım tekrar
:D uyku sonrası normal bunlar rüya görüp hemen kalkdığında olur yani sen o rüyayı hatırlamasanda olur
işemeye giderken nasıl gidiyon :D
işemeyle ne alakası var ? Dün gece ilk defa başıma böyle bir tedirginlik oldu dedim
lan şaka yapıyorum :D aq
-
Astral'e çıkıyor olmayasın : D
-
sandman bunu yazdı
Balkonda olduğun için tavanın olmaması normal değil mi?
Kimse farketmemiş mi acaba bunu. -
sandman bunu yazdı
Balkonda olduğun için tavanın olmaması normal değil mi?
tam bunu diyecektim hacı ben mi yanlış anladım herif balkondayım diyor diye 5 kere tekrar okudum mk.
-
KotomineKirei bunu yazdısandman bunu yazdı
Balkonda olduğun için tavanın olmaması normal değil mi?
Kimse farketmemiş mi acaba bunu.bizim balkonda çatı var çatısı olmayan balkonda var olanda var
Bknz.


-
ArduouS bunu yazdıKotomineKirei bunu yazdısandman bunu yazdı
Balkonda olduğun için tavanın olmaması normal değil mi?
Kimse farketmemiş mi acaba bunu.bizim balkonda çatı var çatısı olmayan balkonda var olanda var
Bknz.


Haklısın ama apartmanın en üst katlarında olan bazı eski apartmanlarda olmayabiliyor.
