folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Geç Saatte Çok İlginç Bir Vaka



Geç Saatte Çok İlginç Bir Vaka

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandito
    Bandito's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek
    ArduouS bunu yazdı

    hocam hiç sorma bende dün gece çok tedirgindim normalde hiç olmaz, buram buram terledim evden garip takırtılar geliyor gibi hissettim uyandım istem dışı yarım saat bekledim takırtılar gene olacak mı diye hırsız falan mı girdi diye düşünüp hiç kalkmadım, sonra baktım gelmiyor ses gittim elimi yüzümü yıkadım yattım tekrar

    :D uyku sonrası normal bunlar rüya görüp hemen kalkdığında olur yani sen o rüyayı hatırlamasanda olur

    işemeye giderken nasıl gidiyon :D

    Bandito tarafından 04/Ağu/14 09:21 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tutum
    tutum's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2007
    Erkek

    Hortum falan oldu diyorlar İstanbul da çatı fırtınadan dolayı uçmasın sakın.


    https://youtu.be/-bvKwS7GeVs
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    Balkonda olduğun için tavanın olmaması normal değil mi?


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    Bandito bunu yazdı
    ArduouS bunu yazdı

    hocam hiç sorma bende dün gece çok tedirgindim normalde hiç olmaz, buram buram terledim evden garip takırtılar geliyor gibi hissettim uyandım istem dışı yarım saat bekledim takırtılar gene olacak mı diye hırsız falan mı girdi diye düşünüp hiç kalkmadım, sonra baktım gelmiyor ses gittim elimi yüzümü yıkadım yattım tekrar

    :D uyku sonrası normal bunlar rüya görüp hemen kalkdığında olur yani sen o rüyayı hatırlamasanda olur

    işemeye giderken nasıl gidiyon :D

    işemeyle ne alakası var ? Dün gece ilk defa başıma böyle bir tedirginlik oldu dedim

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandito
    Bandito's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek
    ArduouS bunu yazdı
    Bandito bunu yazdı
    ArduouS bunu yazdı

    hocam hiç sorma bende dün gece çok tedirgindim normalde hiç olmaz, buram buram terledim evden garip takırtılar geliyor gibi hissettim uyandım istem dışı yarım saat bekledim takırtılar gene olacak mı diye hırsız falan mı girdi diye düşünüp hiç kalkmadım, sonra baktım gelmiyor ses gittim elimi yüzümü yıkadım yattım tekrar

    :D uyku sonrası normal bunlar rüya görüp hemen kalkdığında olur yani sen o rüyayı hatırlamasanda olur

    işemeye giderken nasıl gidiyon :D

    işemeyle ne alakası var ? Dün gece ilk defa başıma böyle bir tedirginlik oldu dedim

    lan şaka yapıyorum :D aq

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Baturay_Turkmen
    Baturay_Turkmen's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2011
    Erkek

    Astral'e çıkıyor olmayasın : D


    Ne Mutlu Türk Doğana..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KotomineKirei
    KotomineKirei's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2013
    Erkek
    sandman bunu yazdı

    Balkonda olduğun için tavanın olmaması normal değil mi?

     


    Kimse farketmemiş mi acaba bunu.


    They were crying when their sons left. God is wearing black. He's gone so far to find no hope, He's never coming back. They were crying when their sons left. All young men must go. He's come so far to find the truth, He's never going home.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ephesus
    Ephesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2009
    Erkek
    sandman bunu yazdı

    Balkonda olduğun için tavanın olmaması normal değil mi?

    tam bunu diyecektim hacı ben mi yanlış anladım herif balkondayım diyor diye 5 kere tekrar okudum mk.


    Avukat/Hukukçu
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    KotomineKirei bunu yazdı
    sandman bunu yazdı

    Balkonda olduğun için tavanın olmaması normal değil mi?

     


    Kimse farketmemiş mi acaba bunu.

    bizim balkonda çatı var çatısı olmayan balkonda var olanda var

     Bknz.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    ArduouS bunu yazdı
    KotomineKirei bunu yazdı
    sandman bunu yazdı

    Balkonda olduğun için tavanın olmaması normal değil mi?

     


    Kimse farketmemiş mi acaba bunu.

    bizim balkonda çatı var çatısı olmayan balkonda var olanda var

     Bknz.

    Haklısın ama apartmanın en üst katlarında olan bazı eski apartmanlarda olmayabiliyor.


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
Toplam Hit: 3008 Toplam Mesaj: 24