folder Tahribat.com Forumları
linefolder Vukuatlar
linefolder Gece Gece İyi Aksiyon Yaşadım..



Gece Gece İyi Aksiyon Yaşadım..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    sLeymN bunu yazdı:
    -----------------------------

    kafkafkaf bunu yazdı:
    -----------------------------

    o.ç. etrafta çok bende hergece kız arkadaşımı yurda bırakırken tedirginlik yaşıyorum antalyada ilk çıktığımız gece gasp edilmiştik, o günden beri dışarı bıçaksız çıkmam pek ama yinede sağlam çıkmak gerekiyor. Çok iyi yapmışsın davanın ilk duruşmalarına kesin çıkki dava düşmesin...


    -----------------------------

    yok hocam sonuna kadar arkasındayım davamın.. 

    bu arada yasal bir sınırı var mı bıçağın boyutunun?


    -----------------------------

    senden dolayı bırsey olmazda hatundan dolayı haatunun  ıfadelerı onemlı sıkertırler davasından gecmezse ıyı avukatla enaz 3 5 yıl yer 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    a.k bu olaylar çok oluyo geçen sene yurtta iken arkadaş ve sevgilisi oturuyormus duvar dibinde iki tane ibne taş filan atmış burada böyle yapamazsınız filan bizim eleman diklenmis adamlar erkeksen dışarı gel deyince bizim arkadaş direk aradı beni sansa içeride oturuyorduk toplandık gittik kimseden eser yoktu geçmiş olsun suLo dikkat et dışarıda ama ne olur ne olmaz

    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    beyoglunun arkalarında benim bir arkadasımın basına geldi benzeri olay, kız arkadasından çıkmış taksime giderken şşt sen ne gidip gelion la bu mahalleye demişler, bizim mahallede kızla gezemezsin vs vs. bizim arkadaşta kapı gibi adam dalmış bunlara 2 kişilermiş, itin biri elindeki bira şişesini vurmuş bizim elemana ve sonuc sol gözde yüzde 80 görme kaybı. durduk yere. düşünün kız arkadasınızın evinden cıkıp hünlük hayatınıza devam edecekken 2 tane piç yüzünden neredeyse kör oluyorsunuz.

    sonuç olarak iyi olanı yapmıssın. elin serserisi için diklenmeye falan hacet yok, bu adamların kaybedecek birşeyide yok adam zaten hayattan ümidini kesmiş, ülkede bunlara ceza verende yok zaten, karşındaki çok olsa 6 ay ceza alır o da 1 yıl aşşası oldugu için paraya cevrilir yoluna devam eder, sende böyle gözünden kulagından, daha vahimi geleceğinden olursun yok yere.


    Amphetamine Logic.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lepusmorris
    lepusmorris's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    duyarlılığın için tebrik ederim hocam. biraz gülün neşeniz yerine gelsin;)

    http://www.youtube.com/watch?v=CxJtxjMlshU


    ..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    kafkafkaf bunu yazdı:
    -----------------------------

    sLeymN bunu yazdı:
    -----------------------------

    kafkafkaf bunu yazdı:
    -----------------------------

    o.ç. etrafta çok bende hergece kız arkadaşımı yurda bırakırken tedirginlik yaşıyorum antalyada ilk çıktığımız gece gasp edilmiştik, o günden beri dışarı bıçaksız çıkmam pek ama yinede sağlam çıkmak gerekiyor. Çok iyi yapmışsın davanın ilk duruşmalarına kesin çıkki dava düşmesin...


    -----------------------------

    yok hocam sonuna kadar arkasındayım davamın.. 

    bu arada yasal bir sınırı var mı bıçağın boyutunun?


    -----------------------------

    benim bildiğim boyutun önemi yok, hatta son kanunlarla at nalı bile silah kapsamına giriyor ama bıçağı sana göstermedi ve üstünden çıkmadıysa anahtarlık süs olarak kullanıyorum diyerek bıçaktan muhaf olabilir, silah kurusıkımıymış gerçekmi? ruhsatı varmıymış? kızın yaşı 18den küçükse zorla alıkoymaktan çocuk kaçırmaktan iyi yatar...


    -----------------------------

     

    sallamadan süs olmaz herhalde hocam :D kız 18inden büyük ama hocam ayrıca silahı bilmiyorum polisler pek laf etmedi


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    iyide hocam şikayet ettin de, yarın öbür gün tenhada kıstırmasınlar ?


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CiRKiN
    CiRKiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    sLeymN bunu yazdı:
    -----------------------------

    saat on buçuk civarlarında kız arkadaşımı yurduna bıraktım. o sırada arabadan sonradan yaşının on yedi olduğunu öğrendiğim birisi lan buraya bak diyerek seslendi bana ve bende arabaya yaklaştım camı açıp namus bekçiliği yapar gibi ileri geri konuştu ve belindeki silahı gösterdi.. bende ha hı tamam deyip arabadan uzaklaştım ve 155 i aradım. arabayı plakasıyla beraber ihbar ettim; arabayı, beni tehtid eden çocuğu ve yanında bir kızı yakalamışlar sonra gelip beni evden aldılar.. karakola gittik ifade verdik arabadan bir silah bir sallama cıkmış (: çocuk 94 dogumlu ve 120 promil alkollü.. ayrıca kız arabaya kendi isteğiyle binmediğini söylemiş.. ben ve kız şikayetçi olduk çocuk en son çocuk şubeye götürüldü büyük ihtimal ordan sonra serbest bırakılacak. 

    ben çocugu ihbar etmemiş olsam yarın cinayet ve ya tecavüz haberi ile uyanacaktık..

     


    -----------------------------

    bide gasp etmeye çalıştı de 2 yada 3 e katlar cezasını piçin. piçlik öyle yapılmaz böyle yapılır dersin sonra :D


    JACK TİESTO TAHRİBAT ... FAKİR BİR ŞİMAL KİLİSESİNDE ŞEYTAN İLE RAHİBİN MACERASI
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Doğru bir iş yapmışsın tebrik ederim, 


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    ülkedeki bu orospu cıkartması apacilerden dolayı insan ne sevgilisiyle ne de akrabasıyla adam gibi gezemiyor dısarıda.

    ben yanımda bi kız arkadasım varken yasadıgım gerginligi hicbir sınavda yasamıyorum arkadas.

    dik dik bakanlar, süzenler. ne sikim bir ülkedeyiz ya.

    babasının sahinini doganını alıp cıkar bu pezevenkler, sesini de sonuna kadar acarlar milletin yanından gecerken, bi de ellerinde 1 liralık tesbih, bellerinde meyve bıcagı. cakma polat alemdar kılıklı sik kırıkları, soyunuzu sikeyim sizin.

    feneris07'nin anlattıgı olay cok üzücü ve ben hep bu tedirginlikte oluyorum gezerken. dayanamam cünkü birisi laf atarsa, bu zamana kadar öyle bir sorun yasamadım ama bir anda sinirlendigimi bildigi icin bazı arkadaslarım da ne olur ne olmaz diye gelirler yanıma.

    sen en iyisini yapmıssın süleyman, yine de bu serefsizlerin seni bir yerde sıkıstırma ihtimaline karsı dikkatli ol.

    kız arkadasınla gezerken ilerlere acılma fazla, mümkünse arkadaslarının oldugu yerlerde gezmeye calıs, bir telefonluk yakınlıkları olsun sana.

    gecmis olsun tekrardan.


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Helal olsun hocam ama serbest birakilacagini hic sanmiyorum ruhsatsiz silah zorla alikoyma tehtid alkollu araba kullanma ayrica ehliyetide yok silahin cezasi 5,5 bin tl tabi tasimak silahla tehtidde var icin isinde iyi bir ders olur bu ona zaten tahminim en az 2-3 yil yatar bunlar cok citti suclar cunku

     

    Bu arada kendim adina sana tesekkur ederim arabada bizim kardesimiz,kizimiz v.s de olabilirdi...

Toplam Hit: 8200 Toplam Mesaj: 36