Gece Gece İyi Aksiyon Yaşadım..
-
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------kafkafkaf bunu yazdı:
-----------------------------o.ç. etrafta çok bende hergece kız arkadaşımı yurda bırakırken tedirginlik yaşıyorum antalyada ilk çıktığımız gece gasp edilmiştik, o günden beri dışarı bıçaksız çıkmam pek ama yinede sağlam çıkmak gerekiyor. Çok iyi yapmışsın davanın ilk duruşmalarına kesin çıkki dava düşmesin...
-----------------------------yok hocam sonuna kadar arkasındayım davamın..
bu arada yasal bir sınırı var mı bıçağın boyutunun?
-----------------------------senden dolayı bırsey olmazda hatundan dolayı haatunun ıfadelerı onemlı sıkertırler davasından gecmezse ıyı avukatla enaz 3 5 yıl yer
-
a.k bu olaylar çok oluyo geçen sene yurtta iken arkadaş ve sevgilisi oturuyormus duvar dibinde iki tane ibne taş filan atmış burada böyle yapamazsınız filan bizim eleman diklenmis adamlar erkeksen dışarı gel deyince bizim arkadaş direk aradı beni sansa içeride oturuyorduk toplandık gittik kimseden eser yoktu geçmiş olsun suLo dikkat et dışarıda ama ne olur ne olmaz
-
beyoglunun arkalarında benim bir arkadasımın basına geldi benzeri olay, kız arkadasından çıkmış taksime giderken şşt sen ne gidip gelion la bu mahalleye demişler, bizim mahallede kızla gezemezsin vs vs. bizim arkadaşta kapı gibi adam dalmış bunlara 2 kişilermiş, itin biri elindeki bira şişesini vurmuş bizim elemana ve sonuc sol gözde yüzde 80 görme kaybı. durduk yere. düşünün kız arkadasınızın evinden cıkıp hünlük hayatınıza devam edecekken 2 tane piç yüzünden neredeyse kör oluyorsunuz.
sonuç olarak iyi olanı yapmıssın. elin serserisi için diklenmeye falan hacet yok, bu adamların kaybedecek birşeyide yok adam zaten hayattan ümidini kesmiş, ülkede bunlara ceza verende yok zaten, karşındaki çok olsa 6 ay ceza alır o da 1 yıl aşşası oldugu için paraya cevrilir yoluna devam eder, sende böyle gözünden kulagından, daha vahimi geleceğinden olursun yok yere.
-
duyarlılığın için tebrik ederim hocam. biraz gülün neşeniz yerine gelsin;)
-
kafkafkaf bunu yazdı:
-----------------------------sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------kafkafkaf bunu yazdı:
-----------------------------o.ç. etrafta çok bende hergece kız arkadaşımı yurda bırakırken tedirginlik yaşıyorum antalyada ilk çıktığımız gece gasp edilmiştik, o günden beri dışarı bıçaksız çıkmam pek ama yinede sağlam çıkmak gerekiyor. Çok iyi yapmışsın davanın ilk duruşmalarına kesin çıkki dava düşmesin...
-----------------------------yok hocam sonuna kadar arkasındayım davamın..
bu arada yasal bir sınırı var mı bıçağın boyutunun?
-----------------------------benim bildiğim boyutun önemi yok, hatta son kanunlarla at nalı bile silah kapsamına giriyor ama bıçağı sana göstermedi ve üstünden çıkmadıysa anahtarlık süs olarak kullanıyorum diyerek bıçaktan muhaf olabilir, silah kurusıkımıymış gerçekmi? ruhsatı varmıymış? kızın yaşı 18den küçükse zorla alıkoymaktan çocuk kaçırmaktan iyi yatar...
-----------------------------sallamadan süs olmaz herhalde hocam :D kız 18inden büyük ama hocam ayrıca silahı bilmiyorum polisler pek laf etmedi
-
iyide hocam şikayet ettin de, yarın öbür gün tenhada kıstırmasınlar ?
-
sLeymN bunu yazdı:
-----------------------------saat on buçuk civarlarında kız arkadaşımı yurduna bıraktım. o sırada arabadan sonradan yaşının on yedi olduğunu öğrendiğim birisi lan buraya bak diyerek seslendi bana ve bende arabaya yaklaştım camı açıp namus bekçiliği yapar gibi ileri geri konuştu ve belindeki silahı gösterdi.. bende ha hı tamam deyip arabadan uzaklaştım ve 155 i aradım. arabayı plakasıyla beraber ihbar ettim; arabayı, beni tehtid eden çocuğu ve yanında bir kızı yakalamışlar sonra gelip beni evden aldılar.. karakola gittik ifade verdik arabadan bir silah bir sallama cıkmış (: çocuk 94 dogumlu ve 120 promil alkollü.. ayrıca kız arabaya kendi isteğiyle binmediğini söylemiş.. ben ve kız şikayetçi olduk çocuk en son çocuk şubeye götürüldü büyük ihtimal ordan sonra serbest bırakılacak.
ben çocugu ihbar etmemiş olsam yarın cinayet ve ya tecavüz haberi ile uyanacaktık..
-----------------------------bide gasp etmeye çalıştı de 2 yada 3 e katlar cezasını piçin. piçlik öyle yapılmaz böyle yapılır dersin sonra :D
-
Doğru bir iş yapmışsın tebrik ederim,
-
ülkedeki bu orospu cıkartması apacilerden dolayı insan ne sevgilisiyle ne de akrabasıyla adam gibi gezemiyor dısarıda.
ben yanımda bi kız arkadasım varken yasadıgım gerginligi hicbir sınavda yasamıyorum arkadas.
dik dik bakanlar, süzenler. ne sikim bir ülkedeyiz ya.
babasının sahinini doganını alıp cıkar bu pezevenkler, sesini de sonuna kadar acarlar milletin yanından gecerken, bi de ellerinde 1 liralık tesbih, bellerinde meyve bıcagı. cakma polat alemdar kılıklı sik kırıkları, soyunuzu sikeyim sizin.
feneris07'nin anlattıgı olay cok üzücü ve ben hep bu tedirginlikte oluyorum gezerken. dayanamam cünkü birisi laf atarsa, bu zamana kadar öyle bir sorun yasamadım ama bir anda sinirlendigimi bildigi icin bazı arkadaslarım da ne olur ne olmaz diye gelirler yanıma.
sen en iyisini yapmıssın süleyman, yine de bu serefsizlerin seni bir yerde sıkıstırma ihtimaline karsı dikkatli ol.
kız arkadasınla gezerken ilerlere acılma fazla, mümkünse arkadaslarının oldugu yerlerde gezmeye calıs, bir telefonluk yakınlıkları olsun sana.
gecmis olsun tekrardan.
-
Helal olsun hocam ama serbest birakilacagini hic sanmiyorum ruhsatsiz silah zorla alikoyma tehtid alkollu araba kullanma ayrica ehliyetide yok silahin cezasi 5,5 bin tl tabi tasimak silahla tehtidde var icin isinde iyi bir ders olur bu ona zaten tahminim en az 2-3 yil yatar bunlar cok citti suclar cunku
Bu arada kendim adina sana tesekkur ederim arabada bizim kardesimiz,kizimiz v.s de olabilirdi...
